Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Slapp av folkens! Uten at jeg har sett de aktuelle postene på insta, fb eller blogg så er det fort gjort å ta feil av et sexleketøy og en hundeleke, noe jeg tror de spiller på akkurat nå ;)

Finner ingen direkte lenke å legge ut på en some-sak som omhandlet akkurat dette, men om det var en greie på nett for noen uker siden der man skulle gjette på om om "tingen" var en sexleke eller dyreleke

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er nok en salgsteaser og at kulene skal brukes hvor navnet tilsier at de skal brukes, så håper jeg inderlig at det også nevnes at glidemiddel og hygiene er viktig.

Han viste faktisk fram glidemiddel også. Eller han sa det var det Ihvertfall. Han sa han skulle bruke det på møblene om skruer satt seg fast for da var det lettere å få dem ut eller noe svada..... ;)

Tror definitivt de pønsker på noe. Aldri i livet om de ville delt sånne detaljer bare for å dele mer av privatlivet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersnella

Jeg har ikke sett snapen men brystkreftforeningen har et nøkkelknippe som ser ut som rosa analkuler, kan godt være det er de. Jeg husker jeg småhumra litt første gang jeg så de og syns det var rart at de har valgt å lage de sånn at de ser ut som analkuler. I og med at det var rosasløyfe reklame på bloggen tenkte jeg kanskje det kunne være de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett snapen men brystkreftforeningen har et nøkkelknippe som ser ut som rosa analkuler, kan godt være det er de. Jeg husker jeg småhumra litt første gang jeg så de og syns det var rart at de har valgt å lage de sånn at de ser ut som analkuler. I og med at det var rosasløyfe reklame på bloggen tenkte jeg kanskje det kunne være de.

Nei, det var ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lang nøkkelknippe da eller? Nekter å tro at noen går rundt med en så lang remse med analkuler på nøkkelknippe :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å sjekke engang, så sikker er jeg på at det ikke er noen analkuler han har vist fram.

Trist at det er så. lenge siden dere lå på førsteplassen, Fotballfrue og Fotballfruemannen, håper artige klikkhoreristunt som dette gir dere noen ekstra treff :-)

Det ER analkuler ja :P Greit å sjekke fakta først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så krampaktig at hun skal alte som hun er så sjokkert over disse analkulene. :P Om de velger å bruke det i senga så er det dems sak, dette blir bare dumt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersnella

Ja det var et langt knippe ja, med flere rosa kuler nedover. Fant de ikke på kreftforeningen sine sider nå. Men så de på unilabs når jeg var der i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Han viste faktisk fram glidemiddel også. Eller han sa det var det Ihvertfall. Han sa han skulle bruke det på møblene om skruer satt seg fast for da var det lettere å få dem ut eller noe svada..... ;)

Tror definitivt de pønsker på noe. Aldri i livet om de ville delt sånne detaljer bare for å dele mer av privatlivet.

Har man skruer og muttere som sitter fast, så finnes bl.a. WD40 og andre smøremiddel som er betraktelig bedre egnet enn Astroglide o.l. produkter. Til og med Zalo er bedre. 

Er enig med deg i at det mest sannsynlig pønskes på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Hvorfor i all verden klikket jeg meg inn? Dette er så definitivt ikke det jeg trengte å se her jeg satt i all ro og mak. Det kommer til å bli en meget rar dag. 

(Folk må for all del ha det morsomt i senga; hver sin lyst og "la hundene pule, det er ikke mine valper" og alt det der, men er det nødvendig å la 40 000+ vilt fremmede mennesker vite om hvilke sexleketøy man bruker?!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg aner ikke om dette er analkuler eller ikke, men om det skulle vært brukt som humor, på den måten at man lurer leserne til å tro at det er det, og så viser det seg at det er noe helt annet, så har de misset det med å være subtil, altså det å drive antydningens kunst. Jeg vet ikke i hvor mange hjem analkuler flyter rundt på stuegulvet, men jeg tror at som stunt vil dette skyve flere lesere fra seg enn de vil tjene på det. Man bør ikke miste av syne viktigheten av kjerneleserne i jakten på å få flere klikk. Allerede har mange forlatt bloggen fordi man ikke finner igjen det som var genuint.

For å problematisere dette enda mer en å påpeke imageproblemet og klikkjakten, så la meg slå et slag for forbildeproblematikken. I mange tråder det siste halvåret leser jeg om problemstillinger knyttet til analsex. Det er gutter som ønsker seg tilgang til det, og det er jenter som føler seg presset til å bli med på det. Man snakker om viktigheten av at hvis man skal holde på med dette så må man vite hva man driver på med, ref hygiene og glidemiddel, og faren for analprolaps, i tillegg til mutual consent. Er det da slik at man med en stor blogg skal bidra til problematikken rundt det? La meg nå ikke dra unge lesere inn i dette, men skal man virkelig bruke sin påvirkningskraft til å slå et slag for analkuler.

Forøvrig enig med de som synes det har blitt mye fokus på denne type ting, den nye headeren på bloggen kan tyde på at man ønsker å gå bort fra det som er classy og mer over i ...... segmentet. Jeg finner ikke et godt ord, men et eller annet sted diamentralt fra classy er det, og analkuler passer godt inn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var et langt knippe ja, med flere rosa kuler nedover. Fant de ikke på kreftforeningen sine sider nå. Men så de på unilabs når jeg var der i sommer.

Det er vel disse du mener?

Har dem selv, og de bidrar ofte til fnising samt kan innlede til en samtale om kreftsvulster og forebygging. De skaper oppmerksomhet rundt kreft.

Et fint og nyttig tiltak, som jeg ikke er redd for å vise frem overalt. Blir det spørsmål, er det lett å forklare hensikten med de.

Rosa kuler, ikke analkuler.

Kjøp heller disse og støtt saken fremfor å gi firmaet billige gratisklikk. 

Endret av Cornucopia
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Supersnella har rett. Får de ikke pakker tilsendt hele tiden fra "over alt".
Det er garantert en eller annen butikk som har sendt det til dem.

Hva de bruker eller ikke bruker på soverommet, tørr jeg sette mye penger på,at de aldri ville delt med omverden :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forøvrig fortsatt ikke ord som kan dekke hva jeg mener om å selge innhold gjennom sjokk-klikk-lokkemat som analkuler. 

Men jeg syns det er på tide at vi her i tråden så lite som mulig selv bidrar til å klikke oss og andre inn på bloggen og andre kanaler.
Hvis noen gjør det likevel, bidra gjerne med skjermdumper her så andre slipper å klikke.
Personlig har jeg ikke lyst til å bidra til økte lesertall eller inntekter overfor et firma som flesteparten her stiller seg kritiske overfor med utgangspunkt uredelig drift.

Dette er ingen moralsk pekefinger rettet mot noen her altså, bare et lite sukk om at vi må innse at om det er slik at ekteparet bevisst bøller med KG for å heve antall lesertall, så tror jeg de lykkes når vi skriver om dem her.
(Kvinneguiden er mestere på søkemotoroptimalisering (det er forøvrig CBE også), det er derfor KG stort sett alltid dukker høyt opp ved søk, uansett hva man googler.)

Firmaet kommer øverst på google-søk bare ved å koble for eksempel "Kvinneguiden CBE analkuler".

Tilføyelse: Har man tatt et Thomas Moen-kurs i Blogging 101, er målgruppe en av de første tingene man skal se for seg. Man lager noen fiktive personaer med navn, alder, interesser, jobb, meninger, osv. i målgruppen - og lager innlegg spesielt for dem, koblet opp mot SEO og meta.
Jeg er blitt så skeptisk at jeg sikkert kan mistolkes som paranoid, men bare tenk om...tenk om den "typiske KG-kjerring/leser" er blitt enda en målgruppe for bloggen i den hensikt å skape mest mulig blest?

Endret av Cornucopia
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...