AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1341 Del Skrevet 13. september 2014 "Dere var definitivt de dårligste i kveld. Ikke bra." Kommentar på face. Caroline har likt kommentaren, så det KAN jo hende hun tar det til seg 😉 Anonymous poster hash: 09884...69f DET MÅÅ være en feil Anonymous poster hash: e2db1...3e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1342 Del Skrevet 13. september 2014 Hun har flott kropp for all del, men den er i min mening for smal - synes det er penere med former slik som: J.lo, Beyonce, Kim kardashian osv - SÅNN vil jeg se ut, dån! Anonymous poster hash: 5f6e7...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1343 Del Skrevet 13. september 2014 Skyldte hun på ryggen? Hørte ikke at hun nevnte noe om det under sendingen. Men haha dere har nok rett, bare å se i innlegget i morgen det. Liker at hun ikke har redigert kommentarene på Facebook enda. Her er det faktisk ting hun burde ta til seg. Nordmenn liker ikke folk som er høye på pæra og avskriver all kritikk. Jeg mener ikke at hun ikke skal være stolt, men i en konkurranse med proffe dommere må man jo virkelig tre av sin høye hest og faktisk høre på det fagfolka sier. Om hun fortsetter i denne stilen så kommer hun ikke langt. Først ryker volvik, deretter henne. Utstråling er noe hun seriøst må jobbe med. Anonymous poster hash: b3d69...55a Hele samtalen hennes med Didrik etter dansen dreide seg jo om hvor vondt hun hadde i ryggen, da hun ikke hadde oppnådd å skaffe seg time hos spa. Anonymous poster hash: 9095e...ac4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1344 Del Skrevet 13. september 2014 Hun har flott kropp for all del, men den er i min mening for smal - synes det er penere med former slik som: J.lo, Beyonce, Kim kardashian osv - SÅNN vil jeg se ut, dån! Anonymous poster hash: 5f6e7...f38 Ok, kjekt å vite.Anonymous poster hash: 9660a...bff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 13. september 2014 #1345 Del Skrevet 13. september 2014 Ja, hun så rett opp i taket. Merkelig. Ingen pasjon/innlevelse. Som en robot. Hvorfor sier ikke partneren noe? Han må jo se at det inke er bra!Anonymous poster hash: 0105d...32d Tror det er begrenset hvor mye man kan gjøre med en tømmerstokk. Som en tangolærer en gang fortalte meg: "Når du danser tango, så skal det stråle lidenskap og pasjon av deg. Tilskuerne skal kunne føle begjæret, hungeren, nærheten. En god danser vet å formidle dette, selv om vedkommende ikke tåler trynet på dansepartneren sin." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1346 Del Skrevet 13. september 2014 Ja, hun så rett opp i taket. Merkelig. Ingen pasjon/innlevelse. Som en robot. Hvorfor sier ikke partneren noe? Han må jo se at det inke er bra!Anonymous poster hash: 0105d...32d Tipper han har prøvd å si noe, men FF vet jo selv hva som er rett, så han kommer nok ingen vei der. Ferdig snakket! Anonymous poster hash: 6918d...a9b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1347 Del Skrevet 13. september 2014 Syntes det er fint at alle ser at hun er milevis fra å være så "søt og perfekt" som hun vil fremstille seg. Kanskje de unge fansene kan få opp øynene og se at hun fronter absolutt feil verdier. Anonymous poster hash: 6918d...a9b Syntes også at det er fint at grådigheten etter penger teller mer enn ønsket om å fremstille seg som perfekt. Hun ser jo ut som et helt annet menneske på urdigerte videoklipp enn det hun gjør på bilder på bloggen, og det er bra at folk får øynene opp for at det hun sier på bloggen om at "kun kontrastene er redigert" rett og slett er løgn. Hun er faktisk ikke så smal om livet som det bloggen fremstiller; langt derifra. Anonymous poster hash: 9095e...ac4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1348 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Jaja! Ser i allefall ikke ut som på bloggen på dette bildet... Ryddet for bilde. Irrlys, mod. Anonymous poster hash: 2d5ad...dde Endret 13. september 2014 av irrlys 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1349 Del Skrevet 13. september 2014 Jaja! Ser i allefall ikke ut som på bloggen på dette bildet... Anonymous poster hash: 2d5ad...dde Hun var jo relativt "naken" på det bildet, da det ser ut som en helt annen kvinne når hun ikke har redigert bildet egenhendig. Anonymous poster hash: 9095e...ac4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1350 Del Skrevet 13. september 2014 Jaja! Ser i allefall ikke ut som på bloggen på dette bildet... Anonymous poster hash: 2d5ad...dde Har hun skadet et øye? Kanskje fort gjort i dansen. