Gå til innhold

Utfordrer alle til å "ta tiden tilbake"


Heldiggris

Anbefalte innlegg

Jeg utfordrer dere herved til å "ta tiden tilbake". Fra og med mandag 23.01.17 til fredag 27.01.17

- fjern kjendiser og bloggere fra snapchat

- logg av instagram og facebook

- ikke les en eneste blogg

Freia kommer ikke til å betale deg en krone for dette. Hvem tar utfordringen?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den oppfordringen tar jeg gjerne, og det skal jeg fint klare. Har for lengst slettet alle «kjendiser» fra både snap & insta (de er så dørgende kjedelige sammenlignet med folk jeg kjenner og liker), men Freia kan godt betale meg likevel. Kan ta betalingen i marsipansjokolade  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser selvsagt ikke blogger,  ei heller har jeg kjendiser på noe som helst.  Hvem gidder sånt?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin
9 timer siden, Heldiggris skrev:

Jeg utfordrer dere herved til å "ta tiden tilbake". Fra og med mandag 23.01.17 til fredag 27.01.17

- fjern kjendiser og bloggere fra snapchat

- logg av instagram og facebook

- ikke les en eneste blogg

Freia kommer ikke til å betale deg en krone for dette. Hvem tar utfordringen?

Det har jeg gjort en tid allerede. Jeg fortjener de pengene fordi jeg gjorde det uten å bli utfordret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skjære

Alle bruker noe av tiden sin på tull. Bortsett fra de lutfattige som graver i søpla etter mat

Uansett. Det er ikke blogger, facebook eller forum som stanser deg i livet ditt- det er deg. Du tar valgene, det er du som prioriterer. Du kan blokkere alle du vil, men om du ikke velger en bedre livsstil vil du bare bruke tiden på noe annet som er like stillestående. Du kan begynne akkurat NÅ å lære et nytt språk. Youtube har videoer som gir gratis kunnskap, det finnes nettsider som tilbyr gratis kunnskap. Akkurat NÅ kan du lære om økonomi, global politikk eller historie. Grunnen til at du ikke gjør det er fordi du ikke vil. Du er den eneste som står i veien for deg. Om 6mnd kunne du vært god i x språk, men du vil ikke. Du har ikke lyst å lære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin
5 minutter siden, skjære skrev:

Alle bruker noe av tiden sin på tull. Bortsett fra de lutfattige som graver i søpla etter mat

Uansett. Det er ikke blogger, facebook eller forum som stanser deg i livet ditt- det er deg. Du tar valgene, det er du som prioriterer. Du kan blokkere alle du vil, men om du ikke velger en bedre livsstil vil du bare bruke tiden på noe annet som er like stillestående. Du kan begynne akkurat NÅ å lære et nytt språk. Youtube har videoer som gir gratis kunnskap, det finnes nettsider som tilbyr gratis kunnskap. Akkurat NÅ kan du lære om økonomi, global politikk eller historie. Grunnen til at du ikke gjør det er fordi du ikke vil. Du er den eneste som står i veien for deg. Om 6mnd kunne du vært god i x språk, men du vil ikke. Du har ikke lyst å lære

Hva har dette med HI å gjøre? Vedkommende påstår ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjære
4 minutter siden, Hemoglobin skrev:

Hva har dette med HI å gjøre? Vedkommende påstår ingenting.

Hva har dette med det jeg skrev å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallory

 

19 minutter siden, skjære skrev:

Alle bruker noe av tiden sin på tull. Bortsett fra de lutfattige som graver i søpla etter mat

Uansett. Det er ikke blogger, facebook eller forum som stanser deg i livet ditt- det er deg. Du tar valgene, det er du som prioriterer. Du kan blokkere alle du vil, men om du ikke velger en bedre livsstil vil du bare bruke tiden på noe annet som er like stillestående. Du kan begynne akkurat NÅ å lære et nytt språk. Youtube har videoer som gir gratis kunnskap, det finnes nettsider som tilbyr gratis kunnskap. Akkurat NÅ kan du lære om økonomi, global politikk eller historie. Grunnen til at du ikke gjør det er fordi du ikke vil. Du er den eneste som står i veien for deg. Om 6mnd kunne du vært god i x språk, men du vil ikke. Du har ikke lyst å lære

Hi inneholder jo bare en oppfordring om å logge av sosiale medier fra mandag 23.01.17 til fredag 27.01.17?

Endret av Mallory
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjære

Jeg tror det hadde hjulpet om dere skrev noe mer om hva dere er uenige med

Når alt kommer til alt har det ikke noe å si om du logger av sosiale medier. Alt som har noe å si er dine holdninger. Er du ikke interessert i å bruke tide din på andre ting, så vil du alltid sløse tiden din på unødvendige ting. Det er selvsagt helt ok å gjøre, men ikke skyld på sosiale medier. Det er du som er sjefen i eget liv, det er du som avgjør om du sløser egen tid på sosiale medier eller bruker den konstruktivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, skjære skrev:

Jeg tror det hadde hjulpet om dere skrev noe mer om hva dere er uenige med

Når alt kommer til alt har det ikke noe å si om du logger av sosiale medier. Alt som har noe å si er dine holdninger. Er du ikke interessert i å bruke tide din på andre ting, så vil du alltid sløse tiden din på unødvendige ting. Det er selvsagt helt ok å gjøre, men ikke skyld på sosiale medier. Det er du som er sjefen i eget liv, det er du som avgjør om du sløser egen tid på sosiale medier eller bruker den konstruktivt

Kjærevene. Har du vært på motivasjonskurs, eller er du Erik Bertrand Larsen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle jeg det?

Sosiale medier og blogger er for meg arbeidsverktøy og nyhetsmedier og blant mine viktigste kilder til informasjon. Det er ingen som tar tiden din, du velger selv hva du bruker den til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ingen blogger, og har hverken facebook, instagram eller snapchat. Sistnevnte vet jeg egentlig ikke helt hva er for noe heller, men såvidt jeg har forstått er det en app tenåringer bruker til å sende bilder av kjønnsorganene sine til hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ashanti
29 minutter siden, Citpensacola skrev:

(....)men såvidt jeg har forstått er det en app tenåringer bruker til å sende bilder av kjønnsorganene sine til hverandre?

Hvafornoe? Nei, man trenger ikke være tenåring eller sende bilder av kjønnsorganene sine på snapchat :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, skjære skrev:

Hva har dette med det jeg skrev å gjøre?

Du formulerer deg som om du er uenig med TS, mens du egentlig bare utbroderer det TS ikke fant nødvendig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...