Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest faico

Neeeesten litt ekkelt!!

er det helt sikkert at det er LK som svarer? Vet man det med sikkerhet eller er det noe man tror?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det helt sikkert at det er LK som svarer? Vet man det med sikkerhet eller er det noe man tror?

Han skrev at det var han selv ;)
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem mener du det er da? Vi har to alternativer, siden det tydelig er en admin som svarer. Alternativene er Caroline eller Lars Kristian.

Klamrer du deg ikke litt etter halmstrå nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloè

Det er akkurat det her som fascinerer meg så mye med paret i Siljan. Hadde hun/han svaret: "ha ha der snek det vist seg inn en skrivefeil. Den er rettet nå". Hadde ingen tenkt mer på det enn en helt normal og ganske søt skrivefeil.

Men i stedet velger de å rette det i "hemmelighet", kjefter på leserne og skylder for fadesen på dem. Det er jo dem selv som blåser det helt ut av proporsjoner! Ikke leserne eller KG. Hvem hadde husket det i morgen hvis de hadde gjort som eksemplet over? Ingen vil jeg tro. Men nå kommer alle til å huske det og internettet har en framragende hukommelse. Her er enda et bevis for at LK skriver i sin kones navn. Og at de enda en gang skylder på leserne når de selv driter seg ut. Plene-flytting-gate kommer til å komme efter dem lenge.

Enig. Er det bare meg, eller er det helt sinnsykt å reagere slik? Hvorfor ikke bare le av en ussel liten skrivefeil, en bagatell? Istedenfor later du som om du skrev rett, mens den personen som rettet deg ikke forstår engelsk. Sykt .

Perfeksjonismen har nådd nye høyder, stakkars mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

Caroline hadde først svart leseren at hun hadde skrevet det riktig, og så videre at hun hadde vondt i ryggen (skrevet i jeg-form). Så blir kommentaren endret, og da er det plutselig LK som har svart leseren, og han skriver nøyaktig det samme som Caroline opprinnelig skrev, bortsett fra at han skriver om henne som i 3.person.

Veldig tydelig at han hopper inn som en ridder på hvit hest fordi Caroline ble tatt i å prøve skjule at hun hadde skrevet feil.

La igjen en kommentar på bloggen med spm om hvorfor LK utga seg for å være Caroline, i og med den opprinnelige kommentaren var skrevet i jeg-form, men det ble selvfølgelig ikke godkjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caroline hadde først svart leseren at hun hadde skrevet det riktig, og så videre at hun hadde vondt i ryggen (skrevet i jeg-form). Så blir kommentaren endret, og da er det plutselig LK som har svart leseren, og han skriver nøyaktig det samme som Caroline opprinnelig skrev, bortsett fra at han skriver om henne som i 3.person.

Veldig tydelig at han hopper inn som en ridder på hvit hest fordi Caroline ble tatt i å prøve skjule at hun hadde skrevet feil.

La igjen en kommentar på bloggen med spm om hvorfor LK utga seg for å være Caroline, i og med den opprinnelige kommentaren var skrevet i jeg-form, men det ble selvfølgelig ikke godkjent...

Han skrev at han hadde glemt å skifte bruker og at det derfor stod i Cs navn først. Det rare er jo at han skrev JEG, som om det var hun som svarte, hvilket motsier det han skriver, hvis han trodde at han skrev som seg selv ville han jo skrevet HUN.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Ja, den var litt kjip for dem. Uansett hva de sier angående hvem som skrev kommentaren blir det feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SelinaKyle

Han skrev at han hadde glemt å skifte bruker og at det derfor stod i Cs navn først. Det rare er jo at han skrev JEG, som om det var hun som svarte, hvilket motsier det han skriver, hvis han trodde at han skrev som seg selv ville han jo skrevet HUN.

Ja ikke sant? Uansett har de kødda det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det satt jeg og lurte på også. Var noe som ikke stemte der

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss underholdningsverdi i at dem skårer gjentatte selvmål hele tiden.

Mål er mål ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Det er jo ingen nyhet at han tar på seg skylden. Tror folk at det var KUN han som kommenterte under andre brukere i kommentarfeltet og hun IKKE viste det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...