AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Jeg har opprettet en blogg og kunne tenke meg å gjøre utseendet litt mindre kjedelig. Men får ikke til å lage header. Prøvd flere ganger, helt håpløst. Kan noen hjelpe meg, eller evt forklare hvordan jeg gjør det? Anonymkode: d9229...f3a
KaDust Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Jeg har hele dagen foran meg i morgen, så kan sikkert lage en jeg! Send meg en PM med hva du vil ha osv?
ajarRun Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Siden jeg hadde paint oppe og tegnebrettet lå på bordet bestemte jeg meg for å laget et utkast. Dette er til en blogg som heter blom.blogg.no (skulle være blomst men gikk tom for plass). Legg merke til de fine blomstene på høyre side. Linjene ble noe rotete da tegnebrettet var opp ned, noe jeg løste med å skrive opp ned og baklengs med venstrehånden. Det er viktig at headeren ikke er for stor, de er gørrirriterende, og at det passer til stemningen i bloggen. Ofte er uttrykket: Less is more passende. Mindre tull, bedre header.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Hvaslags program bruker man? Anonymkode: d864a...075
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå