Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bluebird1992
Skrevet

Jeg synes å huske at nettopp svaien i ryggen veldig ofte var redigert i bildene som ble framlagt under 'redigerings-gate'. Hun klagde ofte over den ekstreme svaien i ryggen sin i bloggen, så jeg syntes det var syklig at hele svaien virket redigert inn.

Husker jeg helt feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Berg Eriksen legger til grunn det enorme kroppspresset hun har levd med i seks år - fordi hun er blogger. "

Eh, nei...premissene for argumentasjonen er feil. Kroppspresset har hun lagt opp til helt på egenhånd. 
:murvegg:

• Liker 11
Gjest Bergensia
Skrevet

Jeg synes å huske at nettopp svaien i ryggen veldig ofte var redigert i bildene som ble framlagt under 'redigerings-gate'. Hun klagde ofte over den ekstreme svaien i ryggen sin i bloggen, så jeg syntes det var syklig at hele svaien virket redigert inn.

Husker jeg helt feil?

Neida, her nevner hun denne slitsomme svaien:

http://carolinebergeriksen.no/2013/10/28/gravid-10-enkle-treningsovelser/

http://carolinebergeriksen.no/2015/03/03/work-those-abs/

http://carolinebergeriksen.no/2013/09/10/godt-i-gang-med-siste-trimester/

http://carolinebergeriksen.no/2012/09/15/wise-words-for-lunch/

(Tok 2 sekunder å finne, men jeg har jo innmari mye fritid vettu ;) )

Skrevet

Redusert svai under graviditet er ikke så verst.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Redusert svai under graviditet er ikke så verst.

Hun ble iallfall ikke mer svai som kvinner flest. Kanskje hjalp graviditeten på litt. Det var en bildeserie hvor hun hadde redigert kraftig på ryggen, hun hadde på seg grå bukser og en vinrød ullgenser. Endret av Vitulina
  • Liker 1
Skrevet

Skikkelig Stepford Wives-følelse på den bloggen... Sikker på at ikke det eksisterer en egen gutteklubb der oppe i Siljan, som alle har søte plastfruer??

• Liker 7
Skrevet

Det tviler jeg på. Hun har ofte kommentert at hun har ekstrem svai i ryggen og det ser man jo også på fotoer i bloggen. CBE har en flott kropp, jeg tror ikke det er andre enn hun selv som ser/så et behov for å manipulere den. 

Disse fotoene ble vel tatt i forbindelse med at hun var modell for et bikinimerke, så det er ikke LK som er fotografen her.

Det var ikke svaien i seg sjøl som ga meg følelse av manipulering, men "området" mellom rygg og arm som ser ut som det er gjort noe med. 

• Liker 2
Skrevet

Annonseinnlegg for Dent, altså drops.

De er ikke spesielt selektive med tanke på hvem de annonserer for, money talks tenker jeg.

• Liker 5
Skrevet

Tusen takk! :) Jeg har fulgt tråden fra sidelinjen en stund, men ikke helt våget å skaffe meg en bruker. Nå er det plutselig gjort :)

Velkommen.

Men nå kommer du til å bli feit, misunnelig og få for mye fritid slik oss andre 😱

• Liker 13
Gjest Bluebird1992
Skrevet
Skrevet

Annonseinnlegg for Dent, altså drops.

De er ikke spesielt selektive med tanke på hvem de annonserer for, money talks tenker jeg.

Tror ikke de er i posisjon til å velge og vrake slik det hevdes fra Siljan.

• Liker 10
Skrevet

Nå skriver hun på IG at veskene er designet sammen med Naja Silfen. Hun er veskedesigner for Adax, så da har hun tydeligvis ikke gjort alt på egen hånd...

• Liker 9
Skrevet (endret)

Og så driver hun tydeligvis og blokkerer folk igjen, folk som har kommentert at vesken er en Givenchy-kopi.

Jeg ser at hun nekter for det, men en som har kommentert før har skrevet under bildet av vesken hennes på kontoen til blush.no at Fotballfrue blokkerte henne fordi hun skrev at vesken var en kopi av Givenchy.

Endret av el-len
  • Liker 13
Skrevet

Adax - et eksklusivt merke?

Virkelig?

• Liker 9
Skrevet

Og så driver hun tydeligvis og blokkerer folk igjen, folk som har kommentert at vesken er en Givenchy-kopi.

Jeg ser at hun nekter for det, men en som har kommentert før har skrevet under bildet av vesken hennes på kontoen til blush.no at Fotballfrue blokkerte henne fordi hun skrev at vesken var en kopi av Givenchy.

Jeg ble blokkert på instagram etter det med de falske kommentarene kom frem.

Jeg husker ikke hva jeg skrev, men mener det ikke var så gærnt.

• Liker 2
Skrevet

Noen som kjenner igjen kronen Nelia bruker under bursdagsfeiringen til hundene? ;)

• Liker 2
Skrevet

Noen som kjenner igjen kronen Nelia bruker under bursdagsfeiringen til hundene? ;)

Bursdagsfeiring til hundene?

Oh lord....

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner.

- Pavilion, mod

Skrevet (endret)

LKE må jo mangle impulskontroll når det kommer til denne kommenteringen?

Endret av SKE87
  • Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...