Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Det hører vel ikke helt hjemme her, men siden det nå igjen reklameres for salg hos en viss treningstøy-nettbutikk lar jeg det stå til mens jeg ennå husker min siste handel der engang i fjor.

Nettbutikken driver med moderering av produktomtaler.

Altså, bare sol- og fuglekvitteromtale godkjennes.

De niholder på en positiv fasade som faller helt gjennom når det virkelig gjelder å yte service.

Jeg har ikke handlet der siden.

Forresten, hva er det med analkuler på Snap?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosa analkuler... Rosa. Analkuler.

Måtte lese det flere ganger for å se om jeg leste riktig.. Også fra frua a gitt!!

Litt lenge siden rumpebildet nå? Trenger de å få opp antall klikk?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jeg er ikke fast leser hos CBE, men stikker innom av og til for å sjekke om reklamemerkingen er blitt bedre. Må si jeg ble skuffet i dag også, for de har ikke merket promotering av dette blogginnlegget på facebook , instagram eller twitter

(Sender et lite tips til Forbrukerombudet om det.).

Den berømmelige "gråsona" igjen, og igjen og igjen  :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke sikkert det er analkuler da, mye som kan ligne og at han prøver dra en spøk.. Kjenner jeg egentlig ikke vil vite uansett :S

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å sjekke engang, så sikker er jeg på at det ikke er noen analkuler han har vist fram.

Trist at det er så. lenge siden dere lå på førsteplassen, Fotballfrue og Fotballfruemannen, håper artige klikkhoreristunt som dette gir dere noen ekstra treff :-)

Endret av 9na
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og de (antageligvis) påstår at det er kjerringer i denne tråden som har for mye fritid?

Ok....

Tippeligapausen har vært veldig synlig de siste dagene i alle fall :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue mannen viser frem analkuler på snap. Ment som en spøk, men folk har jo ikke akkurat analkuler liggende hjemme for "gøy", og jeg ser virkelig ikke behovet for å vise andre hva de bedriver med i senga. Det er virkelig ikke relevant.

Det så jeg. Tror LK er litt småkinky jeg? Han gjør ofte sånne ting. Litt morsomt og litt kleint samtidig:p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Altså, hadde det vært vaginakuler, så kunne jeg ha forstått det. Det er faktisk viktig å trene bekkenbunnmuskulaturen. Ikke bare det at sexlivet kan bli bedre, men også for å unngå livmorhalsprolaps og urinlekkasje. 

Hvis dette er nok en salgsteaser og at kulene skal brukes hvor navnet tilsier at de skal brukes, så håper jeg inderlig at det også nevnes at glidemiddel og hygiene er viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zeitgeist

Er det bare jeg som synes det begynner å bli litt mye rumpestump-fiksering i det siste? DetNye-coveret, LKs utsagn på Twitter o.l., og nå analkuler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...