pøbelsara Skrevet 30. juni 2015 #14381 Del Skrevet 30. juni 2015 Je suis Caroline?!? Har han/de gått fullstendig av skaftet?!? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gehinnom Skrevet 30. juni 2015 #14382 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Kan noen linke til "Je suis Caroline"? Såpass patetisk at jeg må se det med egne øyne - særlig ettersom Dagbladet-artikkelen tross alt er saklig. Godt å se at pengene går foran "etikken", jfr. tidligere blemmer. Det sier kanskje litt om selve konseptet, selv med tanke på at bloggen ikke er skapt for å dele kakeoppskrifter. Endret 30. juni 2015 av gehinnom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 30. juni 2015 #14383 Del Skrevet 30. juni 2015 Kan noen linke til "Je suis Caroline"? Såpass patetisk at jeg må se det med egne øyne - særlig ettersom Dagbladet-artikkelen tross alt er saklig. Godt å se at pengene går foran "etikken", jfr. tidligere blemmer. Det sier kanskje litt om selve konseptet, selv med tanke på at bloggen ikke er skapt for å dele kakeoppskrifter. Da må du legge han til på snapchat: LKERIKSEN23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 30. juni 2015 #14384 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Kan noen linke til "Je suis Caroline"? Såpass patetisk at jeg må se det med egne øyne - særlig ettersom Dagbladet-artikkelen tross alt er saklig. Godt å se at pengene går foran "etikken", jfr. tidligere blemmer. Det sier kanskje litt om selve konseptet, selv med tanke på at bloggen ikke er skapt for å dele kakeoppskrifter. Endret 30. juni 2015 av RompeRusk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 30. juni 2015 #14385 Del Skrevet 30. juni 2015 Selvinnsikten er svimlende til tider... http://imgur.com/8BTzumv (skjermdump fra LKE sin facebook) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juni 2015 #14386 Del Skrevet 30. juni 2015 Selvinnsikten er svimlende til tider...http://imgur.com/8BTzumv (skjermdump fra LKE sin facebook) Seriøst? 😱 Er han endru? "Selveste"? "Blåser på toppen"? Hvor useriøs går det an å bli? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 30. juni 2015 #14387 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) [bilde] Kvalmt. Endret 30. juni 2015 av Grønt blad 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksandraa Skrevet 30. juni 2015 #14388 Del Skrevet 30. juni 2015 Åh, jeg vet nå ikke helt om det ikke er plukket opp før, men ... :-) http://stoppapressarna.se/svenskabloggare/blondinbella-fortsatter-gora-reklam-natural-cycles-som-preventivmedel 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 30. juni 2015 #14389 Del Skrevet 30. juni 2015 Norges største blogg skal de ha, men kritikk skal de ha seg frabedt. "Det er jo mange andre som også har gjort deeeet!" 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 30. juni 2015 #14390 Del Skrevet 30. juni 2015 Håper virkelig de får kraftig kritikk for Je suis Caroline greiene! Fy søren! Snakk om low point! Her sitter han å latterliggjør folk som døde for ytringsfrihet. Som ble brutalt drept på jobb av kaldblodige terrorister! De var noens bror, søster, mann, kone, sønn, datter, venn - blir rett og slett kvalm av holdningene til ekteparet Eriksen! Lars Kristian er virkelig en motbydelig mann, og det må være noe alvorlig galt med en mann som kaller Beyonce og J.lo for feite, og mener de har 20 kg for mye. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juni 2015 #14391 Del Skrevet 30. juni 2015 Håper virkelig de får kraftig kritikk for Je suis Caroline greiene! Fy søren! Snakk om low point! Her sitter han å latterliggjør folk som døde for ytringsfrihet. Som ble brutalt drept på jobb av kaldblodige terrorister! De var noens bror, søster, mann, kone, sønn, datter, venn - blir rett og slett kvalm av holdningene til ekteparet Eriksen! Lars Kristian er virkelig en motbydelig mann, og det må være noe alvorlig galt med en mann som kaller Beyonce og J.lo for feite, og mener de har 20 kg for mye. Er helt enig, men jeg er redd fansen vil synes det er en morsom spøk og synes frua er heldig som har en mann med humor.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 30. juni 2015 #14392 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Sletter spøken. Fristelsen til å spøke med LKE´s begrensede intellektuelle kapasitet ble for stor, men i etterkant synes jeg det fremdeles ikke passer å spøke med Charlie Hebdo. To soon! som de sier i SNL. Beklager! Endret 30. juni 2015 av Snøsøta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juni 2015 #14393 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) EN klinisk studie, det holder ikke. Den får jeg ikke lest, heller, kun firmaets egen oppsummering. Et firma som kaller brukerne for cycklers... http://imgur.com/vO3iZw5 Endret 30. juni 2015 av Francis 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara90 Skrevet 30. juni 2015 #14394 Del Skrevet 30. juni 2015 "Et veldig smakfullt design". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juni 2015 #14395 Del Skrevet 30. juni 2015 Blondinbella er deleier i firmaet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. juni 2015 #14396 Del Skrevet 30. juni 2015 Hun burde virkelig ha opplyst om at denne naturlige prevensjonsmetoden ikke er anbefalt med mindre du er i et fast og stabilt forhold der det ikke blir krise om du skulle bli gravid ved bruk av denne metoden. Skremmende å lese alle kommentarene fra unge mennesker som hyller henne over å skrive om dette og at de skal kutte ut p-piller og heller bestille seg dette termometeret og appen. Temping for å finne syklus er forsåvdt en gammel metode, så ikke akkurat så veldig revolusjonerende, men som sagt, ikke anbefalt hvis du har flere partnere, er ung og en graviditet overhodet ikke er velkommen. Og LKE sine kommentarer; smakløse. Men, det var vel ikke akkurat noen bombe. Han plasker som vanlig rundt i salaten med begge beina og veiver med armene og åpner kjeften hver gang fruen og han har rotet det til for seg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juni 2015 #14397 Del Skrevet 30. juni 2015 Her skriver firmaet selv det de ikke opplyser om hos bloggerne: http://imgur.com/3uSF0Tu 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 30. juni 2015 #14398 Del Skrevet 30. juni 2015 Selv om jeg synes det er like upassende av Casa Kaos å reklamere for dette tenker jeg hennes lesere er voksne og gjerne mammaer fra før og har et mer nyansert bilde av hva konsekvensene av naturlig prevensjon kan medføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juni 2015 #14399 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Flere som skriver at de har blitt uønsket gravide med denne metoden. Ærlig talt, det er jo ikke prevensjon, kun måling av temperatur og du vil få feil data om du har feber, sovet for lite, sovet usammenhengende, er syk, har drukket alkohol osv. Endret 30. juni 2015 av Francis 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. juni 2015 #14400 Del Skrevet 30. juni 2015 Jeg også. En ting er om man blogger for "gøy", for å få ut litt gruff. Men jeg klarer ikke la være å tenke; når kom bloggeren opp med ideen at: "jeg skal søren meg lage en blogg om MEG og mitt ordinære liv, og tjene drøssevis av penger på dette"? Det er tydeligvis en smart forretningside, og markedet er der, men på den annen side må vedkommende nødvendigvis ha ganske høye tanker om seg selv. Jeg tror ikke bloggeren kom opp med ideen til å begynne med. Jeg tror at bloggeren bare syntes det var noe morsomt å drive med på si, men at det vokste til et nivå der bloggeren fant ut at hun faktisk kunne leve av det. Det handler om flaks mer enn noe annet. Bloggeren startet med noe på et forholdsvis tidlig tidspunkt, og traff trender/tendenser/strøminger som satte i gang rundt samme tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg