Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er bra at hun satte opp en disclaimer i det opprinnelige innlegget i dag. Og at hun lenker til det i det nye innlegget. Det jeg synes er synd, er at hun valgte å skrive ni innlegg imellom og svare på svært lite av kritikken underveis.

Det gir et inntrykk av av unnskyldningene får et litt kalkulert preg.

Jeg synes det er så rart at hun ikke reagerte med en gang Steinar Madsen sa at dette var uansvarlig. Jeg synes det er sprøtt at de er så milde i kritikken av NC og dessuten mener jeg at å annonsere for dette er dønn uetisk, når det fokuseres på "99,9%" og de velger å ta en "det stemmer visst ikke at det var så sikkert, men det virker jo for oss, da"-variant på bloggen i dag.

// Rettet skriveleifer

Jeg er helt enig med deg, mamsi. Jeg synes det er helt merkelig å bare tie helt stille når det bryter løs, slik de gjør. Jeg synes også at legemiddeltilsynets uttalelse burde resultert i en øyeblikkelig reaksjon fra dem, om ikke annet burde de ha sagt at de var på saken og at det ville komme en uttalelse. De taper veldig på bli stillle som Østers og ikke si noe når det stormer rundt dem. Jeg tro de ville vært tjent med medierådgivere av et helt annet kaliber enn friendly, superproffe., a-lagsmedierådgivere hadde lønt seg for dem. Proffe medierådgivere pleier jo å råde folk som har gått på en smell til å legge seg flate og beklage, helst så kjapt som mulig. Og jeg er redd for at fotballfruekompaniets reaksjon er for lite og for sent, fordi de allerede har et noget frynsete rykte. selv om jeg altså synes at de håndterte dette adskillig bedre enn kommentarfeltsaken. Endret av pøbelsara
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare det å ikke uttale seg til pressen overhode, verken bloggerne eller managementet, viser jo hvor kongelige de ønsker å fremstå. For å være mer seriøs; dette ER jo mediestrategien deres, nå har de også skjønt at å svare på spørsmål fra journalister er livsfarlig for dem. Funket jo ikke så bra sist de gjorde det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det siste innlegget hennes er litt sånn "OK, jeg bør visst legge meg flat her, men så jeg prøver da etter beste evne å finne minimumsnivået for hvor lite flat jeg trenger å legge meg før kritikken blusser opp igjen."

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på blogglisten ser jeg noe interessant.

Siste mnd har de vel ligget generelt på 4-5 plass. Selvfølgelig hoppet de opp til 2 nå, naturlig nok. Men med mye mindre sidevisninger enn det har vært. De når ikke 60 000 ved skandale en gang!

Folk er lei hele dama, man bryr seg ikke nok om henne(NULL troverdighet igjen) til å sjekke bråket. Bare den harde menigheten igjen, og nå kommer sidetallene til å synke ytterligere.

Noen som vet hva de tar for reklame hos adlink nå?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent personlig finner jeg egentlig ingen unnskyldning i det hun skriver. Spesielt ikke med tanke på at mannen hennes spøkte med retorikken "Je suis". Denne gangen synes jeg de rett og slett har gått for langt:

• Det at de ikke tar på seg ansvar.
  • Det at de spøker om drapet på 12 mennesker.
  • Det at de ikke selv skjønner at det ikke går an å holde på slik
  • Det faktum av at kommentarer under innlegget blir endret i etterkant.
  • Det at de venter så lenge med å utdype.
  • Dette er slettes ikke første gang.
  • Generelt løgn og lavmålsuttalelser.

Hele denne saken stinker, rett og slett. Det er ikke ille å skulle promotere produktet i seg selv jeg reagerer på, men måten det blir gjort på, i tillegg til unnvikende "beklagelser" og "spøken" rundt drapet på 12 mennesker. DET får det til å bli kvalmende for min del.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sier at andre har sluppet unna med det samme, men jeg er sikker på at bloggeren kriweb en gang skrev om et slikt produkt (usikker på om det var NC eller liknende!), og fikk så mye kritikk at hun til slutt slettet innlegget og beklaget seg. Dessverre finner jeg så og si ikke spor av det på bloggen nå, annet enn at det dukker opp en liten tekst i google dersom man søker på prevensjon+kriweb (link nr. 3 som kommer opp).

Endret av Linde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier at andre har sluppet unna med det samme, men jeg er sikker på at bloggeren kriweb en gang skrev om et slikt produkt (usikker på om det var NC eller liknende!), og fikk så mye kritikk at hun til slutt slettet innlegget og beklaget seg. Dessverre finner jeg så og si ikke spor av det på bloggen nå, annet enn at det dukker opp en liten tekst i google dersom man søker på prevensjon+kriweb (link nr. 3 som kommer opp).

Wayback Machine er genialt. http://web.archive.org/web/20150316123345/http://www.kriweb.no/2015/03/01/kutt-ut-p-piller/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Undrer meg stadig vekk...her får fruen kritikk. Jeg har kun lest det gjennom media, og her inne. Jeg gikk på bloggen hennes for å se hva som Gjør at folk klikker seg inn der.

Hva er det så spesielt å se på reklame, en dame som legger ut bilder av seg selv. Hva er intr med hennes liv?

Det er dere som klikker dere inn som gjør henne til det hun er.

Skremmende at hun kan reklamere for prevansjon.Det sier mye.

Nå sitter dere atter en gang og klager. Det er da ikke første gang?

Ser mange har skrevet på bloggen, men hun svarer ikke. Sier ikke det mye da?

Hun er avhengi av dere, men driter en lang mars i dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Litt nysgjerrig, men hva og hvor jobbet hun før hun beg å blogge?

Nå først forsto jeg at han sparker fotball. Hva er utdannelsen hans, og hva jobbet han med før? Hva er hennes utdannelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer meg stadig vekk...her får fruen kritikk. Jeg har kun lest det gjennom media, og her inne. Jeg gikk på bloggen hennes for å se hva som Gjør at folk klikker seg inn der.

Hva er det så spesielt å se på reklame, en dame som legger ut bilder av seg selv. Hva er intr med hennes liv?

Det er dere som klikker dere inn som gjør henne til det hun er.

Skremmende at hun kan reklamere for prevansjon.Det sier mye.

Nå sitter dere atter en gang og klager. Det er da ikke første gang?

Ser mange har skrevet på bloggen, men hun svarer ikke. Sier ikke det mye da?

Hun er avhengi av dere, men driter en lang mars i dere.

Du kan begynne med side 1 i denne tråden og jobbe deg innover. Det er ikke lett å oppsummere det hele i et kort innlegg, men ditt inntrykk stemmer dessverre ikke med (hele) sannheten.

Det begynte med forfalskning av beskyttede titler i kommentarfeltet for å vinne diskusjoner, og at skillet mellom fotballfrue som person og fotballfrue som bedrift hadde et (meget) uklart skille. Etterhvert har LKE fått mer og mer redaksjonelt ansvar for innlegg, og nå er skillet mellom "venninna vår caroline" og "den naive reklameplakaten Lars Kristian og eller Caroline" veldig hårfint.

Og dette spys ut til plenty unge naive følgere. Det er lov å kritisere!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt nysgjerrig, men hva og hvor jobbet hun før hun beg å blogge?

Nå først forsto jeg at han sparker fotball. Hva er utdannelsen hans, og hva jobbet han med før? Hva er hennes utdannelse?

Først nå? Hun kaller seg fotballfrue og du skjønner først nå at han spiller fotball..? Hehe

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Syns du det var rart, at jeg ikke viste hva han jobbet med?

Man bruker jo titler i hytt og pine.

Jeg kunne kalt meg skipper frue, siden min mann holder på mye med båten??jobben hans er noe annet.

Eller jeg kunne kalt meg Moro fra,siden min mann er en etterspurt toastmaster og er veldig moro i det. Jobben er noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Syns du det var rart, at jeg ikke viste hva han jobbet med?

Man bruker jo titler i hytt og pine.

Jeg kunne kalt meg skipper frue, siden min mann holder på mye med båten??jobben hans er noe annet.

Eller jeg kunne kalt meg Moro fra,siden min mann er en etterspurt toastmaster og er veldig moro i det. Jobben er noe annet

Off topic, men hva betyr "veldig moro i det?" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sobril

Morsom som toastmaster.

Ok. Sorry hvis jeg virket frekk. Trodde det var et slangord/dialekt for et eller annet jeg ikke har fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Sorry hvis jeg virket frekk. Trodde det var et slangord/dialekt for et eller annet jeg ikke har fått med meg.

Haha ja det kunne jo hende det var det, var nok bare en merkelig måte hun skrev det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Nå ja. Jeg måtte inn for å sjekke kommentarene til den siste bloggposten... "Caroline, jeg hyller deg!" var blant kommentarene. Seriøst? Er det voksne damer som skriver sånt?? Og skal det ikke mer til for å få nesegrus beundring? Folk er enkle altså :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...