Gå til innhold

Våkner med angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har flere ganger den siste tiden våknet opp fra drømmer å hat en stor angst uten å vite helt hvorfor ettersom jeg ikke greier å vite hva som har skjedd?. Sist gang dette skjedde så våknet jeg å greide på en måte ikke å skrive ut, jeg greide bare å gråte og til slutt å skal jeg ha greid å rope om hjelp, etter den siste episoden så lå jeg å skalv i en halv time og grått, jeg husker det var noen andre i rommet som prøvde å angripe meg og jeg var livredd men kunne ikke gjøre noe, jeg aner ikke hvordan jeg skal beskrive dette, etter jeg våkner så føler jeg at noen følger med meg at det liksom er noen andre i rommet, jeg vet ikke om det bare har begynt å klikke for meg.
Hva er galt med meg? Jeg er diagnosert med PTSD, men noe som dette har jeg aldri opplevd før, jeg tørr rett og slett ikke å sove, jeg tørr ikke å være alene og jeg tørr ingenting. 

Anonymkode: c9517...a02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som søvnparalyse ja.... folk som har opplevd det sier det er helt grusomt!

Skrevet

Søvnparalyse ja. Dette har jeg ofte. Fryktelig ubehagelig, men nå er jeg så "dreven" at jeg vet det bare er å bite tennene sammen og vente på den endelige oppvåkningen.

PS. Det er ikke farlig, bare føles skummelt og veldig ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...