Gjest Haaploes Skrevet 9. september 2015 #17281 Skrevet 9. september 2015 Om reker: "kjøp gjerne i lake". Noen av oppskriftene hennes har vært ålreit inspo. Det døde nettopp så innmari. "Kjøp gjerne i lake"...jeg har ikke ord.
Gjest Bergensia Skrevet 9. september 2015 #17282 Skrevet 9. september 2015 Nå innrømmes det ihvertfall at det (fortsatt) redigeres på huden hennes; http://m.imgur.com/uWNHnNp
Sol79 Skrevet 9. september 2015 #17283 Skrevet 9. september 2015 Synes hele denne veske kolleksjonen er blod Harry. Skjønner ikke at folk ønsker å gå med det. Blodharry? På hvilken måte da? Det jeg reagerer mest på er at de er grusomt overprisa. 5
9na Skrevet 9. september 2015 #17284 Skrevet 9. september 2015 Nå innrømmes det ihvertfall at det (fortsatt) redigeres på huden hennes; http://m.imgur.com/uWNHnNp Hvilket blogginnlegg refererer hun til her? (Har ikke vært inne der på lenge. Men har sett henne i virkeligheten for kort tid siden og tenker mitt). 1
Gjest Sobril Skrevet 10. september 2015 #17285 Skrevet 10. september 2015 Mulig det var et tips mtp økonomi? Jeg har da ofte kjøpt i lake når jeg ikke har hatt mulighet til å kjøpe ferske og hatt lyst på ting som rekesmørbrød o.l. Alle er vel enige i at ferske reker er det beste, men noen ganger kan økonomi og hvor man handler spille inn slik at man ikke kan det. Akkurat DET tipset ser jeg ikke noe galt i. Jeg synes ferske reker blir for salte, og kjøper alltid frosne
Gjest Bergensia Skrevet 10. september 2015 #17286 Skrevet 10. september 2015 Hvilket blogginnlegg refererer hun til her? (Har ikke vært inne der på lenge. Men har sett henne i virkeligheten for kort tid siden og tenker mitt). Det om hotelloppholdet på Union Øye😉
MissLucy Skrevet 10. september 2015 #17287 Skrevet 10. september 2015 (endret) jeg gikk tilbake til innlegget om Det Nye, for å se om leserne kommer med kommentarer som problematiserer rumpebildet, eller om de bare tar bølgen alle sammen. Svaret er at noen er kritiske, CBE svarer at smaken er som baken, men LKE er i fri utfoldelse. Oh dear, gå inn på eget ansvar. For et troll han er. Endret 10. september 2015 av Amafalathiel 7
Cavatina Skrevet 10. september 2015 #17288 Skrevet 10. september 2015 Denne artikkelen har kanskje blitt nevnt før, men den kan godt nevnes igjen. Det er en del poeng i den om makt og avmakt. 1
Cavatina Skrevet 10. september 2015 #17289 Skrevet 10. september 2015 (endret) jeg gikk tilbake til innlegget om Det Nye, for å se om leserne kommer med kommentarer som problematiserer rumpebildet, eller om de bare tar bølgen alle sammen. Svaret er at noen er kritiske, CBE svarer at smaken er som baken, men LKE er i fri utfoldelse. Oh dear, gå inn på eget ansvar. For et troll han er. Burde ikke ha lest i kommentarfeltet....han bruker ufattelig mange ord på minst mulig innhold, og fremstiller seg selv som mindre smart og sympatisk i selvforherlighetens navn. Stråmann-kortet viftes atter en gang. Er det det eneste LKE kan? Han argumenterer på samme måte som den andre gjengen i kommentarfeltene rundt flyktninger/innvandring fra Livets knallharde skole, syns jeg. (Ikke misforstå nå!) Edit: Legger til at han bidrar godt til å sørge for at firmaet har et seriøsitet- og troverdighetsproblem. Pussig at frua sjelden uttaler seg - det er henne folk vil høre, ikke mannen hennes. Endret 10. september 2015 av Cornucopia 10
Hege899 Skrevet 10. september 2015 #17290 Skrevet 10. september 2015 Markedsføring, markedsføring....jeg er på Twitter, så jeg sjekket Twitter'n hans etter å ha lest innlegget ditt. Der har han lagt ut link til FB-kontoen sin, der han har lagt ut snap-videoen om rumpa til frua. Godt å se at han ikke blir lei av rumpa til frua slik som vi andre. HERREGUD så kleint!! 🙈🙈 3
Gjest bnanny Skrevet 10. september 2015 #17291 Skrevet 10. september 2015 Blir relativt deprimert av alle brukerne som tydeligvis synes at dette var dagens gode latter. Jeg synes også at det er relativt ergerlig hvordan LK liker å fremheve forskjellen mellom CBE og såkalte "plus-size"-modeller, som tydeligvis er måten vi i dag skiller mellom syltynne mennesker og normale mennesker som ser ut som hvermannsen dersom de i det hele tatt nærmer seg et moteblad. Jeg tviler uansett på at de hadde blitt hyllet; like lite som en hårete mannerumpe hadde blitt hyllet dersom den hadde prydet forsiden på "Vi Menn". Heterofile kvinner er like lite triltrukkede av kvinnerumper, som heterofile menn er av mannerumper. Hvorfor vi som kvinner skal få servert en ræv på fremsiden av et blad er for meg uforståelig, men det gjør meg i hvert fall ikke mer lattermild om det var det som var ideen. "Haha, rumpe!", liksom. Kanskje hvis jeg hadde vært 11. Når det er sagt så føler jeg meg noe lunde oppmuntret, for jeg har ikke trent på over 5 år og rumpa mi er bemerkelsesverdig lik CBE sin... Plus size, anorektiker eller godt trent, jeg synes ikke ei naken rumpe har noe å gjøre på forsiden av et ungdomsmagasin. Det er en farlig trend på snapchat at ungdom legger ut bilder de kan komme til å angre på senere i livet. Når man tenker på at hovedtyngden av CBE sine lesere er i alderen 12-18 år, synes jeg ikke hun viser seg som et godt forbilde med å la seg avbilde slik. Men, hun har jo ikke noe påvirkningskraft, som hun tidligere har påpekt....
skruf Skrevet 10. september 2015 #17292 Skrevet 10. september 2015 Litt vittig at hun nå påstår at hun ikke har noe påvirkningskraft når hun ved forrige valg ikke ville si hvem hun stemte på pga påvirkningskraften sin.... 13
Gjest Atp Skrevet 10. september 2015 #17293 Skrevet 10. september 2015 Bladet i butikkene har vært plastpakket hele tiden. Det ligger en bok med av et eller annet slag der, som også dekker til rumpa.ok... Har fått inntrykk av mange innlegg her inne att rumpa lyste mot deg i bladhyllene men om bladene er slik i hylla så ser mann jo ikke mye til denne berømte bakdelen
MiniMjau Skrevet 10. september 2015 #17294 Skrevet 10. september 2015 Litt vittig at hun nå påstår at hun ikke har noe påvirkningskraft når hun ved forrige valg ikke ville si hvem hun stemte på pga påvirkningskraften sin.... Ja, politisk innflytelse er det første som slår meg når jeg tenker på fruen. 12
Llise Skrevet 10. september 2015 #17295 Skrevet 10. september 2015 Selv om jeg er fullstendig klar over at CBE ikke driver med slikt er det litt vittig at det ser ut som om hun har med seg en marijuana-grinder i veska i siste innlegg. Men hva er den metallgreia egentlig? Jeg tror kanskje det er lokket til den boksen med bær? Eller? 2
annina Skrevet 10. september 2015 #17296 Skrevet 10. september 2015 Noe jeg ikke får til å stemme: Forbrukerombudet har uttalt at det er hovedformålet med innlegget som avgjør hvordan det gitte innlegget skal merkes. Men er ikke formålet med hvert eneste innlegg i CBE-bloggen nettopp å selge? Mulig det er noe jeg ikke har forstått? 7
Cavatina Skrevet 10. september 2015 #17297 Skrevet 10. september 2015 ok... Har fått inntrykk av mange innlegg her inne att rumpa lyste mot deg i bladhyllene men om bladene er slik i hylla så ser mann jo ikke mye til denne berømte bakdelen Rumpa har vært eksponert (og eksponeres fortsatt) i SoMe, uten plastpakkingen. SoMe er litt mer allstedsnærværende enn bladhylla på f.eks Kiwi. I bladhylla drukner magasinene enten pga. plastpakking med bilag, eller bladene legges tett i tett for å få plass i hylla. Det er ikke plasseringen av bladet på en hylle som er en het potet - det er eksponeringen av CBEs nakne ende på forsiden av et magasin og i SoMe og hensikten med det, som er den hete poteten. 2
Gjest Bergensia Skrevet 10. september 2015 #17298 Skrevet 10. september 2015 Og fortsatt "frijazzing"-merking, nå er det visst ikke annonse/sponset men designsamarbeid det heter http://imgur.com/Fbhiylf
lenebu Skrevet 10. september 2015 #17299 Skrevet 10. september 2015 Og fortsatt "frijazzing"-merking, nå er det visst ikke annonse/sponset men designsamarbeid det heter http://imgur.com/Fbhiylf Den der er drøy, altså. Nå tror jeg vi er oppe i 15 ulike måter å merke noe på, hvor ordet "reklame" hadde vært dekkende for alle de aktuelle innleggene. 11
lenebu Skrevet 10. september 2015 #17300 Skrevet 10. september 2015 jeg gikk tilbake til innlegget om Det Nye, for å se om leserne kommer med kommentarer som problematiserer rumpebildet, eller om de bare tar bølgen alle sammen. Svaret er at noen er kritiske, CBE svarer at smaken er som baken, men LKE er i fri utfoldelse. Oh dear, gå inn på eget ansvar. For et troll han er. Ehm. Han skriver i kommentarfeltet at dersom man ønsker å få svar på konstruktiv kritikk fra CBE må man sende en mail til LKE, slik at han kan videreformidle kritikken til CBE. Ser hun ikke den konstruktive kommentarene i eget kommentarfelt, på lik linje med de kommentarene hun faktisk svarer på, i.e. "Skjønne du!", "Du er så inspirerende!" og "Hvor har du kjøpt X?"? Hvorfor må LKE være en middelmann mellom CBE og hennes eget kommentarfelt? 11
Fremhevede innlegg