Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Blir relativt deprimert av alle brukerne som tydeligvis synes at dette var dagens gode latter.

Jeg synes også at det er relativt ergerlig hvordan LK liker å fremheve forskjellen mellom CBE og såkalte "plus-size"-modeller, som tydeligvis er måten vi i dag skiller mellom syltynne mennesker og normale mennesker som ser ut som hvermannsen dersom de i det hele tatt nærmer seg et moteblad. Jeg tviler uansett på at de hadde blitt hyllet; like lite som en hårete mannerumpe hadde blitt hyllet dersom den hadde prydet forsiden på "Vi Menn". Heterofile kvinner er like lite triltrukkede av kvinnerumper, som heterofile menn er av mannerumper. Hvorfor vi som kvinner skal få servert en ræv på fremsiden av et blad er for meg uforståelig, men det gjør meg i hvert fall ikke mer lattermild om det var det som var ideen. "Haha, rumpe!", liksom. Kanskje hvis jeg hadde vært 11.

Når det er sagt så føler jeg meg noe lunde oppmuntret, for jeg har ikke trent på over 5 år og rumpa mi er bemerkelsesverdig lik CBE sin...

Good for you! :danse:  

Rumpa mi ser ikke ut som hennes. Min bærer preg av tung styrketrening, så jeg faller nok i kategorien plus size til tross for at jeg er fornøyd. Fordrar ikke å løpe...

Legger til at jeg forøvrig er lei av denne rumpekonkurransen som LKE tror at fruen er best på. Fint at han er stolt av fruens bakdeler, men ærlig talt - vi har alle sammen rumpe, og den gjør sikkert nytten sin for samtlige.

Tror han virkelig at hennes er mer interessant enn andres?

Næh. Som de sier selv: "Rumpe er rumpe".

Endret av Cornucopia
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For de som har lyst til å se LKEs rumpesnap, er det bare å gå inn på FB-profilen hans.

Jeg skjermdumpet likegodt kommentarene under videoen for de som ikke gidder å sjekke der heller.

Kanskje teit av meg, men men. Ingen ydmykhet i forbindelse med flyktningekrisen å spore der.

Syns det er noen eplekjekke kommentarer fra fotballfruemannen der, samt at misunnelseskortet blir dratt igjen.

Akk ja...hver sin smak. Og hver sin strategi.

Gjorde det nå... Uff da...

Selv tåler jeg godt å se alle mulige varianter av rumper, men gjør meg likevel noen tanker... 

Det jeg ikke forstår er at forsidebildet ikke henger sammen med hvordan de burde ha uttrykt seg når man faktisk blir tatt med buksene nede, dvs. man ville ikke stått med et slikt ansiktsuttrykk hun har.

Det er ikke noe som helst på det forsidebildet som viser at man "angrer seg" for det hun eller mannen gjorde. For meg fremstår bildet heller tvert om, men det kan være at jeg ikke helt tolker det rett eller? Og hvordan skal man da oppfatte forsidebildet og intervjuet? Dvs. hva mener CBE egentlig å fortelle oss vedr. at hun redigerte seg tynnere og LKE ga seg ut for å være bl.a. helsepersonell i eget kommentarfelt (kun for å vinne diskusjoner)? At det egentlig ikke var deres feil og at det hele nå bare er morsomt? Jeg forstår ikke... 

Og at LKE nå bruker forsiden i sin egen "humorverden" blir bare enda mer tragisk. 

Endret av Asti
Gjest Bergensia
Skrevet

Vel, LKE mente jo at Beyonce og Kim K var minst 15 kilo for tunge, så hans definisjoner på hva "store størrelser" går inn under er noe farget av det, vil jeg tro.

Skrevet

For de som har lyst til å se LKEs rumpesnap, er det bare å gå inn på FB-profilen hans.

Jeg skjermdumpet likegodt kommentarene under videoen for de som ikke gidder å sjekke der heller.

Kanskje teit av meg, men men. Ingen ydmykhet i forbindelse med flyktningekrisen å spore der.

Syns det er noen eplekjekke kommentarer fra fotballfruemannen der, samt at misunnelseskortet blir dratt igjen.

Akk ja...hver sin smak. Og hver sin strategi.

Han må nå vel få bruke dama for hva hun enn er verdt, blir ho ei gammel røy etterhvert hun også;)

Hun er jo ikke akkurat modellpen, så internasjonalt hadde hun aldri kommet så langt... Spiss hale, spiss nese og firkantet rumpe og former..

Må vel få deie seg litt etter den negative omtalen hun har hatt i de siste.. Ellers må hun vel leve på mannen sin :/

• Liker 3
Skrevet

Han må nå vel få bruke dama for hva hun enn er verdt, blir ho ei gammel røy etterhvert hun også ;)

Hun er jo ikke akkurat modellpen, så internasjonalt hadde hun aldri kommet så langt... Spiss hale, spiss nese og firkantet rumpe og former..

Må vel få deie seg litt etter den negative omtalen hun har hatt i de siste.. Ellers må hun vel leve på mannen sin :/

Du sier noe der....hva skal de gjøre når fruen ikke kan løpe, løpe, løpe, løpe lenger?

• Liker 4
Gjest Hold the door
Skrevet

Jeg synes også at det er relativt ergerlig hvordan LK liker å fremheve forskjellen mellom CBE og såkalte "plus-size"-modeller, som tydeligvis er måten vi i dag skiller mellom syltynne mennesker og normale mennesker som ser ut som hvermannsen dersom de i det hele tatt nærmer seg et moteblad.

Vel, LKE mente jo at Beyonce og Kim K var minst 15 kilo for tunge, så hans definisjoner på hva "store størrelser" går inn under er noe farget av det, vil jeg tro.

En gang i 2012 kom det en kommentar fra en "M," hvor det sto at bildet Caroline hadde lagt ut i blogginnlegget, var et bilde "M" ikke hadde trodd hun ville lagt ut på bloggen fordi hun "er da så mye finere ellers. Både hals, armer og midje så jo stor ut."

Jeg vet ikke hvem som har skrevet den, men jeg vet at denne kommentaren ville vært "admin-"merket før de forandret kildekoden. Nå er den ikke (så veldig) mye verdt i og med at de forandret kildekoden, men ... det er alltid et men.

Skrevet

En gang i 2012 kom det en kommentar fra en "M," hvor det sto at bildet Caroline hadde lagt ut i blogginnlegget, var et bilde "M" ikke hadde trodd hun ville lagt ut på bloggen fordi hun "er da så mye finere ellers. Både hals, armer og midje så jo stor ut."

Jeg vet ikke hvem som har skrevet den, men jeg vet at denne kommentaren ville vært "admin-"merket før de forandret kildekoden. Nå er den ikke (så veldig) mye verdt i og med at de forandret kildekoden, men ... det er alltid et men.

Skjønte ikke helt.

Sier du at de skriver stygge kommentarer til seg selv i kommentarfeltet under pseudonym, eller misforstår jeg?

• Liker 1
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

Skjønte ikke helt.

Sier du at de skriver stygge kommentarer til seg selv i kommentarfeltet under pseudonym, eller misforstår jeg?

Jeg vet ikke hvem som skrev kommentaren, men den er ikke noe annerledes enn kommentarene fra PT Åge, lege-Henriette eller supporter-Pia, altså kommentarer de (LK) allerede har innrømmet å ha skrevet. De falske kommentarene er ikke "admin"-merket i dag, men det ville de vært dersom de forandret kildekoden tilbake sånn den var før det ble avslørt (det vil si, dersom de ikke hadde slettet de andre blogg-brukerne.) Da ville kommentaren fra "M" vært merket med "admin" nøyaktig på samme måte som de andre.

Edit: Jeg tenkte siden de jeg siterte skrev om hvordan LK snakker og har snakket om vekt og kropp på før, så var det interessant at når LK har tatt på seg skylden for alle de falske kommentarene, så inneholder en av de falske kommentarene "så stor du ser ut"-kritikk mot C, når hun selvfølgelig hverken var eller så noe stor ut.

Endret av Hold the door
Skrevet

Tror du at det er de som skriver her i tråden som gjør at hun får lesere?

Jeg har fulgt lesertallene ukentlig siden januar -15, bl.a. nettopp for å se om det er hold i påstander om at denne tråden gir CBE&Co. flere lesere...

Jeg kan opplyse om at når det i denne tråden har vært saklig kritikk har tallene gått nedover. Og så har de klart å få opp litt lesertallene, når det har vært roligere her. 

Dessverre for CBE&Co. så gir de altfor mye "mat" til tråden, slik at de er sin verste fiende i det lange løp.

Jeg tror at alle de som klikker, som følger og som diskuterer seg blå er med å helle bensin på bålet være seg i alle former for sosiale medier. Desto flere følgere, desto flere snaper. Enkel marematikk.

• Liker 2
Skrevet

Hva får dere ut av å kritisere alt Caroline gjør? 

• Liker 3
Skrevet

Gjorde det nå... Uff da...

Selv tåler jeg godt å se alle mulige varianter av rumper, men gjør meg likevel noen tanker...

Det jeg ikke forstår er at forsidebildet ikke henger sammen med hvordan de burde ha uttrykt seg når man faktisk blir tatt med buksene nede, dvs. man ville ikke stått med et slikt ansiktsuttrykk hun har.

Det er ikke noe som helst på det forsidebildet som viser at man "angrer seg" for det hun eller mannen gjorde. For meg fremstår bildet heller tvert om, men det kan være at jeg ikke helt tolker det rett eller? Og hvordan skal man da oppfatte forsidebildet og intervjuet? Dvs. hva mener CBE egentlig å fortelle oss vedr. at hun redigerte seg tynnere og LKE ga seg ut for å være bl.a. helsepersonell i eget kommentarfelt (kun for å vinne diskusjoner)? At det egentlig ikke var deres feil og at det hele nå bare er morsomt? Jeg forstår ikke...

Og at LKE nå bruker forsiden i sin egen "humorverden" blir bare enda mer tragisk.

Hmm ja. Intervjuet (lest det nå faktisk) gir egentlig ikke noen ny informasjon om tankene bak redigeringen og kommentarfeltjukset. Og hva med tankene i ettertid?

Har LKE virkelig tatt innover seg hvor farlig det kan være å gi slike råd som lege når man absolutt ikke har medisinsk bakgrunn? Det uetiske i å ville vinne en internettdiskusjon for enhver pris? Hvor Harry det ser ut når man må ty til slike virkemidler når ens egne argumenter kommer til kort?

Har CBE virkelig tatt innover seg hvordan redigerte bilder av en i forveien tynn jente virker på de som sliter med kropp og vekt? Hva som skjer med spedbarnet som satt i bilsetet CBE så varmt reklamerte for kommer ut for en kollisjon? Skjønner ingen av de at alle disse kanskje kan føre til død og lidelse?

Jeg har ennå ikke sett noe som tyder på det er tanker de har gjort seg. Fortsatt virker det som om de er mest lei seg for at de ble tatt.

• Liker 8
Skrevet

Vi er så misunnelige. Det hjelper å snakke om det. Dessuten trenger vi noe å slå i hjel all fritiden med
  • Liker 24
Skrevet (endret)

Jeg tror at alle de som klikker, som følger og som diskuterer seg blå er med å helle bensin på bålet være seg i alle former for sosiale medier. Desto flere følgere, desto flere snaper. Enkel marematikk.

Vedr. "om det er de som skriver her i tråden som gjør at de får lesere?"

Jeg tenker at bildet er mer nyansert. Som sagt la jeg ut for en tid tilbake dokumentasjon på lesertall i denne tråden, der man kunne se at når her var saklig kritikk gikk lesertallene nedover. Jeg tror det er en forskjell på hva folk skriver i tråden, og om det kan gi bedriften flere lesere. Dvs. saklig kritikk kan skade troverdigheten, og føre til færre lesere. Usaklig kritikk kan nok gi sympati og flere lesere.

Endret av Asti
Skrevet

Jeg blir flau på Lars Kristian Eriksens vegne når han tydeligvis føler et så stort behov for å understreke hvor morsomt og crazy dette rumpebildet er.

Det blir litt som når man må forklare en vits. Da er den antageligvis ikke særlig morsom.

• Liker 30
Skrevet

Jeg blir flau på Lars Kristian Eriksens vegne når han tydeligvis føler et så stort behov for å understreke hvor morsomt og crazy dette rumpebildet er.

Det blir litt som når man må forklare en vits. Da er den antageligvis ikke særlig morsom.

haha, ikke sant! 

Treåringen min synes det er veldig morsomt med rumpe, men ellers skulle man tro at de fleste i Det Nyes og CBEs målgruppe var vokst fra rumpehumor...

• Liker 11
Skrevet

når jeg klikker inn idag, og ser at hun styrer med barnets bursdag som er om 2 måneder, og hundens bursdag, så kjenner jeg at jeg blir ganske arg over anklagen om at folk som brukte noen minutter på å sjekke kildekoden på kommentarene har for mye fritd. Snakker om glasshus.

• Liker 34
Skrevet

Er du ny her?

• Liker 6
Skrevet

Apropos rumpebildet; Jeg føler fruen og gubben hennes gir uttrykk for at de ikke skjønner at et slikt coverbilde skaper oppmerksomhet. Synes det er så latterlig dumt av dem - alle skjønner jo at et slikt bilde er et rop om oppmerksomhet.

Nesten så jeg blir "bekymret" for oppmerksomhetsbehovet deres, synes de snappet urovekkende mye fra den "romantiske helgen" i Geiranger. Hadde jeg fått en helg på hotell sammen med typen min hadde jeg lagt fra meg alt som var av sosiale medier og bare nøtet tiden sammen med ham. Har de så lite alenetid som de påstår, er det jo meget spesielt å dele tiden de har med å dele med andre, totalt fremmede folk.

Skrevet

Vi er så misunnelige. Det hjelper å snakke om det. Dessuten trenger vi noe å slå i hjel all fritiden med

I tillegg til månedlig utbetaling på 5000 kroner

• Liker 5
Skrevet

Nesten så jeg blir "bekymret" for oppmerksomhetsbehovet deres, synes de snappet urovekkende mye fra den "romantiske helgen" i Geiranger. Hadde jeg fått en helg på hotell sammen med typen min hadde jeg lagt fra meg alt som var av sosiale medier og bare nøtet tiden sammen med ham. Har de så lite alenetid som de påstår, er det jo meget spesielt å dele tiden de har med å dele med andre, totalt fremmede folk.

Det var ikke bare akkurat den alenehelgen de sendte ut et urovekkende antall snaper, det gjør de jo hver eneste gang de spiser ute/ lunsjer/ er hjemme på formiddagen begge to og trenger mens barnet er i barnehagen/ når det spises frokost med barnet/ ja, hele tiden.

Og det er ganske komisk når Fortballfruemannen sender ut denne:

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22NkqxhGLw%2FjcYh4l5k2TGxc#.Ve_UtEvwOvs

Og så kommer det et stort antall snaper, hele kvelden igjennom... Mobilavhengig eller oppmerksomhetsavhengig?

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...