MiniMjau Skrevet 4. august 2015 #15481 Del Skrevet 4. august 2015 Akkurat brukt penger(spons da) på lange lyse lokker. Nå klippes de igjen (ser det ut som på snap ihvertfall) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 4. august 2015 #15482 Del Skrevet 4. august 2015 Flere som la merke til Caroline Berg Eriksen (Hei, hei!) sitt svar hvor skoene er fra i monday morning bliss-innlegget? Ei mor lurer på hvor skoene er fra siden dattera hennes ønsker seg de, siden de ikke finner de. Hun får til svar at alt er fra Get Inspired. Rett under kommenterer ei for noe råe sko og lurer på hvor de er kjøpt. De er kjøpt i en Nike butikk i Rhodos, svarer Caroline. Kommentarfeltet er og har alltid vært min favoritt del av bloggen! Haha, de er til og med skrevet samtidig, kl. 19.45. Hukommelsen svikter. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjenertjente Skrevet 4. august 2015 #15483 Del Skrevet 4. august 2015 Flere som la merke til Caroline Berg Eriksen (Hei, hei!) sitt svar hvor skoene er fra i monday morning bliss-innlegget? Ei mor lurer på hvor skoene er fra siden dattera hennes ønsker seg de, siden de ikke finner de. Hun får til svar at alt er fra Get Inspired. Rett under kommenterer ei for noe råe sko og lurer på hvor de er kjøpt. De er kjøpt i en Nike butikk i Rhodos, svarer Caroline. Kommentarfeltet er og har alltid vært min favoritt del av bloggen! Synes det er merkelig at hun som er helsponset av Get Inspired og sikkert har tilgang på hva hun måtte ønske der i fra, gratis, plutselig bare kjøper et par Nike i en butikk i Rhodos. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 4. august 2015 #15484 Del Skrevet 4. august 2015 Haha, de er til og med skrevet samtidig, kl. 19.45. Hukommelsen svikter. Litt rart at det riktige svaret kom først, og så kom svaret som var feil kun 23 sekunder senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 4. august 2015 #15485 Del Skrevet 4. august 2015 Synes det er merkelig at hun som er helsponset av Get Inspired og sikkert har tilgang på hva hun måtte ønske der i fra, gratis, plutselig bare kjøper et par Nike i en butikk i Rhodos. Sikkert "Nike" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. august 2015 #15486 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg mener å huske at de skoene faktisk ble kjøpt på Rhodos. Eller spiller hjernen min meg et puss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 4. august 2015 #15487 Del Skrevet 4. august 2015 Lk og CBE som svarer samtidig kanskje? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 4. august 2015 #15488 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Synes det er merkelig at hun som er helsponset av Get Inspired og sikkert har tilgang på hva hun måtte ønske der i fra, gratis, plutselig bare kjøper et par Nike i en butikk i Rhodos. Synes det er merkelig at GetInspired vil fullfinansiere overforbruket hennes! Det at GetInspired fronter ekteparet Eriksen på den måten de gjør, er grunner til at jeg ikke handler fra GetInspired. Og jeg vet jeg ikke er alene om det! Endret 4. august 2015 av Bootybuilder 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 4. august 2015 #15489 Del Skrevet 4. august 2015 Lk og CBE som svarer samtidig kanskje? Sannsynligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjenertjente Skrevet 4. august 2015 #15490 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg mener å huske at de skoene faktisk ble kjøpt på Rhodos. Eller spiller hjernen min meg et puss? Gjorde et raskt søk på bloggen hennes nå og ser at hun var i Rhodos i 2013 og at fruen sier hun kjøpte de Nikeskoene på salg. Så det stemmer nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjenertjente Skrevet 4. august 2015 #15491 Del Skrevet 4. august 2015 Synes det er merkelig at GetInspired vil fullfinansiere overforbruket hennes! Det at GetInspired fronter ekteparet Eriksen på den måten de gjør, er grunner til at jeg ikke handler fra GetInspired. Og jeg vet jeg ikke er alene om det! Jeg har aldri handlet fra Get Inspired og kommer aldri til å handle der i fra heller. Hvert fall ikke så lenge de er involvert i ekteparet Eriksen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 4. august 2015 #15492 Del Skrevet 4. august 2015 Hun får et kritisk spørsmål til ang Nelia og eksponering. Man kan trygt si at frua må ha hatt en dårlig dag da hun svarte... Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg. - Pavilion, mod Jeg synes ikke det virket som om hun hadde en spesielt dårlig dag. Hun svarte høflig og saklig. Jeg er på ingen måte tilhenger av å bruke barnet sitt på denne måten, men tonen i kommentaren var nå helt grei, spør du meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 4. august 2015 #15493 Del Skrevet 4. august 2015 Det er en ting jeg ikke skjønner helt. F.eks. i det siste innlegget "smoothies for the road" har hun blant annet et bilde av seg selv foran kjøkkenbenken. På kjøkkenbenken står det garantert ting som er sponset/"lånt"/rabattert på en eller annen måte. I tillegg har hun på seg sponsede klær, sponset sminke, sponset hår. Skal dette også merkes på noen måte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2015 #15494 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg synes ikke det virket som om hun hadde en spesielt dårlig dag. Hun svarte høflig og saklig. Jeg er på ingen måte tilhenger av å bruke barnet sitt på denne måten, men tonen i kommentaren var nå helt grei, spør du meg. Da leste vi det sikkert på to forskjellige måter. ☺ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 4. august 2015 #15495 Del Skrevet 4. august 2015 Da leste vi det sikkert på to forskjellige måter. ☺ Godt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 4. august 2015 #15496 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg synes ikke det virket som om hun hadde en spesielt dårlig dag. Hun svarte høflig og saklig. Jeg er på ingen måte tilhenger av å bruke barnet sitt på denne måten, men tonen i kommentaren var nå helt grei, spør du meg. Jeg er enig med deg. Ingenting galt med tonen i det svaret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 4. august 2015 #15497 Del Skrevet 4. august 2015 Litt rart at det riktige svaret kom først, og så kom svaret som var feil kun 23 sekunder senere. LK er på ferde igjen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 4. august 2015 #15498 Del Skrevet 4. august 2015 Det er en ting jeg ikke skjønner helt. F.eks. i det siste innlegget "smoothies for the road" har hun blant annet et bilde av seg selv foran kjøkkenbenken. På kjøkkenbenken står det garantert ting som er sponset/"lånt"/rabattert på en eller annen måte. I tillegg har hun på seg sponsede klær, sponset sminke, sponset hår. Skal dette også merkes på noen måte? Ting hun har års abonnement med skal merkes hver gang hun har det på seg, slik som getinspired feks. Produkter hun omtaler en gang skal merkes den ene gangen, og trenger ikke merkes igjen med mindre hun skal omtale produktet igjen. Når det gjelder håret må hun merke det når hun omtaler det. Blir jo på samme måte om man hadde fått sponset brystforstørrelse, blir jo helt absurd å skrive i hvert eneste innlegg med bilder av seg selv at man har fått sponset silikon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 4. august 2015 #15499 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) At folk eksponerer ungene sine uten deres samtykke i f.eks en blogg, er feil på alle nivåer. Hun sier også at Nelia ikke vil bli skadelidende av det. Fordi de er offentlige personer betyr da ikke at et barn ikke skal beskyttes. Er det bare meg som synes er en utrolig forferdelig egoistisk tankegang disse foreldrene har? Innlegget er ryddet for sitering tatt fra blogg. - Pavilion, mod Endret 4. august 2015 av Pavilion 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 4. august 2015 #15500 Del Skrevet 4. august 2015 Men når hun får direkte spørsmål hvor ting er kjøpt fra synes jeg hun bør svare "sponset av..." og ikke kun svare firmanavnet i kommentarfeltet... Selv om det er lenge siden det betalte innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg