BlendaSensitive Skrevet 11. oktober 2015 #18841 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvem gjør husarbeidet hjemme egentlig, eller har de vaskehjelp? Noen som vet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 11. oktober 2015 #18842 Del Skrevet 11. oktober 2015 http://imgur.com/a/75gRa 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vimme Skrevet 11. oktober 2015 #18843 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvem gjør husarbeidet hjemme egentlig, eller har de vaskehjelp? Noen som vet? Tror de har vaskehjelp 1 gang i uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 11. oktober 2015 #18844 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg skjønner at det er irriterende at de ikke tok håndklærne. Jeg har jobbet som stuepike selv, og hvis håndklærne lå på gulvet skulle vi ta de og henge opp nye, hvis håndklærne var hengt opp skulle vi la de være og heller se an hvor mange dager det hadde gått siden forrige håndklebytte. Tallerknene med mat hadde jeg personlig tatt med, men vet ikke hvordan rutinene er på det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 11. oktober 2015 #18845 Del Skrevet 11. oktober 2015 Tror de har vaskehjelp 1 gang i uka. Hun har skrevet at de har vaskehjelp ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. oktober 2015 #18846 Del Skrevet 11. oktober 2015 Vanlig kutyme på hotell er ganske enkelt: - ønsker man nye håndklær, så legges de brukte i dusj/badekar - ønsker man mat fjernet, så setter man den utenfor døra - ønsker man at rommet skal ryddes på utenom stuepikenes "tjenestetid", så henger man et skilt på døra hhv. sier i fra i resepsjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 11. oktober 2015 #18847 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) http://imgur.com/a/75gRa Er dette alle bildene som viser hvor grisete dette paret er på hotell? Kan ikke si dette var så voldsomt grisete isåfall. To håndduker som ligger 30 cm fra hverandre utgjør ikke så dramatisk forskjell fra to som ligger oppå hverandre. Restene fra frokosten ser ut til å ha fått en omgang med ett par barnehender - ganske normalt i en småbarnsfamilie. Når det er sagt så ville jeg nok ha kastet matrestene i søpla, men det er ikke alltid søppelbøttene på hotelrommene har poser. Tror derimot ikke dette er noe jeg hadde funnet på å klage over på via sosiale medier om jeg hadde vært i CBEs sko. Summasumarium fra mitt synspunkt: Blåst ut av dimensjoner både fra CBE og folk her inne. Synes det er litt morsomt da å lese kommentarer om hvor grisete de er utifra de bildene når det ellers klages på hvor plettfritt hjemmet alltid må fremstå. Går ut ifra at jeg er den eneste som ser humoren i akkurat det. Endret 11. oktober 2015 av Salmonella 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 11. oktober 2015 #18848 Del Skrevet 11. oktober 2015 Den hatten....eller er det en ridehjelm hun har limt dusker på?...grøss... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. oktober 2015 #18849 Del Skrevet 11. oktober 2015 Den hatten....eller er det en ridehjelm hun har limt dusker på?...grøss... Den må da være datterens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. oktober 2015 #18850 Del Skrevet 11. oktober 2015 Men hvorfor det er det "ufint", som en bruker skrev, av CBE å kritisere hotellet offentlig, men samtidig helt greit å kritisere Treasures i denne tråden under dekke av at T er en kommersiell bedrift? Hvor er logikken? ETA: Å ile til for å forsvare hotellkjeden Quality, samtidig som man kritiserer ubetydelige småting ved CBE fordi det hun deler er et produkt synes for meg å være dobbeltmoral, men skjønner at jeg er alene om det. CBE kan ikke kritiseres for å kritisere andre for da er man like ille selv. Jo da jeg ser den 😄 Men jeg skal prøve å forklare hvorfor jeg syntes CBE feilet her. 1. Virker ikke som om hun gikk til resepsjonen først og ga hotellet en sjanse til å rydde opp. 2. Hun klaget et sted med mange lesere og hvor hotellet ikke har mulighet for å forklare eller forsvare seg. Hadde hun brukt hotellets Facebookside (hvis de da har en) hadde det kanskje kunnet kommet noe konstruktivt ut av det. Jeg vet at CBE-kritikken ikke skrives på bloggen hennes slik jeg nå kritiserer henne for ikke å gjøre. Men det skyldes at hun knebler all kritikk der. Da havner den på KG. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 11. oktober 2015 #18851 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg vet at CBE-kritikken ikke skrives på bloggen hennes slik jeg nå kritiserer henne for ikke å gjøre. Men det skyldes at hun knebler all kritikk der. Da havner den på KG. Dette! Selv tillater hun svært sjelden å la kritiske spørsmål bli postet på bloggen, og da ender det som regel med at de som stiller spørsmål blir kneblet, og alle forsvarerne hennes får fritt leide. Selv klarer hun altså ikke å ta opp det hun anser som et problem med den/de det gjelder på en fair måte, men tyr til denne typen uthenging. Classy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. oktober 2015 #18852 Del Skrevet 11. oktober 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring, hets, spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette. Yvonne (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 12. oktober 2015 #18853 Del Skrevet 12. oktober 2015 Den må da være datterens? Tror jeg ikke. Den ligger under "damer" på HM sine sider Så det da jeg var innom HM noen dager før hun hadde den på seg. http://m.hm.com/no/product/31339?article=31339-A 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2015 #18854 Del Skrevet 12. oktober 2015 Tror jeg ikke. Den ligger under "damer" på HM sine sider Så det da jeg var innom HM noen dager før hun hadde den på seg. http://m.hm.com/no/product/31339?article=31339-A Oj.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 12. oktober 2015 #18855 Del Skrevet 12. oktober 2015 Oj.... en av ungene i gata her hadde en sykkelhjelm med sånn skjerm og dusker til ører for noen år siden. Jeg trodde poenget var å ligne på en bamse, men det må være nisse. Trendnisse. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line-mor Skrevet 12. oktober 2015 #18856 Del Skrevet 12. oktober 2015 Nå har jeg fulgt tråden deres daglig i ca ett år. Jeg blir uvel hver gang jeg er innom. Det er det samme oppgulpet hver gang. Som jeg har forstått er hovedfokuset deres å avdekke snusk i cbe s bedrift. Som billedredigering og mangelfull merket reklame. Det er også viktig for dere at hun, som en av Norges største bloggere (den største?) også er moralsk ansvarlig for sine handlinger og ytringer. Greit nok. Uansett, det det skrives mest om i denne tråden, slik jeg leser det, er kritikk av hvordan hun kler seg og ter seg. Det meste jeg leser er ufattelig smakløs kjerringkritikk. Dere treffer spikeren eksakt på hodet hva angår sladder, usmakelig baksnakking og mis-Unnelse. Det er som damene i bygda som snakker ned damene som går sin egen vei. Du må'kke komme her og komme her. Fint at noen orker (!!) å være regelryttere slik at forbrukerombudet holder seg oppdatert (i overkant vil jeg tro). Men kanskje lurt å bruke energien fra den smakløse baksnakkingen på andre mer nyttige ting. Redde regnskogen, sjekke at ikke naboen snylter på skatten, stå ved fruktdisken og hjelpe folk å ta av plastemballasje slik at dere kan sove godt om natten i visshet om at avfallet blir kildesortert. Det hadde gjort mer nytte. Makan til smakløs KG-tråd. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 12. oktober 2015 #18857 Del Skrevet 12. oktober 2015 .....Som billedredigering og mangelfull merket reklame. Det er også viktig for dere at hun, som en av Norges største bloggere (den største?) .... Vet ikke om du får med deg svaret, siden du har bedt om å bli slettet. Men, nei hun er ikke den største. Hun ligger vel nærmere 6. plass i snitt på http://blogglisten.no/blogg/carolinebergeriksen.no/. Hun var den største for kun et år siden, men av en eller annen merkelig grunn så faller hun hele tiden på blogglisten. Tro hvorfor? Når det gjelder resten av innlegget ditt, så tenker jeg "på seg selv kjenner man andre", da bidraget ditt handler bl.a. om å snakke dritt om folk i tråden her. Håper du sitter igjen med en god følelse inni deg, nå når du har fått dette ut. Ønsker deg en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. oktober 2015 #18858 Del Skrevet 12. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 12. oktober 2015 #18859 Del Skrevet 12. oktober 2015 Nå har jeg fulgt tråden deres daglig i ca ett år. Jeg blir uvel hver gang jeg er innom. Det er det samme oppgulpet hver gang. Som jeg har forstått er hovedfokuset deres å avdekke snusk i cbe s bedrift. Som billedredigering og mangelfull merket reklame. Det er også viktig for dere at hun, som en av Norges største bloggere (den største?) også er moralsk ansvarlig for sine handlinger og ytringer. Greit nok. Uansett, det det skrives mest om i denne tråden, slik jeg leser det, er kritikk av hvordan hun kler seg og ter seg. Det meste jeg leser er ufattelig smakløs kjerringkritikk. Dere treffer spikeren eksakt på hodet hva angår sladder, usmakelig baksnakking og mis-Unnelse. Det er som damene i bygda som snakker ned damene som går sin egen vei. Du må'kke komme her og komme her. Fint at noen orker (!!) å være regelryttere slik at forbrukerombudet holder seg oppdatert (i overkant vil jeg tro). Men kanskje lurt å bruke energien fra den smakløse baksnakkingen på andre mer nyttige ting. Redde regnskogen, sjekke at ikke naboen snylter på skatten, stå ved fruktdisken og hjelpe folk å ta av plastemballasje slik at dere kan sove godt om natten i visshet om at avfallet blir kildesortert. Det hadde gjort mer nytte. Makan til smakløs KG-tråd. Tråden deres? Noen som eier tråden? Å følge en tråd daglig i ca. ett år når det gjør en uvel, kan ikke være noe å bruke energi på.. Hva med å heller bruke energien til å "redde regnskogen, sjekke at ikke naboen snylter på skatten, stå ved fruktdisken og hjelpe folk å ta av plastemballasje slik at en kan sove godt om natten i visshet om at avfallet blir kildesortert. Det hadde gjort mer nytte"? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 12. oktober 2015 #18860 Del Skrevet 12. oktober 2015 Å kjempe mot et massivt og svært miljøskadelig forbruk er da absolutt verdt noe, og det har også sammenheng med regnskogen. Så vi er både samfunns- og miljøopptatte. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg