Bootybuilder Skrevet 14. juni 2015 #13941 Skrevet 14. juni 2015 Ja, det er mulig det er mer nå enn ellers. Kan være tilfeldig eller det kan være at hun har lest at folk kommenterer at hun nå ser normalvektig ut og vil vise at hun er tynn eller det kan være for å få mer trafikk til en blogg som ikke har så mange lesere som tidligere. Eller en kombinasjon. Holder knappen på det siste Du har et poeng der, jeg har bare merket meg at denne eksponeringen er hyppigere for tiden, i tillegg til flere nærbilder av det. Slik som det her: http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2015/06/Carokato2.jpg Det er bare ikke pent. 5
Gjest Atheena Skrevet 14. juni 2015 #13942 Skrevet 14. juni 2015 Jeg må si at hun virkelig har kropp til å vise seg slik. Veldig flott er hun, å si noe annet blir rart for min del. Eksponeringsbehovet på den andre siden er ekstremt og unødvendig. Nesten så man skulle tro bildene var reklamebilder fra en bikinishoot.
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. juni 2015 #13943 Skrevet 14. juni 2015 Treningsblogg og bryllupsblogg, matblogg og moteblogg, inspoblogg og interiørblogg, retusjeringsblogg og reiseblogg, reklameblogg og produktblogg, mammablogg og nå: MILF-blogg ...
minimymlen Skrevet 14. juni 2015 #13944 Skrevet 14. juni 2015 Treningsblogg og bryllupsblogg, matblogg og moteblogg, inspoblogg og interiørblogg, retusjeringsblogg og reiseblogg, reklameblogg og produktblogg, mammablogg og nå: MILF-blogg ... MILF er spekulasjon....ift unge gutter og "LF" 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. juni 2015 #13945 Skrevet 14. juni 2015 MILF er spekulasjon....ift unge gutter og "LF" Mulig, men jeg fant ingen annen kategori av de jeg ramset opp hvor et bilde av stumpen kunne ha passet inn. Så da ble det MILF.
SKE87 Skrevet 15. juni 2015 #13946 Skrevet 15. juni 2015 Mulig, men jeg fant ingen annen kategori av de jeg ramset opp hvor et bilde av stumpen kunne ha passet inn. Så da ble det MILF. Tenker ikke på FF som en typisk MILF. En MILF er jo en mer frekk, sexy type. FF går vel mer under girl next door typen eventuelt. Ser virkelig ikke for meg FF som en frekk, småkinky dame. Hehe 4
Gjest Atheena Skrevet 15. juni 2015 #13947 Skrevet 15. juni 2015 Mulig, men jeg fant ingen annen kategori av de jeg ramset opp hvor et bilde av stumpen kunne ha passet inn. Så da ble det MILF. Eller glamour
Gjest Atheena Skrevet 15. juni 2015 #13949 Skrevet 15. juni 2015 Glamour-a-mama! Postet uten å skrive ferdig. Glamourmodell var det som skulle stå
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. juni 2015 #13950 Skrevet 15. juni 2015 Postet uten å skrive ferdig. Glamourmodell var det som skulle stå Slik som Linni Meister og Aylar Lie? For min del er CBE hjertelug velkommen til å gjøre hva hun vil, men personlig hadde jeg helst sett at hun konsentrerte seg om en type blogging, og ikke dette vinglepetteriet som er nå - litt mammablogg, litt treningsblogg, litt matblogg osv. Det blir for halvhjertet og overfladisk for min del. (Men så skal heller ikke CBE skrive en blogg kun for å tekkes meg da. Takk og pris for henne, da jeg er kresen, vriden, og vanskelig)
Gjest Atheena Skrevet 16. juni 2015 #13951 Skrevet 16. juni 2015 Slik som Linni Meister og Aylar Lie? For min del er CBE hjertelug velkommen til å gjøre hva hun vil, men personlig hadde jeg helst sett at hun konsentrerte seg om en type blogging, og ikke dette vinglepetteriet som er nå - litt mammablogg, litt treningsblogg, litt matblogg osv. Det blir for halvhjertet og overfladisk for min del. (Men så skal heller ikke CBE skrive en blogg kun for å tekkes meg da. Takk og pris for henne, da jeg er kresen, vriden, og vanskelig) Ja ikke helt lik da, men nærbildet av rumpe med sand kunne find gått under den sexy kategorien som glamourmodell hvor du tenkte på MILF Hun har uttalt seg om at det å skrive litt om alt er det som har gjort at hun har fått mange lesere og favnet mange. Så jeg tror hun gjør lurt i det egentlig
Lillemy23 Skrevet 16. juni 2015 #13952 Skrevet 16. juni 2015 Og da ble dagens første umerkede instagrampost lagt ut. Eller er jeg på bærtur og har misforstått angående reglene rundt sponsede gaver? 3
MiniMjau Skrevet 16. juni 2015 #13953 Skrevet 16. juni 2015 Og da ble dagens første umerkede instagrampost lagt ut. Eller er jeg på bærtur og har misforstått angående reglene rundt sponsede gaver? Etter gjeldende regler skal denne merkes med den norske hash-taggen #annonse som første ord i bildeteksten. 4
RompeRusk Skrevet 16. juni 2015 #13954 Skrevet 16. juni 2015 (endret) Seriøst #kleint å se på Snappene til CBE. #tryingtohard 🙈🙊😂👏😁 Endret 16. juni 2015 av RompeRusk 6
Gjest faico Skrevet 17. juni 2015 #13955 Skrevet 17. juni 2015 Seriøst #kleint å se på Snappene til CBE. #tryingtohard 🙈🙊😂👏😁om dette er så KLEINT,så slett hele SNAPCHAT profilen😡😡 er det så vanskelig? Svaret jeg får nå er nok at hvorfor hopper ikke jeg over denne tråden? Men det akter jeg ikke å gjøre. Men slutt å følg de å slutt å snakk så nedlatende om andre mennesker 3
RompeRusk Skrevet 17. juni 2015 #13956 Skrevet 17. juni 2015 (endret) om dette er så KLEINT,så slett hele SNAPCHAT profilen😡😡 er det så vanskelig? Svaret jeg får nå er nok at hvorfor hopper ikke jeg over denne tråden? Men det akter jeg ikke å gjøre. Men slutt å følg de å slutt å snakk så nedlatende om andre mennesker Er det IKKE LOV TIL Å TA EN TITT for å se hva "the fuzz is about"?! Jeez kvinne, du er jo besatt av å forsvare de for enhver pris! Og nei, det er ikke nedlatende å "snakke om andre mennesker" når jeg kommenterer hvordan en bedrift har valgt å fremstille seg i sodiale media! Endret 17. juni 2015 av RompeRusk 24
minimymlen Skrevet 17. juni 2015 #13957 Skrevet 17. juni 2015 Ja ikke helt lik da, men nærbildet av rumpe med sand kunne find gått under den sexy kategorien som glamourmodell hvor du tenkte på MILF Hun har uttalt seg om at det å skrive litt om alt er det som har gjort at hun har fått mange lesere og favnet mange. Så jeg tror hun gjør lurt i det egentlig Måten hun "poserer" på i strandbildet ("Had this place to ourselves yesterday") ser da virkelig ikke behagelig ut. Men skal vel se sexy ut, da? 3
MiniMjau Skrevet 17. juni 2015 #13958 Skrevet 17. juni 2015 Tykk-hund alarm! To treningsøkter for hund lagt inn i den ellers travle hverdagen 3
Bringebæret Skrevet 17. juni 2015 #13959 Skrevet 17. juni 2015 Hva er det med Lars K og den klokka hans? 2
Tjukk Norris Skrevet 17. juni 2015 #13960 Skrevet 17. juni 2015 Tykk-hund alarm! To treningsøkter for hund lagt inn i den ellers travle hverdagen "Ronaldo" trenger slanketips. 1
Fremhevede innlegg