AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Del Skrevet 20. januar 2017 En jeg har begynt å ligge med poengterte at jeg var veldig trang og kun fikk 1/3 av utstyret hans inn. Jeg lurte på om jeg var dårlig i senga av den grunn også lirer han fra seg: "nei det er turn on. Når jeg ligger med noen som ikke er så trang så vet jeg at de har pult rundt, mens jeg merker at du ikke har ligget med så mange siden du er ganske trang" vel... er dette er utsagn som stemmer? Blir man virkelig videre nedentil om man har mye sex/ ligger med menn som har stort utstyr? 😶 Anonymkode: 8289b...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Del Skrevet 20. januar 2017 Det der er det man kaller fuckboy logic. En kvinne ligger med en mann 500 ganger = Fortsatt trang En kvinne ligger med 50 menn 1 gang hver = Løs så det holder Anonymkode: 816e4...224 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #3 Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg tror jo egentlig at vi kvinner er ulik nedentil og QT vi derfor føles av ulik størrelse. Men ble nesten litt usikker TS Anonymkode: 8289b...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #4 Del Skrevet 20. januar 2017 Nei det stemmer ikke. Uansett hvor flott en penis er så er de ikke magiske nok til å endre en kvinnes underliv permanent. Vaginaen er veldig elastisk og vil ikke bli permanent utvidet på noen måte av en penis. https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201109/the-rare-truth-about-tight-and-loose-women Anonymkode: 521f8...6e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 20. januar 2017 #5 Del Skrevet 20. januar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: En jeg har begynt å ligge med poengterte at jeg var veldig trang og kun fikk 1/3 av utstyret hans inn. Jeg lurte på om jeg var dårlig i senga av den grunn også lirer han fra seg: "nei det er turn on. Når jeg ligger med noen som ikke er så trang så vet jeg at de har pult rundt, mens jeg merker at du ikke har ligget med så mange siden du er ganske trang" vel... er dette er utsagn som stemmer? Blir man virkelig videre nedentil om man har mye sex/ ligger med menn som har stort utstyr? 😶 Anonymkode: 8289b...aec Stemmer nok overhodet ikke. Men om ikke mer enn "en tredjedel av utstyret" får plass inni deg, tenker jeg at dere burde bruke mer tid på forspill, sånn at du er skikkelig våt og klar før han trenger inn i deg. De fleste damer har da plass til en ordinær penis på 13-14 cm når de er helt klare, noen kan ta i mot vesentlig større. Selv om du er kort/trang burde da mellom 10 og 15 cm få plass med god oppvarming. Tviler på at han har en kuk på over 30 cm...... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå