RompeRusk Skrevet 21. juni 2015 #14061 Del Skrevet 21. juni 2015 Ser ikke hendene hans, så det er vanskelig å si.... Kan se begge armene hans jo Og ting blir forøvrig ikke speilvendt på snapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 21. juni 2015 #14062 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Kan se begge armene hans jo Og ting blir forøvrig ikke speilvendt på snapp Armene, ja, men ikke hendene. Edit: Av en eller annen grunn nekter hun for det selv. http://carolinebergeriksen.no/2015/06/20/bildedryss-fra-byllupsmorgen-nummer-5/comment-page-1/#comment-1692483 Endret 21. juni 2015 av lisamari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 21. juni 2015 #14063 Del Skrevet 21. juni 2015 Håper at det er bare for videoen/bildet at hun har selene under armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. juni 2015 #14064 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Nå måtte jeg legge henne til på snap bare for å sjekke - og jeg er helt sikker på at det er hun som kjører. Er det mulig? Kjøre som en idiot og legge ut bevis på det på SoMe? For hvor mange følgere? How very smart. Endret 21. juni 2015 av pøbelsara 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 21. juni 2015 #14065 Del Skrevet 21. juni 2015 Nå måtte jeg legge henne til på snap bare for å sjekke - og jeg er helt sikker på at det er hun som kjører. Er det mulig? Kjøre som en idiot og legge ut bevis på det på SoMe? For hvor mange følgere? How very smart. Hun snapper aldri når hun selv er sjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 21. juni 2015 #14066 Del Skrevet 21. juni 2015 Lk holder jo telefon i handa HELE tiden. Snakker ikke han i mobiltelefon på et av bryllupsbildene også? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. juni 2015 #14067 Del Skrevet 21. juni 2015 Nå måtte jeg legge henne til på snap bare for å sjekke - og jeg er helt sikker på at det er hun som kjører. Er det mulig? Kjøre som en idiot og legge ut bevis på det på SoMe? For hvor mange følgere? How very smart. det burde jo vært anmeldt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 21. juni 2015 #14068 Del Skrevet 21. juni 2015 Den bilturen blir nok veldig snart slettet fra snap, vil jeg tro. Evnt pøset på med mange nye over relativt kort tid nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 21. juni 2015 #14069 Del Skrevet 21. juni 2015 Ganske obvious at det ikke er han som kjører. Jeg bryr meg ikke om at hun snapper mens hun kjører på en tilsynelatende øde vei, men at hun nekter for det er sååå dumt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 21. juni 2015 #14070 Del Skrevet 21. juni 2015 Det er HAN som kjører!!! Herregud dere er helt lost😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 21. juni 2015 #14071 Del Skrevet 21. juni 2015 LK sitter jo på sjåførsiden? Prøv med dere selv om dere ikke tror det? Sett dere omså i bilen hvis det blir vanskelig... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. juni 2015 #14072 Del Skrevet 21. juni 2015 Ganske obvious at det ikke er han som kjører. Jeg bryr meg ikke om at hun snapper mens hun kjører på en tilsynelatende øde vei, men at hun nekter for det er sååå dumt. Vi vet jo ikke om den veien er øde - og jeg synes det er mye verre at hun gjør det, enn at hun nekter for å ha gjort det. At hun lyver for å sette seg selv i best mulig lys, vet vel de fleste som har lest denne tråden, eller fulgt med på bloggen. At hun utsetter seg selv og andre trafikkanster for livsfare, er i en helt annen liga, synes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. juni 2015 #14073 Del Skrevet 21. juni 2015 LK sitter jo på sjåførsiden? Prøv med dere selv om dere ikke tror det? Sett dere omså i bilen hvis det blir vanskelig... Du bor i UK, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 21. juni 2015 #14074 Del Skrevet 21. juni 2015 LK sitter jo på sjåførsiden? Prøv med dere selv om dere ikke tror det? Sett dere omså i bilen hvis det blir vanskelig... Når jeg ser på den igjen kan dere være riktig, men det kan også være feil dersom Caroline bruker det andre kameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 21. juni 2015 #14075 Del Skrevet 21. juni 2015 Du bor i UK, eller? Nope. Men når jeg er passasjer og tar snap så blir mannen min, som er sjåfør, på venstre side, som på snapen til CBE. Prøv selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 21. juni 2015 #14076 Del Skrevet 21. juni 2015 Altså ja, bildet blir speilvendt,om man bruker fremsiden av mobilen til å ta bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 21. juni 2015 #14077 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Altså ja, bildet blir speilvendt,om man bruker fremsiden av mobilen til å ta bildet. Er ikke det knotete da? Tenker spesielt når man skal ta selfies. Tilføyelse: Nå har hun skrevet at hun benyttet selfikameraet og da speilvender den. Så har er det noe som ikke stemmer. Endret 21. juni 2015 av LilleSnupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 21. juni 2015 #14078 Del Skrevet 21. juni 2015 Er ikke det knotete da? Tenker spesielt når man skal ta selfies. Med fremsiden mener jeg den siden skjermen er på. Alle bruker jo den når de tar selfies. Blir kanskje speilvendt andre veien også, jeg vet ikke. Kan ikke de som anklager CBE for løgn bare prøve selv, før de kommer med anklager? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 21. juni 2015 #14079 Del Skrevet 21. juni 2015 Ler av dere som "vet helt sikkert" uten å i det hele tatt kunne bevise det. Frontkameraet = speilvendt Det vanlige kameraet = ikke speilvendt. Til dere som mangler refleksjonsevne så er det helt umulig å si hva som er riktig i og med at vi ikke aner hvilket kamera hun har brukt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oywiththepoodles Skrevet 21. juni 2015 #14080 Del Skrevet 21. juni 2015 Ser ut som det sannsynligvis er selfiekameraet hun brukter fordi det gjerne har lavere/mer blurry kvalitet enn hovedkameraet - dermed er det selvsagt Lars Kristian som kjører. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg