AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Har vært å målt og fikk beskjed om 75 d, men var kun bh'n jeg kjøpte på den butikken som passet i den størrelsen. Min venninne er flatbrystet og bruker 70 c, en annen venninne er nærmest flatbrystet og bruker 75 c og 70 d. Jeg har ikke små pupper, og 75 d er for stort for meg, av og til er 75 c for stort også. Syns det virker rart at jeg er en b-cup når puppene ligner de under i størrelsen? Anonymkode: 7881c...27a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/ Anonymkode: 17356...a58
aiba Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Jeg kjøper bh i 70J på change. De føles som en tvangstrøye, er det slik den perfekte str skal føles?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Det spiller vel ingen rolle hvilken størrelse som er oppgitt bare bh'en passer. Jeg synes det varierer veldig fra butikk til butikk og det finnes derfor ikke bare en størrelse som er passende for meg. Hos H&M måtte jeg sist kjøpe størrelse 42 og jeg bruker 36 i klær. Samma det bare de ikke gnager rundt liksom. Anonymkode: 533d6...126 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Jeg bruker forskjellige størrelser alt ettersom hvilket merke og modell BH-en er og når i syklusen jeg er. Det ser ut som ditt høyre bryst er litt større enn det venstre (hvilket er helt normalt — jeg har mye større forskjell enn deg) og det kan også gjøre det vanskelig å finne riktig størrelse. Prøv heller BH-er som gir støtte, ikke slike pyntegreier som den på bildet. Anonymkode: 51675...a13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå