neiognei Skrevet 7. september 2015 #17101 Skrevet 7. september 2015 Synes det er litt rart at blogginnlegg må merkes på toppen, mens på instagram føler hun at det er OK å skrive et lite #ad på slutten av reklametekst og en haug med emojis. Menmen, det er vel sånn hun ønsker å drive bedriften sin da. Juks og fanteri. 12
Safiye Skrevet 7. september 2015 #17102 Skrevet 7. september 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt, hets, latterliggjøring og avsporinger samt svar. - Pavilion, mod 1
MissLucy Skrevet 7. september 2015 #17103 Skrevet 7. september 2015 Hehe, nesten litt komisk å lese inne på bloggen hennes. Noen kritiserer hun for å IKKE ha engasjert seg i flyktningkrisen, og når hun da oppretter en innsamlingslink, så får hun kritikk for å tyne penger ut av leserne i stedet for å gi penger selv. Om jeg hamrer eller hamres... Får inntrykk av at noen av leserne av bloggen er misfornøyde uansett; går jo ikke an å ta det folk kommenterer seriøst. De (dere?) hakker bare for å hakke. Det er vel ganske åpenbart at det ikke er de samme personene som kritiserer de to forskjellige sakene 13
Ferny Skrevet 7. september 2015 #17104 Skrevet 7. september 2015 Det er vel ganske åpenbart at det ikke er de samme personene som kritiserer de to forskjellige sakene Og like åpenbart at uansett hva hun skriver/gjør, så er det NOEN (les: mange) som kommer til å klage. 5
MissLucy Skrevet 7. september 2015 #17105 Skrevet 7. september 2015 Og like åpenbart at uansett hva hun skriver/gjør, så er det NOEN (les: mange) som kommer til å klage. Ja, men hvorfor skal du stappe kritikk som prøver å være konstruktiv ved å oppfordre til handling, i samme sekk som sløv klaging fra folk som ikke engang hadde scrollet ned og forstått at hun hadde bidratt med et stort beløp selv? 14
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. september 2015 #17106 Skrevet 7. september 2015 Og like åpenbart at uansett hva hun skriver/gjør, så er det NOEN (les: mange) som kommer til å klage. Jeg vet ikke om du sikter til noen her inne, men de siste sidene viser jo at de fleste stiller seg positivt til CBEs innsamlingsaksjon og synes det er flott at hun bruker sin samfunnsposisjon til et veldedig formål.
MissLucy Skrevet 7. september 2015 #17107 Skrevet 7. september 2015 (endret) ... Endret 29. desember 2015 av Amafalathiel 2
Bootybuilder Skrevet 7. september 2015 #17108 Skrevet 7. september 2015 ros til CBE i Stavanger Aftenblad, kombinert med en oppfordring til å la være og kjøpe Det Nye, og heller gi pengene til CBEs innsamlingsaksjon: http://www.aftenbladet.no/meninger/Meir-enn-ei-pen-rumpe-3763851.html Må ha abonnement for å lese artikkelen, kan du helelr gjengi litt hva som står?
Cavatina Skrevet 7. september 2015 #17109 Skrevet 7. september 2015 (endret) Og like åpenbart at uansett hva hun skriver/gjør, så er det NOEN (les: mange) som kommer til å klage. Da tror jeg det er disse NOEN som ikke helt forstår forskjellen på "allmuligslagsformfornegativ"-kritikk og konstruktiv kritikk. Disse er det dessverre mange av, og ikke bare i kommentarfeltet til CBE-bloggen. Legger til at det virker som at CBE med ektemann selv ikke helt vil forstå forskjellen, med mindre de bruker dette som et ledd i en strategi. Endret 7. september 2015 av Cornucopia 9
MissLucy Skrevet 7. september 2015 #17110 Skrevet 7. september 2015 Må ha abonnement for å lese artikkelen, kan du helelr gjengi litt hva som står? kommer ikke inn lenger, de må ha stengt den etter at jeg leste den
waco Skrevet 7. september 2015 #17111 Skrevet 7. september 2015 kommer ikke inn lenger, de må ha stengt den etter at jeg leste den Men da kan du vel fortelle hva det sto da du leste innlegget tidligere i stad da? 2
Vitulina Skrevet 7. september 2015 #17112 Skrevet 7. september 2015 (endret) ros til CBE i Stavanger Aftenblad, kombinert med en oppfordring til å la være og kjøpe Det Nye, og heller gi pengene til CBEs innsamlingsaksjon: http://www.aftenbladet.no/meninger/Meir-enn-ei-pen-rumpe-3763851.html Jeg tror ikke det er så mange som kjøper dameblad lengre? Hyllene i hovedstaden er iallfall stappfulle av Det Nye denne uken. Edit; Jeg må bare kommentere dette; "det er ekte skinn og Adax er et EKSLUSIVT merke!" 1. Hvorfor svarer du ikke på hvor skinnet kommer fra? 2. Når ble Adax eksklusivt? Endret 7. september 2015 av Vitulina 10
lenebu Skrevet 7. september 2015 #17113 Skrevet 7. september 2015 Må ha abonnement for å lese artikkelen, kan du helelr gjengi litt hva som står? Det står at hun og mannen til sammen har 500.000(??) følgere i sosiale medier. Ellers står det mest om rumpeforsiden, og at folk som viser rumpa på fremsiden av blader får med seg hva som skjer i verden, bryr seg og hjelper. Likte godt dette sitatet: Det er redaktøren i magasinet Det Nye, Karine Thyness, som anten har overtalt, overbevist, eller gitt Caroline Berg Eriksen medhald i at nå var det på tide å tøysa litt og ikkje ta seg sjølv så alvorleg, og at den aller beste måten å visa at du ikkje tar deg sjølv alvorleg på, er å dra ned buksa og visa fram rumpa. Og dette: Og det finst vaksne folk som kan tru at pene damer mest av alt er til for å visast fram. Artikkelforfatter oppfordrer også til å heller donere de pengene Det Nye koster, i stedet for å kjøpe bladet. 4
superdupermeg Skrevet 7. september 2015 #17114 Skrevet 7. september 2015 (endret) Det står at hun og mannen til sammen har 500.000(??) følgere i sosiale medier. .[/ De har nok såpass mange følgene. Hvis du plusser sammen antall blogglesere, hennes og hans følgere på Facebook, hennes og hans følgere på insta, hennes og hans følgere på Twitter og hennes og hans følgere på snap så blir det nok ganske mange. Problemet er at det er nok mange som følger både han og henne flere av stedene og da blir de telt med flere ganger. Jeg f.eks, følger dem begge på snap, henne på insta og leser bloggen innimellom, sånn blir jeg sett på som 4 følgere. Tar du blodfansen som følger begge overalt blir en person telt 9 ganger hvis jeg ikke har glemt noen sosiale medier de er aktive på Endret 7. september 2015 av superdupermeg 5
lenebu Skrevet 7. september 2015 #17115 Skrevet 7. september 2015 Det er nettopp det. En halv million er ganske langt i fra de 50.000 unike leserene som Blogglisten rapporterer. I tillegg må da Instagram-kontoen ha tusenvis av spøkelsesbrukere. Jeg får flere kommentarer på bildene mine fra mine 30 følgere enn det hun gjør av sine 350.000. 10
MissLucy Skrevet 7. september 2015 #17116 Skrevet 7. september 2015 Jeg tror ikke det er så mange som kjøper dameblad lengre? Hyllene i hovedstaden er iallfall stappfulle av Det Nye denne uken. Edit; Jeg må bare kommentere dette; "det er ekte skinn og Adax er et EKSLUSIVT merke!" 1. Hvorfor svarer du ikke på hvor skinnet kommer fra? 2. Når ble Adax ekslusivt? hun har vel svart på hvor skinnet kommer fra i kommentarfeltet så vidt jeg husker.
Vitulina Skrevet 7. september 2015 #17117 Skrevet 7. september 2015 hun har vel svart på hvor skinnet kommer fra i kommentarfeltet så vidt jeg husker. Lenke? 1
MissLucy Skrevet 7. september 2015 #17118 Skrevet 7. september 2015 Lenke? Det var ett av de tre innleggene om vesker, husker ikke hvilket, og orker ikke å vade fjennom alt det våset en gang til. Essensen er at hun limte inn en mail fra adax, som svarte på spørsmål som spesifikt gjaldt CBEs kolleksjon og garanterte at det var overskuddsskinn fra matproduksjon. Tror det sto noe mer og, men det husker jeg ikke.
Gjest Asti Skrevet 7. september 2015 #17119 Skrevet 7. september 2015 (endret) Har lagt inn kommentaren i et samleinnlegg her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=902004&p=17012383 Endret 27. september 2015 av Asti
Gjest Asti Skrevet 7. september 2015 #17120 Skrevet 7. september 2015 (endret) Har lagt inn kommentaren i et samleinnlegg her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=902004&p=17012383 Endret 27. september 2015 av Asti
Fremhevede innlegg