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1351 Del Skrevet 13. september 2014 Jaja! Ser i allefall ikke ut som på bloggen på dette bildet...Anonymous poster hash: 2d5ad...dde Huff da. Det bildet hadde jeg vært misfornøyd med at lå på nett hvis det var meg Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. september 2014 #1352 Del Skrevet 13. september 2014 Har hun skadet et øye? Kanskje fort gjort i dansen. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Nei, hun har slike øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 13. september 2014 #1353 Del Skrevet 13. september 2014 Jaja! Ser i allefall ikke ut som på bloggen på dette bildet... Anonymous poster hash: 2d5ad...dde Jøss, hun har jo minst like dårlig hud som meg jo Men, noen som vet, sminker dem seg selv, eller er det proffe som gjør det? Syntes hun var veldig dårlig sminket, mange tydelige linjer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 13. september 2014 #1354 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Null selvinnsikt, og utrolig dårlig på å ta til seg konstruktiv kritikk. Lite sjarmerende. I dag syntes jeg synd på henne, men så fort hun skriver "ville ikke gjort noe annerledes" om dansen sin så viser hun atter en gang hvor lite ydmyk hun er, og jeg mister sympatien for henne. Jeg tror hennes største utfordring er at hun ikke takler å ikke være best, eller å ikke gjøre ting perfekt, og heller overbeviser seg selv om at dommerne tar feil, og at det ikke er henne det står på. Hvis hun hadde klart å slappe litt av, og være litt mer naturlig og gi litt f..., så tror jeg hun hadde klart å danse bedre. Endret 13. september 2014 av Aryamili 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1355 Del Skrevet 13. september 2014 Viser til den kleine kommentaren om at frua ikke fikk booka seg massasje på The Thief som hun skrev på facebook. Det var altså såååå dårlig service der fordi HUN ikke fikk booka seg massasje. Det finnes jo flere steder å ta massasje i Oslo! Det må da ikke være det Thief. Men det var vel feil at de ikke kunne sette himmel og jord i bevegelse når frua ringer og skal ha massasje på Oslos dyreste hotell siden hun ifølge henne er høyere på rangen enn andre. Blir drøyt å skrive en slik status når hun er ute etter å bytte imaget, jadda! Hun fremstår som en sytepave når hun skriver en slik status og lager et blogginnlegg om hvor "vanskelig" det var å få bestilt massasje. Fatter ikke at det ikke går an å bestille et annet sted når det tydeligvis ikke var noe ledig der. Anonymous poster hash: c0e06...238 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. september 2014 #1356 Del Skrevet 13. september 2014 Null selvinnsikt, og utrolig dårlig på å ta til seg konstruktiv kritikk. Lite sjarmerende. I dag syntes jeg synd på henne, men så fort hun skriver "ville ikke gjort noe annerledes" om dansen sin så viser hun atter en gang hvor lite ydmyk hun er, og jeg mister sympatien for henne. Jeg tror hennes største utfordring er at hun ikke takler å ikke være best, eller å ikke gjøre ting perfekt, og heller overbeviser seg selv om at dommerne tar feil, og at det ikke er henne det står på. Hvis hun hadde klart å slappe litt av, og være litt mer naturlig og gi litt f..., så tror jeg hun hadde klart å danse bedre. Nå er det vel ikke første gangen hun vet bedre enn eksperter på sitt område.. eller "såkalte" eksperter som hun kaller de. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1357 Del Skrevet 13. september 2014 Jaja! Ser i allefall ikke ut som på bloggen på dette bildet... Anonymous poster hash: 2d5ad...dde Et veldig uheldig bilde av henne, hun ligner jo ikke på seg selv i det hele tatt. Anonymous poster hash: f8b9b...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1358 Del Skrevet 13. september 2014 Dessuten; uheldig vinkel av overarmen. Vanligvis har Caroline veldig tynne overarmer, men når den blir presset inn sånn så ser den kraftigere ut. Anonymous poster hash: f8b9b...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1359 Del Skrevet 13. september 2014 Selvfølgelig danset hun perfekt. Dommerene tar feil! Ferdig snakket. Anonymous poster hash: cf5ef...056 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1360 Del Skrevet 13. september 2014 Manisk much???? Syntes det er helt topp at kjendiser er ærlige når de opplever dårlig service. Alle kundebehandlere bør oppføre seg som om hver eneste innringer er kongelig. Hadde de vist at det var henne som ville booke time hadde de sannsynligvis gitt bra service. Har hørt mye om spaet på The Thief og dette bekrefter bare det alle sier. De er rævva på kundeservice. Anonymous poster hash: fda69...c75 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg