Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Logget meg på Facebook, og fikk som "foreslått innlegg" et innlegg fra "Det Nye", hvor de selger 5 utgaver + sminkekit til samme pris (129 kroner) som det CBE reklamerte for når det bare var snakk om 3 utgaver + smykke. Lønner seg med andre ord ikke å gå via CBE sin blogg, når man finner bedre tilbud ellers.

Edit: Screenshots.

Screen_Shot_2015_09_11_at_17_35_31.png

Screen_Shot_2015_09_11_at_17_38_55.png

Screen_Shot_2015_09_11_at_17_35_47.png

Jeg hadde i hvert fall blitt litt sur dersom jeg hadde kjøpt tre blader, når jeg kunne ha fått fem til den samme prisen.

Endret av lenebu
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Logget meg på Facebook, og fikk som "foreslått innlegg" et innlegg fra "Det Nye", hvor de selger 5 utgaver + sminkekit til samme pris (129 kroner) som det CBE reklamerte for når det bare var snakk om 3 utgaver + smykke. Lønner seg med andre ord ikke å gå via CBE sin blogg, når man finner bedre tilbud ellers.

Jeg hadde i hvert fall blitt litt sur dersom jeg hadde kjøpt tre blader, når jeg kunne ha fått fem til den samme prisen.

Kanskje det har noe med gaven man får med? Ved tre utgaver så får du en gave med mer verdi enn ved 5 utgaver av bladet.

Edit; beklager! Glem det! Ser nå det står totalverdi og ikke verdien på smykket :)

Endret av Salmonella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Tror grunnen er at smykket i seg selv er verdt en del mer enn sminkekitet, og "spiser" derfor opp budsjettet til bladene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror grunnen er at smykket i seg selv er verdt en del mer enn sminkekitet, og "spiser" derfor opp budsjettet til bladene.

I følge nettsiden til Maanestenen er smykket verdt 319,50, og i følge "Det Nye" er sminkesettet verdt 380.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre som har reagert på at i samme nummer av Kamille hvor Camilla Pihl pryder forsiden, så er det et lite innlegg om veskene til CBE,pluss at i neste nummer av bladet er CBE en av de som skal fortelle om livet i Kamillefasen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Michael Kors også litt bestemoraktig?

I min by er det enten fjortiser eller damer i femtiåra med bleket hår, leopardtights og rosa lebestift som har Michael Kors :-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom Min mote kaller veskene for kopi eller plagiat så vet rett og slett ikke de heller hva en kopi faktisk er. Å hente inspirasjon fra noe er noe helt annet enn å kopiere, det trodde jeg ærlig talt ethvert oppegående individ visste.

Det er vel kanskje ikke en kopi i juridisk forstand, men det betyr ikke at det ikke er plagiat. Eller at det ikke overskrider en uskreven etisk bransjenorm. Enig med de over som peker på det er klassisk LKE å flisespikke på definisjoner, istedet for å ta inn over seg det egentlige problemet
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Min mote kaller veskene for kopi eller plagiat så vet rett og slett ikke de heller hva en kopi faktisk er. Å hente inspirasjon fra noe er noe helt annet enn å kopiere, det trodde jeg ærlig talt ethvert oppegående individ visste.

Det er vel kanskje ikke en kopi i juridisk forstand, men det betyr ikke at det ikke er plagiat. Eller at det ikke overskrider en uskreven etisk bransjenorm. Enig med de over som peker på det er klassisk LKE å flisespikke på definisjoner, istedet for å ta inn over seg det egentlige problemet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være harry og ha jævli dårlig smak da. For jeg har en brun michael kors veske :O I should be ashamed! :O

Bedre enn fake givenchy by fotballfrue :)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg forbinder de også med "kjærring" vesker Som jeg skrev i et tidligere innlegg tror jeg bloggen hennes har blitt guilty pleasure, selv blant de som IKKE er kritiske og dermed ikke en blogg man skriker ut at man leser. Kjenner jeg er nysgjerrig på om Adaxveskene blir en suksess? 

Redigert fordi jeg ser at det ikke står Caroline Berg Eriksen på utsiden av veskene. 

Navnet til CBE står diskret på i hvert fall reimen til sportsvesken, komplett med hjerter over i'ene.

Endret av Cornucopia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være harry og ha jævli dårlig smak da. For jeg har en brun michael kors veske :O I should be ashamed! :O

Like ashamed som CBE bør føle seg ser det ut til ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det helt med ro - Team Michael Kors løper opp og ned Bogstadveien hver eneste dag ;-)

Legger til at det gjør de rutete LV-veskene også.

Endret av Cornucopia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagorama byporten hadde ikke disse veskene,de hadde ikke hørt om de engang(dame ca 30 år) . Bagorama forhandler bla Adax

Jeg tror CBE har gjort reklame for Morris-kjeden tidligere, deriblant de råååsa Bjørn Borg-koffertene. Morris fører også Adax, om jeg ikke tar feil? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det helt med ro - Team Michael Kors løper opp og ned Bogstadveien hver eneste dag ;-)

Legger til at det gjør de rutete LV-veskene også.

Haha. Bra jeg er en av gjengen :P men sånn seriøst, så visste jeg ikke at MK var verken ut eller in. Jeg kjøpte den for noen år siden i USA. Kan ikke si jeg er den som følger trendene bevisst, men der gikk jeg visst i fella :D Skal sies at den er av bra kvalitet da, så da får jeg være både in og ut i noen år til :D *score!*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spydig kommentar har sluppet igjennom. En leser håner henne for å skrive om hvor tidlig hun måtte stå opp for å dra til Oslo for å dra til frisøren. Hun svarer spydig tilbake. Tross alt syv uker siden sist hos frisøren.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dagens innkjøp.

Teller på knappene...når dukker (gjør de det?) annonselenkene opp i et hverdagsinnlegg, når varen er kjøpt i butikk?
Når dukker plagget opp i den umerkede "My shop" fanen på bloggen?
Tilbake til start: Forbruk, forbruk, og forbruk - og lite er til ære for lesere eller samarbeidspartnere, ser det ut som.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...