♥Missy♥ Skrevet 12. september 2015 #17481 Del Skrevet 12. september 2015 Bare navnet Adax minner om.. Ja, noe du kan kjøpe på apoteket.. En salve, nesespray ellerno.. I allefall ikke en eksklusiv veske? Rengjøringsmiddel? 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 12. september 2015 #17482 Del Skrevet 12. september 2015 Rengjøringsmiddel? 😂 For eksempel✌️😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 12. september 2015 #17483 Del Skrevet 12. september 2015 Det er jo innholdet jeg mener. Det å få en snap i seg selv ser jeg ikke mange klager på, det er jo innboldet enkelte mener er irriterende og slitsomt. Om man blir irritert og sliten så bør man jo gå i seg selv og få dem vekk fra feeden. Personlig synes jeg verken det er irriterende eller slitsomt å reagere på noe. Jeg kan bli provosert, kan bli glad, kan bli oppgitt. Men det er da vel sånne følelser som gjør livet? Kjedelig å bare gå rundt og synes at alt er rosebedd og regnbuer hele tiden, synes jeg. Synes den slags oppfattelse av verden høres kjedelig og litt naivt ut. Sånn er ikke samfunnet! Det er mye å reagere på her i verden. Synes ikke det er negativt å reagere og ser da heller ikke på det som noe negativt å reagere på sånt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 12. september 2015 #17484 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Om man blir irritert og sliten så bør man jo gå i seg selv og få dem vekk fra feeden. Personlig synes jeg verken det er irriterende eller slitsomt å reagere på noe. Jeg kan bli provosert, kan bli glad, kan bli oppgitt. Men det er da vel sånne følelser som gjør livet? Kjedelig å bare gå rundt og synes at alt er rosebedd og regnbuer hele tiden, synes jeg. Synes den slags oppfattelse av verden høres kjedelig og litt naivt ut. Sånn er ikke samfunnet! Det er mye å reagere på her i verden. Synes ikke det er negativt å reagere og ser da heller ikke på det som noe negativt å reagere på sånt.Er enig i alt du sier. Oppfølgingsspørsmålet blir da; fortsetter du frivillig å oppsøke/lar deg selv bli eksponert for det som er negativt og som du synes er slitsomt/plagsomt? Edit; Vil legge til at jeg forstår at man av og til har negative reaksjoner på ting, man kan ikke gå rundt og like absolutt alt her i verden. Det merkelige blir da (synes jeg) å nærmest oppsøke eller fortsette å følge med på det man synes er lite underholdende, kleint og irriterende når man lett kan unngå det. Endret 12. september 2015 av Salmonella 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 12. september 2015 #17485 Del Skrevet 12. september 2015 Pleier å avslutte dagen med snaps fra Siljan. Kan ikke si det var noe overraskende der, når over ett minutt ble tilbragt på å påpeke forskjellen mellom tacopulver og enchiladapulver. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvilket krydder de har på tacoen, men selv synes de visst at dette var verdt ca. 10 snaps og ett minutt av følgerenes tid...vil bare spørre deg om ett lite spørsmål... Hvorfor avslutter du kvelden med snap fra paret i siljan om du synes de er så håpløse? Tror heller jeg hadde slettet de fra snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 12. september 2015 #17486 Del Skrevet 12. september 2015 Aldri i verden om jeg orker å følge de to på snap. To narsissister som kringkaster ALT de gjør? Ellers takk.det er jo det som er så greit med disse sosiale mediene.. Liker man ikke paret så er det jo ingen vits i å åpne snappen hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 12. september 2015 #17487 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg er mer forundret over at enkelte verner så lite om sin egen tid at de bruker den på å følge livet til mennesker de ikke har annet enn forakt til overs for. Neste like gale som en annen tråd her på forumet - om Marius Borg. Der jeg så at voksne KG-kvinner følger ham på sosiale medier ... en 18-åring? Det er jo tragikomisk.er så enig med deg.. Må da være mere morsomt å følge noen man liker. Får man en god dag/kveld av og sitte og ergre seg over andre mennesker sine dårlige SNAPCHAT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 12. september 2015 #17488 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Men synes du ikke det kanskje blir litt primitivt at man gang på gang klager på snapene man får men allikevel velger å fortsette å motta dem? Hvorfor klager man da som om det hele er avsenderen sin feil når det strengt tatt er mottakeren som kan avslutte denne pinen? Jeg kan forstå at inntrykk kan vekke følelser som tristhet, provosert, og sinne (og andre negative følelser), men inntrykkene kan jo allikevel være positive av den grunn. Ett søkt eksempel men går for det allikevel; Jeg har en fotobok med mange ulike motiver. Ett bilde viser ett åsted hvor en person har blitt skudd i hodet, ikke ett særlig pent bilde med andre ord. Allikevel er dette ett bilde som vekker negative følelser i meg men ikke slik at jeg snakker nedsettende om det. Det vekker negative følelser på en god måte om jeg kan si det slik. Å følge dette paret på snapchat ser jo ut til å gi negative inntrykk hos mange men ikke på en positiv måte. Det må isåfall være følelsen av at man da kan snakke nedsettende om det de ser som gir den gode følelsen og som blir pådriveren for å fortsette å se. Jeg tenker det er feil å kalle det negative inntrykk, jeg går også for såpeoperaforklaringen. Og for min egen del - sjokkeffekten. Er det virkelig mulig å være så selvsentrert, så kjedelig, snappe fra date, virkelig?? Jeg fikk belønning i noen hakeslipp og fikk ellers grundig bekreftet at de må virkelig ha tidenes kjedeligste liv. Jeg sluttet å følge fordi det rett og slett ble for vulgært og kjedelig på en gang. Kan legge til at jeg ikke er en av de som synes LKE er morsom. Jeg var jo på ingen måte på jakt etter positive følelser da jeg sjekket dem ut heller, noen skrev at de var morsomme, andre skrev "har dere sett!!" Da er det ganske menneskelig å sjekke det ut selv om du ikke forventer noen positiv opplevelse. Blogg Eriksen er for meg et kontroversielt sosialt fenomen i tiden, jeg sjekker ut dem som jeg sjekker ut en kontroversiell utstilling, utspill fra enkelte FRP-politikere eller enkelte nye trender for eksempel. Og de gir meg tidvis en ufrivillig god latter :D Endret 12. september 2015 av Snøsøta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 12. september 2015 #17489 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg tenker det er feil å kalle det negative inntrykk, jeg går også for såpeoperaforklaringen. Og for min egen del - sjokkeffekten. Er det virkelig mulig å være så selvsentrert, så kjedelig, snappe fra date, virkelig?? Jeg fikk belønning i noen hakeslipp og fikk ellers grundig bekreftet at de må virkelig ha tidenes kjedeligste liv. Jeg sluttet å følge fordi det rett og slett ble for vulgært og kjedelig på en gang. Kan legge til at jeg ikke er en av de som synes LKE er morsom. Jeg var jo på ingen måte på jakt etter positive følelser da jeg sjekket dem ut heller, noen skrev at de var morsomme, andre skrev "har dere sett!!" Da er det ganske menneskelig å sjekke det ut selv om du ikke forventer noen positiv opplevelse. Blogg Eriksen er for meg et kontroversielt sosialt fenomen i tiden, jeg sjekker ut dem som jeg sjekker ut en kontroversiell utstilling, utspill fra enkelte FRP-politikere eller enkelte nye trender for eksempel. Og de gir meg tidvis en ufrivillig god latter :D Enig med deg. Det er mange årsaker til hvorfor man følger Eriksens i SoMe, og de er personlige. Noen vil ha feelgood-følelse, andre vil bare ha bekreftet at et ektepar på Siljan lever i en bitteliten surrealistisk tomannsboble. Jeg tror noen kan ha sagt det før, men jeg gjentar det: Vi stopper opp og glaner inn i noens liv, fordi vi kan. Deretter kommer den individuelle opplevelsen av hva som presenteres og tolkningen av dette. Å be noen om å slutte å følge med på ekteparets offentlige SnapChats, blir som å be noen om å ikke se på bilulykken i venstre fil: Lett å si, vanskelig å la være. Og ikke glem at det å følge er svært ønsket av ekteparet selv. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 12. september 2015 #17490 Del Skrevet 12. september 2015 Enig med deg. Det er mange årsaker til hvorfor man følger Eriksens i SoMe, og de er personlige. Noen vil ha feelgood-følelse, andre vil bare ha bekreftet at et ektepar på Siljan lever i en bitteliten surrealistisk tomannsboble. Jeg tror noen kan ha sagt det før, men jeg gjentar det: Vi stopper opp og glaner inn i noens liv, fordi vi kan. Deretter kommer den individuelle opplevelsen av hva som presenteres og tolkningen av dette. Å be noen om å slutte å følge med på ekteparets offentlige SnapChats, blir som å be noen om å ikke se på bilulykken i venstre fil: Lett å si, vanskelig å la være. Og ikke glem at det å følge er svært ønsket av ekteparet selv. For en språkbruk: "surrealistisk tomannsboble", "bilulykke". Du er klar over at til syvende og sist er ekteparet to vanlige mennesker av kjøtt og blod med følelser på samme måte som deg? Og du; å følge noen på snapchat fordi det er "trist og surrealstisk" og dekker ditt primale kikkerbevhov (jf. bilulykke) er ikke særlig pent. Er det dine føleleser rundt snappene til CBE og LKE vil jeg anbefale deg å avfølge dem. For din egen skyld, altså. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stina_00 Skrevet 12. september 2015 #17491 Del Skrevet 12. september 2015 Må bare spørre... Hva er SoMe? *steinaldermenneske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 12. september 2015 #17492 Del Skrevet 12. september 2015 Må bare spørre... Hva er SoMe? *steinaldermenneske* Forkortelse for Sosiale Medier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 12. september 2015 #17493 Del Skrevet 12. september 2015 For en språkbruk: "surrealistisk tomannsboble", "bilulykke". Du er klar over at til syvende og sist er ekteparet to vanlige mennesker av kjøtt og blod med følelser på samme måte som deg? Og du; å følge noen på snapchat fordi det er "trist og surrealstisk" og dekker ditt primale kikkerbevhov (jf. bilulykke) er ikke særlig pent. Er det dine føleleser rundt snappene til CBE og LKE vil jeg anbefale deg å avfølge dem. For din egen skyld, altså. Og du tror automatisk, basert på mine analyser, at jeg følger dem på SC? Jeg trodde faktisk bedre om DEG. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nærsynt Skrevet 12. september 2015 #17494 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Fant det: http://www.adaxshop.com/Shop/Nelia-Evening-Bag-Red-Adax-By-Caroline-Berg-Eriksen.aspx Stusser som sagt over kategoribruk og ordvalg. Fashion og blogg, altså det er vel andre bloggere som er større enn CBE på denne kategorien? Og fitness-ordet synes jeg var pussig. Fashion som ord inneholder mange elementer og betydninger. Det er blant annet trender når det gjelder klær, men også andre ting. CBE har mange blogginnlegg om nye klær hun kjøper og de fleste er knyttet til annonser/annonselenker. Hun har høyt forbruk på å kjøpe nye klær (f.eks) og vise de frem. Er det sånn at hvis man har råd til å kjøpe inn en haug med ting som er "fashion" eller "trend" blir det synonymt med at man er størst innen fashion som blogger, så kan jeg jo forstå det. Bruk av ordet fitness: Her har ser det kanskje ut til at livsstil har blitt byttet ut med fitness. Fitness kan som ord brukes om veldig mye uten at det er direkte feil altså. Det blir bare så rart fordi jeg forbinder fitness med noe helt annet enn det CBE blogger om. Endret 12. september 2015 av Nærsynt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 12. september 2015 #17495 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Har de virkelig satt inn en ekstra ansatt i tilfelle det blir trykk dagen da veskene blir lansert? Ingen i min omgangskrets hadde turt å gå med en veske hun hadde vært med på selv om de hadde likt den. De fleste leser jo bloggen i smug, ler av paret og koser seg med kommentarfeltet, ikke fordi de er fans. Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg. - Pavilion, mod Endret 13. september 2015 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 12. september 2015 #17496 Del Skrevet 12. september 2015 Skal hun ha lanseringsturne i butikkene ala Camilla Pihl også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. september 2015 #17497 Del Skrevet 12. september 2015 Skal hun ha lanseringsturne i butikkene ala Camilla Pihl også eller? Håper hun kommer til Steinkjer, det skal i såfall bli steinartig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. september 2015 #17498 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Har de virkelig satt inn en ekstra ansatt i tilfelle det blir trykk dagen da veskene blir lansert? Ingen i min omgangskrets hadde turt å gå med en veske hun hadde vært med på selv om de hadde likt den. De fleste leser jo bloggen i smug, ler av paret og koser seg med kommentarfeltet, ikke fordi de er fans. Kanskje PT-Linn er på fære? Eller en tenåring med blind og nesegrus beundring som enten har misforstått noe evt. prøver å innynde seg? Og hvis det svares, så blir det litt som "I have been touched by God" ... Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg. - Pavilion, mod Endret 13. september 2015 av Zeitgeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nærsynt Skrevet 12. september 2015 #17499 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Har de virkelig satt inn en ekstra ansatt i tilfelle det blir trykk dagen da veskene blir lansert? Ingen i min omgangskrets hadde turt å gå med en veske hun hadde vært med på selv om de hadde likt den. De fleste leser jo bloggen i smug, ler av paret og koser seg med kommentarfeltet, ikke fordi de er fans. Jeg vet ikke helt om de fleste leser bloggen på denne måten du beskriver, men det merkes godt at det har blitt flere av de som gjør det det siste året. Det erfares i sosiale sammenhenger privat også, og ikke bare i sosiale media. Folk leser det mest rare, teite, beste, kuleste, flaue fordi man er som menneske interessert i alle disse aspektene. Og som du sier, ikke nødvendigvis fordi de er "fans". For å si det veldig enkelt: Mange lesertall er ikke synonymt med "best" eller "kvalitet", eller "troverdighet". Derfor synes jeg også det er rart å bruke "største bloggeren" som markedsføring i seg selv. Endret 12. september 2015 av Nærsynt 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2015 #17500 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Har de virkelig satt inn en ekstra ansatt i tilfelle det blir trykk dagen da veskene blir lansert? Ingen i min omgangskrets hadde turt å gå med en veske hun hadde vært med på selv om de hadde likt den. De fleste leser jo bloggen i smug, ler av paret og koser seg med kommentarfeltet, ikke fordi de er fans. At det er satt inn en ekstra ansatt den dagen bare nekter jeg å tro. Hva venter de? At folk overnatter i kø dagen før lansering? Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg. - Pavilion, mod Endret 13. september 2015 av Pavilion 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg