Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hvor blir det av #KonstruktivtFF, da?

Ærlig talt, det går ikke an å være så kjepphøye.
Forresten, jo det går visst an.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ideen med en egen kategori på instgram er jo kjempegod! La oss ta skjermdump av alle kontruktive kommentarer som ikke slipper gjennom! Blir så IRRITERT når jeg ser hvordan dusteparet holder på! :sjokkert:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ny her inne. Lurer på om noen vil oppdatere meg på hvorfor dere blir så provosert over dette paret? :)

Les litt i tråden og i kommentarfeltet på bloggen, så skjønner du hvorfor.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

:hakeslepp: Ærlig talt ... "merkepolitiet"? 

Når CBE skrev innlegget om "Merking av reklame i sosiale medier" skrev hun at det skal alltid være godt merket og om man tror hun har glemt noe eller lurer på noe skulle man bare spørre henne eller si i fra.

Da synes jeg svarene den siste tiden har blitt ganske arrogante og den "vi vet best/vi har en løpende dialog med FO"/ ikke publisere svar når de ber om eksempler; vel, sier vel alt.

Jeg slutter ikke å være Merkepoliti før hun og andre bloggere begynner å gjøre jobben sin som bloggere :opplyser:

red: skrivefeil

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glasshjerte

Ideen med en egen kategori på instgram er jo kjempegod! La oss ta skjermdump av alle kontruktive kommentarer som ikke slipper gjennom! Blir så IRRITERT når jeg ser hvordan dusteparet holder på! :sjokkert:

Jeg synes det blir litt ufint og kalle folk slike navn. Dusteparet blir vel litt for barnslig? Generelt er det vel lurt å forsøke og holde diskusjonene/kommentarene her forholdsvis saklige? :) Ser det er endel som skriver litt usaklig og enkelte også hetsende om både CBE og andre på rampelyset-forumet her inne.. Og jeg er ny her inne og har ikke sett alt ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir litt ufint og kalle folk slike navn. Dusteparet blir vel litt for barnslig? Generelt er det vel lurt å forsøke og holde diskusjonene/kommentarene her forholdsvis saklige? :) Ser det er endel som skriver litt usaklig og enkelte også hetsende om både CBE og andre på rampelyset-forumet her inne.. Og jeg er ny her inne og har ikke sett alt ;)

:filer:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå og da dukker det opp nye brukere som kommer med kritikk av tråden og av oss som er kritiske til FF.

De øser ut av seg... for så å slette seg som bruker.

Og jeg spekulerer overhodet ikke i noen ting nå... Neida. :lol;

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker meg en ny variant av reklamemerking på bloggen.
De har klart å merke produktet riktig tidligere, men ikke denne gangen.
Jaja, juss var jo ikke kreativt nok, ble det sagt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mannen hennes er på banen med én gang det kommer spørsmål om merking. Hvorfor kan hun ikke svare for seg selv? Eneste hun klarer å svare på er komplimenter og ting om datteren.

Og jeg må si det virkelig var smakløst å legge ut sånne bilder og prøve å dekke over med at ungen din er syk. I tillegg er det da reklame. De bildene passer overhodet ikke inn i en sånn tekst. Stå sånn i speilet og gjøre seg deilig, samtidig som det står om vannkopper på en liten unge? Går jo faen ikke an.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må jo tro at leserne deres er stokk dumme. Muligens med rette, men det aner man jo ikke med det kommentardiktaturet de bedriver.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo tro at leserne deres er stokk dumme. Muligens med rette, men det aner man jo ikke med det kommentardiktaturet de bedriver.

Det er ikke så rart de tror det, når man ser hvor blindt folk forsvarer dem i kommentarfelt osv. Søte, snille, gode Caroline kan nok kjøre ned naboen sin med vilje, uten at det vil påvirke fansen nevneverdig. Løgn, bedrag og lureri - og my.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bergensia

Det er ikke så rart de tror det, når man ser hvor blindt folk forsvarer dem i kommentarfelt osv. Søte, snille, gode Caroline kan nok kjøre ned naboen sin med vilje, uten at det vil påvirke fansen nevneverdig. Løgn, bedrag og lureri - og my.

Og mye lettere å skylde på de dritsjalue tjukkasene på KG med for mye fritid når noen våger å stille kritiske spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men jeg elsker tapas og er stadig på jakt etter nye steder å prøve ut. Er det noen som vet hvor de er og spiser her: http://carolinebergeriksen.no/2015/09/11/utelunsj-helg-og-osloturSå sinnsykt godt ut, jeg får snart besøk, og har lyst til å ta med besøket på en koselig plass :)

De er på Strøm mat & bar i Skien. 

Endret av paddeflatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...