AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 En stor mann. Han er overvektig. Bare han ligger i et rom i ca 30 min så stanker rommet. Det er vanskelig å forklare. Men det lukter ille,promp og svette..Synes det lukter ille av sengen og jeg greier knapt å ligge der han har ligget i sengen. Han er en hygenisk mann som dusjer en gang om dagen, men det hender han ikke får tid - synes han var flinkere før da.. Men nå har han altså blitt større og det lukter mer ille..Kan det være relatert til overvekt? Anonymkode: 82546...6a4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Sopp i hudfolder, eventuelt klær som har blitt sure? Anonymkode: 92cc7...d89
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 Hvis han er sykelig overvektig, kan han sikkert få sår mellom valkene som blir infisert og lukter, men hvis ikke han er så sjukt tjukk: stress? Stressvette lukter grusomt. Anonymkode: 29b5b...9eb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #4 Skrevet 20. januar 2017 Han er ikke så stor at han har valker som kan få sopp i heldigvis. men han har blitt større i det siste og da har lukta økt også. Sure klær, nei..han er fin i tøyet. Anonymkode: 82546...6a4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #5 Skrevet 20. januar 2017 Bruker han deodorant? Jeg svetter skikkelig mye (hovedsaklig under armhulene), og brukte mesteparten av tenårene og de tidlige tjueårene på å finne den rette deodoranten for meg. Etter at jeg fant den ble det et nytt liv der jeg ikke lenger trengte å bekymre meg for svettelukt hver dag. Det finnes også deodoranter og andre produkter som skal stoppe svette, som f.eks. Yerka og Stop 24. De funket ikke noe særlig for min del, men kanskje verdt et forsøk? Anonymkode: 2748a...053
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #6 Skrevet 20. januar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker han deodorant? Jeg svetter skikkelig mye (hovedsaklig under armhulene), og brukte mesteparten av tenårene og de tidlige tjueårene på å finne den rette deodoranten for meg. Etter at jeg fant den ble det et nytt liv der jeg ikke lenger trengte å bekymre meg for svettelukt hver dag. Det finnes også deodoranter og andre produkter som skal stoppe svette, som f.eks. Yerka og Stop 24. De funket ikke noe særlig for min del, men kanskje verdt et forsøk? Anonymkode: 2748a...053 Han toler ikke den sterke typen desverre, og ihvertfall ikke stop 24! Tror ikke han toler de med alkohol. Anonymkode: 82546...6a4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #7 Skrevet 20. januar 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han toler ikke den sterke typen desverre, og ihvertfall ikke stop 24! Tror ikke han toler de med alkohol. Anonymkode: 82546...6a4 Åja, det er jo litt uheldig. Men den deodoranten jeg til slutt fant og brukte var fra Biotherm. Jeg fikk utslett av både Stop24 og Yerka, men tenkte å anbefale dem siden de står her hjemme. Vet du om han bruker noen annen form for deodorant? Min opplevelse er i hvert fall at de dyrere merkene lønner seg i lengden, da disse fungerer betydelig bedre enn de du får kjøpt på Coop/Kiwi/Rema. Jeg kjøper ellers både såpe og sjampo fra dagligvaren, men akkurat deodorant må jeg ha fra et skikkelig parfymeri dersom det skal virke. Anonymkode: 2748a...053
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå