Gjest ^fie^ Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Hvordan vil man enklest fjerne underhudsfett ? Eller vil det bare "forsvinne" av seg selv etter diet. Har hørt at badstue kan være noe... Noen som har noe konkrete forslag? Har ikke mulighet til bastue, men trener ofte styrke og kondisjon. Kanskje fins der spesielle øvelser??
Pusebaby Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Intensiv Aerobic fem ganger i uka og kutte ut sukker. Da blir du kvitt underhudsfettet.
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Underhudsfett er vanskelig å bli kvitt.. Spesielt siden hjernen har sensorer som prøver å beholde status que når det gjelder fettreserver.. Men det er jo mulig Trening og veldig godt kosthold gir resultater. Badstue har ingen (merkbar) effekt på forbrenning.
Hunky Dory Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Kjæresten traff på en fult påkledd mann i badstuen i fjor. Denne mannen hadde gått ned 8 kg på å sitte i badstuen å svette, og han sa at det meste av det var underhudsfett. Om det stemmer vet jeg ikke. Ville tro det bare var væske som forsvant. Det må jo se litt komisk ut.
Gjest gjesten Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 En instruktør der jeg trener, hevder at dersom du trener med litt tunge vekter vil du redusere underhudsfettet. Som jente vil du ikke få disse "bule"musklene som gutta får, men vekttreningen vil forbrenne fett i de dypere lagene.
Gjest Irene Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 En instruktør der jeg trener, hevder at dersom du trener med litt tunge vekter vil du redusere underhudsfettet. Som jente vil du ikke få disse "bule"musklene som gutta får, men vekttreningen vil forbrenne fett i de dypere lagene.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Når man svetter i badstu mister man ikke annet enn vannvekt. Riktig kosthold, helst i samband med trening må til.
Gjest Den kloke tjei Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 må bare si at det er tull at jenter ikke kan få bulemuskler. tro meg, det kan vi! men for all del tren vekter. men underhudsfett må svettes bort med kondisjonstrening og stramt kosthold. PS!! ikke alle jenter kan få bort alt underhudsfett på f.eks magen uten å sulte seg helt i hjel, så om du merker at du må spise ca 0 kcal for å oppnå det ville jeg stoppet og heller vært fornøyd med litt "ekstra" istede for å ødelegge helsen helt! :D husk at trening og komme i form er mer en livsstil enn et mål. og det tar litt tid å se ordentlige resultater. i begynnelsen skjer det mye, men så stagnerer det kanskje litt. men det er ikke negativt, man må bare fortsette og bare nye all den harde deilige treningen!
Gjest Kvinne35 Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 Ikke det at jeg anbefaler dette, men har selv vært veldig trente. Ble gravid med tvillinger. Svangerskapet ødela magen min. Jeg raste ned i vekt etter fødselen, men hadde mye hud på magen da. Etter hvert gikk jeg opp i vekt. Pga av medisiner og stress. Tilslutt tok jeg kontakt med plastkirugi. Har mye hud på magen og fett. Har nå fått fettsugd magen og tatt mageplastikk og er kjempe fornøyd med resultatet. Jeg er 35 år. Og har nå 24 i BMI , nå er jeg mer inspirert til å holde formen. Spise sunt , være i aktivitet. Stresse mindre. En del jeg kjenner har begynt å gå på lavkarbo dietten. Dvs kutte ut brød, pasta og sukker. De har gått en del ned i vekt av å endre kostholde. Jeg går ikke på den dietten,men har bevisst kuttet ut sukker osv. Bytt sukkerert ut med bruntsukker. Lykke til med vektnedgangne :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå