Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Nei, leser ingen blogger fast selv om jeg kan ramle innom en og annen hvis det er et spesielt tema jeg er på jakt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KeyserSoze

Leser ikke roseblogger.Jeg har aldri skjønt hva som er spennende med å lese om livet til ukjente folk. Hadde det vært blogger til Angelina Jolie, Rihanna, Brad Pitt eller noe sånt så hadde jeg skjønt at folk hadde lest, fordi fans vil kanskje se hva de bedriver tiden med på fritiden. Men helt ukjente random folk? Den skjønner jeg ikke :)

Jeg leser temablogger da, der jeg kan lære noe eller bli inspirert. For eksempel bakeblogger/matblogger, sminkeblogger og andre kreative temablogger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Ang navlestreng så har jeg også det! Fordi jeg synes navlen min ser finere ut da, rett og slett. Ikke alle som følger hva som er "in" vettu :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bloggen ble så kjedelig i kalvingstida,og er ikke blitt noe bedre etter kalvinga.



Anonymous poster hash: 55380...778
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Eneste bloggene jeg leser er de som tilhører venner og bekjente, folk som jeg faktisk omgås og er interessert i å følge. Hva slags nye klær et eller annet vilt fremmed menneske har kjøpt i de siste er virkelig så uinteressant at jeg heller går ut og teller gresstrå i hagen.



Anonymous poster hash: 88a76...434
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fortsatt trendy med navlepiercing?

Ånei! Det er ikke TRENDY - da må hun jo kaste det umiddelbart!! Gud forby at man går med noe som er sååååå 2010.

Anonymous poster hash: f1053...d35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så opptatt av alder eller trend, men syns man bør ha en fin navle for å ha piercing der..

Anonymous poster hash: 46aa2...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei! Det er ikke TRENDY - da må hun jo kaste det umiddelbart!! Gud forby at man går med noe som er sååååå 2010.

Anonymous poster hash: f1053...d35

Rolig nå. Jeg spurte fordi jeg lurte på om folk fortsatt tok hull i navlen. Jeg tok det selv i 2002. Da alle andre også tok det. Dog føler jeg meg litt for gammel til å ta hull på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har faktisk aldri lest den bloggen, om man ser bort fra et par innlegg som jeg tilfeldigvis har havnet innom.



Anonymous poster hash: 22ceb...54d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fremmed hun er i virkligheten og på bildene. Her virket de litt koslige, og at hun faktisk har ufikset morgenansikt hun og, innrømmer mannen :) Datteren er prikk lik faren, men med morens farger? Skjønn datter.

Anonymous poster hash: ead78...ca8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor? Evt. leser du andre rosablogger? Jeg har aldri forstått hvorfor det er så populært. Er det for å få tips ang.mote? Jeg har vært innom de et par ganger, men det står jo ingenting interressant. Hvorfor er det så populært?

Anonymous poster hash: 7af31...7d4

Jeg leser den ikke lenger, slutta for sikkert 1 år- 1 1/2 år siden fordi det ble så mye baby- og reklame-fokus på innleggene. Bloggen passer ikke inn i mitt liv nå lenger, rett og slett.

Anonymous poster hash: aca9c...1d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan si hva dere vil, men den perfekte huden hun viser frem på bloggen bl.a. ifm reklameinnlegg for nye sminkefavoritter er IKKE den samme som tv2 filmet - uansett hvor mye filter med lys og skygge som legges over!

link

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne videoen synes jeg de virket veldig koselige og down to earth. Jeg ble positivt overrasket. :)



Anonymous poster hash: 5f760...2a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...