Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med de andre, jeg leste før sletting og det var ikke noe om for lite beløp. Ferdig snakka!

Fint. Da er vi altså flere som ikke har sett noe til de påståtte kommentarer om at CBE skulle ha donert for lite. Disse kommentarene var da å lese via FB-statusen til CBE, ikke her.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt underlig. Endelig har det helvetet rundt juletider roet seg ned, og man kan begynne å leve normalt og tørre å gå i butikken igjen; så stiller du opp med rumpa bar i alle bladhyller og snakker om dette igjen?

Jeg ser for meg glødende kull som begynner å brenne igjen.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt underlig. Endelig har det helvetet rundt juletider roet seg ned, og man kan begynne å leve normalt og tørre å gå i butikken igjen; så stiller du opp med rumpa bar i alle bladhyller og snakker om dette igjen?

Du har et poeng. Nesten som man kan tro at CBE&Co. ønsker å dra frem igjen "historien" for publisiteten sin skyld... Iallefall når man får ha regien over media/journalisten slik de hadde her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det slo meg. En såpass kjip smell for henne, og så skal det dras frem igjen så lenge etter, og i tillegg med et bilde som får så massiv oppmerksomhet. Oppmerksomheten må jo være regne avhengigheten.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det slo meg. En såpass kjip smell for henne, og så skal det dras frem igjen så lenge etter, og i tillegg med et bilde som får så massiv oppmerksomhet. Oppmerksomheten må jo være regne avhengigheten.

Det er så lett å gjennomskue.... ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og på Snapchat ser det ut som om Fotballfruemannen synes rumpebildet fikk litt for lite oppmerksomhet, han sender ut snap på snap med Det Nye plassert her og der, og rumpe, rumpe, rumpe (nytter ikke å forklare hvis man ikke følger han, men det er veldig tydelig at han ikke ønsker at RUMPECOVERET skal bli glemt så fort.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på Snapchat ser det ut som om Fotballfruemannen synes rumpebildet fikk litt for lite oppmerksomhet, han sender ut snap på snap med Det Nye plassert her og der, og rumpe, rumpe, rumpe (nytter ikke å forklare hvis man ikke følger han, men det er veldig tydelig at han ikke ønsker at RUMPECOVERET skal bli glemt så fort.

Markedsføring, markedsføring....jeg er på Twitter, så jeg sjekket Twitter'n hans etter å ha lest innlegget ditt. Der har han lagt ut link til FB-kontoen sin, der han har lagt ut snap-videoen om rumpa til frua.

Godt å se at han ikke blir lei av rumpa til frua slik som vi andre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folk biter på og fortsetter å gi dama/bedriften oppmerksomhet. Makan!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You made me look. Ordet "rumpe" 100 ganger, etterfølgt av forsiden av "Det nye" 100 ytterligere ganger. Tydeligvis har de ikke fått den forventede mengden oppmerksomhet av media, gitt at folk drukner og dør og sånn.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folk biter på og fortsetter å gi dama/bedriften oppmerksomhet. Makan!

Tror du at det er de som skriver her i tråden som gjør at hun får lesere?

Jeg har fulgt lesertallene ukentlig siden januar -15, bl.a. nettopp for å se om det er hold i påstander om at denne tråden gir CBE&Co. flere lesere...

Jeg kan opplyse om at når det i denne tråden har vært saklig kritikk har tallene gått nedover. Og så har de klart å få opp litt lesertallene, når det har vært roligere her. 

Dessverre for CBE&Co. så gir de altfor mye "mat" til tråden, slik at de er sin verste fiende i det lange løp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes ikke mannen er morsom i det hele tatt, han er om mulig enda mer oppmerksomhetssyk enn fruen selv.

Enig. Virker høy på seg selv når han lager 300 sekunder lange videoer angående hvorvidt han skal ha stripete slips på seg eller ikke. Kan ikke si at jeg trakk på smilebåndet en eneste gang, synes bare det hele var ganske tragisk i lys av tragediene i media om dagen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som har lyst til å se LKEs rumpesnap, er det bare å gå inn på FB-profilen hans.

Jeg skjermdumpet likegodt kommentarene under videoen for de som ikke gidder å sjekke der heller.
Kanskje teit av meg, men men. Ingen ydmykhet i forbindelse med flyktningekrisen å spore der.
Syns det er noen eplekjekke kommentarer fra fotballfruemannen der, samt at misunnelseskortet blir dratt igjen.

Akk ja...hver sin smak. Og hver sin strategi.

Endret av Cornucopia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

"Jeg tør å påstå at hvis en kvinnelig size plus modell hadde stilt opp i lignende forsidepositur, hadde den blitt hyllet."

(Hentet fra en kommentar under snapchatlinken på LKE sin Facebook)

Selvsagt, man er skeptisk til forsiden fordi hun er tynn *facepalmemojii"

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som har lyst til å se LKEs rumpesnap, er det bare å gå inn på FB-profilen hans.

Jeg skjermdumpet likegodt kommentarene under videoen for de som ikke gidder å sjekke der heller.

Kanskje teit av meg, men men.

Syns det er noen eplekjekke kommentarer fra fotballfruemannen der, samt at misunnelseskortet blir dratt igjen.

Akk ja...hver sin smak.

"De siste dagene har jeg observert at det har vært en del støy rundt et bilde av en rumpe..." As if! Det hele går jo ut på å spre mer "støy" rundt denne visse rumpen.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"De siste dagene har jeg observert at det har vært en del støy rundt et bilde av en rumpe..." As if! Det hele går jo ut på å spre mer "støy" rundt denne visse rumpen.

Jeg begynner virkelig å tro at "noe" overskygget et planlagt PR-stunt, og at balansen må rettes for enhver pris.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir relativt deprimert av alle brukerne som tydeligvis synes at dette var dagens gode latter.

Jeg synes også at det er relativt ergerlig hvordan LK liker å fremheve forskjellen mellom CBE og såkalte "plus-size"-modeller, som tydeligvis er måten vi i dag skiller mellom syltynne mennesker og normale mennesker som ser ut som hvermannsen dersom de i det hele tatt nærmer seg et moteblad. Jeg tviler uansett på at de hadde blitt hyllet; like lite som en hårete mannerumpe hadde blitt hyllet dersom den hadde prydet forsiden på "Vi Menn". Heterofile kvinner er like lite triltrukkede av kvinnerumper, som heterofile menn er av mannerumper. Hvorfor vi som kvinner skal få servert en ræv på fremsiden av et blad er for meg uforståelig, men det gjør meg i hvert fall ikke mer lattermild om det var det som var ideen. "Haha, rumpe!", liksom. Kanskje hvis jeg hadde vært 11.

Når det er sagt så føler jeg meg noe lunde oppmuntret, for jeg har ikke trent på over 5 år og rumpa mi er bemerkelsesverdig lik CBE sin...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Hvorfor orker folk å bry seg om den dama. Rumpa hennes eller ei så har hun blitt retusjert i samtlige bilder. Redaktøren i det nye prater mot seg selv og slår seg selv i ansikter mot det hun så viktig ville representerte for unge jenter tidligere i år. CBE fikk kniven på strupen under veskelanseringa da all oppmerksomheten ble rettet mot flyktningene, og folk klaget på hvorfor hun hadde så stort luksusproblem, og ikke ville donere penger, dermed hadde hun ikke noe valg.

Boikott hele dama. Hun er utdatert, bruk heller energi på noen som har noe fornuftig å komme med..

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...