Gå til innhold

Ingen bh som passer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært å målt og fikk beskjed om 75 d, men var kun bh'n jeg kjøpte på den butikken som passet i den størrelsen. Min venninne er flatbrystet og bruker 70 c, en annen venninne er nærmest flatbrystet og bruker 75 c og 70 d. Jeg har ikke små pupper, og 75 d er for stort for meg, av og til er 75 c for stort også. Syns det virker rart at jeg er en b-cup når puppene ligner de under i størrelsen?

aGIrVWly.jpeg

Anonymkode: 7881c...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper bh i 70J på change. De føles som en tvangstrøye, er det slik den perfekte str skal føles?

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle hvilken størrelse som er oppgitt bare bh'en passer. Jeg synes det varierer veldig fra butikk til butikk og det finnes derfor ikke bare en størrelse som er passende for meg. Hos H&M måtte jeg sist kjøpe størrelse 42 og jeg bruker 36 i klær. Samma det bare de ikke gnager rundt liksom. 

Anonymkode: 533d6...126

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker forskjellige størrelser alt ettersom hvilket merke og modell BH-en er og når i syklusen jeg er. Det ser ut som ditt høyre bryst er litt større enn det venstre (hvilket er helt normalt — jeg har mye større forskjell enn deg) og det kan også gjøre det vanskelig å finne riktig størrelse. Prøv heller BH-er som gir støtte, ikke slike pyntegreier som den på bildet. 

Anonymkode: 51675...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...