Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Kjære vene. Jeg tror ikke du skjønte hva jeg skrev. Hun har fått koffertene gratis som en del av en avtale hun har med morris. Alle sånne gaver må skatter 50% av.

Jeg skjønner ikke hvorfor hun skulle ville betale skatt for kofferter som hun bare skal ha stående i en bod...

Hun kan kreve opp mot 80 000 for et innlegg på blogg/instagram. Verdien på en slik koffert er vel rundt 6-700 kroner. You do the math...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kan kreve opp mot 80 000 for et innlegg på blogg/instagram. Verdien på en slik koffert er vel rundt 6-700 kroner. You do the math...

Jo ja, da blir det vel fort verdt det. Men da trenger man fort en veldig stor bod for å plass til alt man egentlig ikke har lyst på. Kanskje det var derfor de trengte noen nye kofferter:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud altså. Jeg blir oppgitt over det stadige maset om at de jobber dagen lang. Tar bilder og trykker på PCEN liksom... Når man kaller trening for jobb.....

Endret av neiognei
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også døgnet rundt. Sykepleier på dagen, trykker på PCen og trener på kvelden.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reiser da ikke mye i forhold til andre. Forskjellen er bare at de fleste av oss ikke har med oss 17 komplette antrekk når vi drar hjem til foreldrene våre for ei helg, slik at vi ikke trenger og ha med flere digre kofferter.

Hehe :D Når jeg var hjemme hos foreldrene mine sist helg, hadde jeg med en bag som rommer omtrent like mye som en rimipose. Og da var det med et ekstra par sko, treningsklær og regntøy. Lurer på hvordan i alle dager hun klarer å pakke så mye :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo ja, da blir det vel fort verdt det. Men da trenger man fort en veldig stor bod for å plass til alt man egentlig ikke har lyst på. Kanskje det var derfor de trengte noen nye kofferter:P

Tja, nå har nå vel fruen sagt at hun donerer bort mye klær.. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud altså. Jeg blir oppgitt over det stadige maset om at de jobber dagen lang. Tar bilder og trykker på PCEN liksom... Når man kaller trening for jobb.....

Nå er vel trening en stor del av jobben til begge to, hun som "treningsblogger" (i anførselstegn i mangel av et bedre ord, ikke ironisk ment) og han som fotballfruemann/fotballspiller, så det at store deler av arbeidsdagen består av trening kan vel forsvares.

Og det må jo dokumenteres og blogges om ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det nyeste innlegget, hun i bikini, ser man hvor fantastisk godt den kroppen hennes har hatt av å bli mor. Så mye finere kropp nå enn før :D

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen faktisk kjøper de koffertene etter anbefalingen hennes?

See så fine! Flotte til å ha julepynten i på loftet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herregud, jeg er så glad at jeg jobber en travel arbeidsdag som blogger! Jeg jobber 14 timer av den dagen som blogger, og det er hardt, det! 

Jeg står opp klokken 07:00 og passer på bebien min, før jeg overfører denne til nærmeste voksen. Så reiser jeg til sponset negletime, etterfølget av sponset hårsalong, etterfølget av det jeg beskriver som "motevisning" (dvs. diverse klesmerker får velge hvilke bloggere JEG skal reklamere for, men selvsagt velger jeg "DEG" (da jeg har hørt at du er Norges største - eller er det sjette største by now?)). By now er klokken kanskje allerede blitt 3, snakk om travel arbeidsdag, og jeg har til og med fått et par e-mailer jeg må se til. Herregud, vet de ikke hvor travelt opptatt jeg er med hverdagen?! Noen spør meg om jeg kan reklamere for deres koffert! For et overarbeid! Men jeg ser jo at jeg skal på ferie om en månedstid så: ok, send meg den drittkofferten da så skal jeg skrive et par ord om den før jeg sender den på søppldynga. Fjortiser er så vanskelige å forstå, så kanskje noen forstår meg bedre, mens kanskje andre ser rett gjennom meg. 

Men selvfølgelig holder jeg et klart skille mellom det jeg skriver at er "privat" og det jeg skriver øverst at er "annonse". Dette står i lyyyyyysegråskrift, pga. designet, så jeg vet dere ikke bryr dere. Bare vit at absolutt alle produkter jeg bruker uavhengig av hva som står øverst på posten er produkter jeg bruker PERSONLIG og kan gå god for, og har brukt i "åresvis" før denne reklameannonnsen uten noen som helst påvirkelse av photoshop, så det er ingen farer knyttet ved å bruke disse! PS: Jeg har begynt å lære å bruke photoshop i løpet av denne siste måneden, hjelp! PS: Robin sier jeg mestrer Photoshop helt greit for en mindre intellektuell norsk kvinne, så da er det vel helt greit!  Hilsen en som for én måneds tid siden kommer til å komme med et uttrykk om hvordan Bjørn Borgs kofferter ikke strakk til, til tross for at jeg ikke en gang forsøkt å ha dem med på ferieturen. Nå har jeg jeg erfart å ha dem i nærheten av Siljan, så nå går jeg fulllt ut god for dem til tross for at de ikke til denne tid har vært med meg på ferie (til tross for at jeg sa de skulle, i og med at et barn på 1. år trenger en koffert beregnet på et barn på 8. år!. 

Endret av lenebu
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Nå synes jeg denne tråden begynner å bli usmakelig.. Det blir jo bare skrevet dritt om andre personer.trodde vi voksne hadde lært litt om hvordan vi skal oppføre oss.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg denne tråden begynner å bli usmakelig..

Det har jo du syntes hele tiden. 

Tråden er stort sett saklig, også er det ispedd litt erting av bjellesauen. Strengt moderert blir tråden også.

Opp med humøret! Det er jo ferietid :blomst:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje tråden blir mer usmakelig i takt med at fotballfruen viser mer og mer at hun ikke har lært en dritt av sine feilskjær. Blir jo bare verre og verre. DET er usmakelig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri provosert meg nevneverdig, men nå begynner det å tære litt på min evne til forståelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i det hele tatt prøve å holde en saklig tone i en ff-tråd.......

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan gå med på at Lars-Kristian har mye å gjøre. Spiller fotball på toppnivå, studerer et ganske krevende studie (og gjør det godt), tar bilder, redigerer bilder, modererer kommentarfeltet, henter pakker, henter ungen i barnehagen stort sett hver dag (ser det ihvertfall ut som på snap), tar seg av barnet hver morgen, mens mora løper. Det er en person som jobber minst 18 timer i døgnet.

Hun da? Trener (kaller det for jobb), skriver 2-3 innlegg (Ja, det kan jeg gå med på at er jobb, men når man har så mye å reklamere for så er der mindre jobb, iforhold til om man må finne på noe å skrive til hvert innlegg), svarer på mail og plukker ut hva hun skal reklamere for, svarer på mail (som sikkert også er endel jobb), ordne negler, planlegge hår, et møte med sponsorer i ny og ne, handle, lage mat, ta bilder av maten. Også snappe 2-3 minutter hver dag da. It's a though life!

Halvparten av dette gjør vi alle, hver eneste dag. Gir meg ende over når LK legger ut bilde av kona som tar bilde av ting som ligger på bordet og skriver ting som "working around the clock". Er dette den harde jobben hun gjør?

Jeg tror at det som irriterer meg mest ved at hun syter om hvor hard jobben hennes er er at det viser hvor lite hun vet at hun er drittheldig for sjansene hun har fått. Hun spenner også bein på seg selv ved å legge ut videoer som viser en dag i livet til fotballfrue og i denne gjør hun altså ingenting. Trener, skrivet litt, leser litt og leker med barnet sitt. Big woop!

Ja, jeg er misunnelig! Hvem vil ikke ha en så forferdelig godt betalt jobb, hvor en så liten del av dagen består av...jobb?

Det er så klart en medaljens bakside det at man må brette ut absolutt alle man har i livet, ikke kan dra på ferie uten å dokumentere hvert minste lille skritt og at man ser seg nødt til å frarøve barnet sitt alt privatliv, for å få oppmerksomhet og spons nok. Det faktum gjør jobben hennes mer psykisk krevende enn fysisk krevende. Men det er kanskje det hun mener med at hun jobber så mye og så hardt.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er misunnelig! Hvem vil ikke ha en så forferdelig godt betalt jobb, hvor en så liten del av dagen består av...jobb?

.

Plukket ut dette fra innlegget ditt siden det kanskje er hovedpoenget ditt.

Det er da absolutt ingen som stanser deg i å gjøre akkurat det samme om du ønsker det (tjene mye penger på lite arbeid). Skjønner ikke helt hvorfor du virker så sinna på CBE om du egentlig bare er misunnelig. Det må da være bare slitsomt for deg?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Det har jo du syntes hele tiden.

Tråden er stort sett saklig, også er det ispedd litt erting av bjellesauen. Strengt moderert blir tråden også.

Opp med humøret! Det er jo ferietid :blomst:

klart jeg synes det, å kommer ikke til å forandre på min mening(på lik linje med at mange andre her ikke forandrer sin mening) men synes dere virkelig er riktig å sitte her å si så mye rart om en person,en familie eller ett firma? Jeg skjønner at mye av det hun gjør er feil,men det er disse kommentarene som blir feil. Er det ikke bare att alle hopper over bloggen? Snakker dere slik om andre mennesker også? Endret av faico
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart jeg synes det, å kommer ikke til å forandre på min mening(på lik linje med at mange andre her ikke forandrer sin mening) men synes dere virkelig er riktig å sitte her å si så mye rart om en person,en familie eller ett firma? Jeg skjønner at mye av det hun gjør er feil,men det er disse kommentarene som blir feil. Er det ikke bare att alle hopper over bloggen? Snakker dere slik om andre mennesker også?

Jeg kan ikke svare for andre enn meg selv, men det er klart at man ønsker å sette søkelyset på en bedrift som opptrer svikefult og løgnaktig. Det er også på det rene at Treasures (og da spesielt LKE) har bedrevet nettmobbing, og kommet med grove trusler (a'la "kule i pannen") mot meningsmotstandere: hvorfor disse kyniske og uærlige menneskene fortjener sympati er vanskelig å se. I alle fall så lenge kynismen fortsetter med full styrke (les: "vennindeinnlegget" med de rosa koffertene).

Det er nok DERFOR så mange velger å ikke hoppe over bloggen: man ser en urett, og man ønsker å rette opp i den.

Og ja: jeg snakker også slik om andre bedragerske, hyklerske, kyniske, manipulative, arrogante og grådige mennesker.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...