Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun skrev at etter treningen sin ble det tidenes påskeegg. Mat og vin. Da har jeg hatt tidenes påskeegg hele påsken, frøken.

Hun kastet jo "påskegodtet"(nøtter) deres i søpla, fordi lk fråtset og ikke hadde selvdisiplin. Veldig spesielt

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Hun kastet jo "påskegodtet"(nøtter) deres i søpla, fordi lk fråtset og ikke hadde selvdisiplin. Veldig spesielt

What?? Kødder du? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?? Kødder du? :klo:

Nei, det ble lagt ut på snapchat. At han spiste noen få nøtter og at hun kastet den halvfulle posen i en søpledunk. Det var kun yoghurtnøtter, ikke noe sjokkis og slik.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, hun snappet det. Veldig spesielt.

Om de gjør det "på privaten" så får de bare holde på, men rimelig merkelig å måtte snappe det. Hun har idag lagt ut ikke mindre enn 4 snapp fra dagens økt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man vet man skal spise 3 nøtter. Så kjøp 3 nøtter da. Slutt å kast mat :opplyser:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegærne ... wiiiiiiiiii ... var du også så mett at du trillet fra middagsbordet?

Ja, hver gang! Jeg spiser såååååå mye, altså!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke kaste stein i glasshus her, jeg trykker endel på mobilen selv, men jeg deler ikke alt fra livet mitt. Heldigvis. For min og andres del.

MEN. (Ja, jeg har de begge på snapchat selv) jeg forstår ikke hvordan det går an å ha en grei livskvalitet når alt man tydelig tenker på er å filme/ta bilde av det man gjør? De gjør jo ting kun for å vise andre hva de gjør.

Sitter med familien og spiser. Filmer.

Går med ungen i parken. Filmer. Arrangerer "morsomme" situasjoner hvor den ene tilfeldigvis filmer det og legger det ut. dette i tillegg til blogg og instagram.

Vi er mange som sitter for mye med telefonen i 2015, men disse to er ekstreme.

Tenker at man går litt glipp av selve livet da, jeg.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke kaste stein i glasshus her, jeg trykker endel på mobilen selv, men jeg deler ikke alt fra livet mitt. Heldigvis. For min og andres del.

MEN. (Ja, jeg har de begge på snapchat selv) jeg forstår ikke hvordan det går an å ha en grei livskvalitet når alt man tydelig tenker på er å filme/ta bilde av det man gjør? De gjør jo ting kun for å vise andre hva de gjør.

Går med ungen i parken. Filmer. Arrangerer "morsomme" situasjoner hvor den ene tilfeldigvis filmer det og legger det ut. dette i tillegg til blogg og instagram.

Enig. Mange situasjoner ila en dag som havner på snap. Og begge filmer. Filmer hverandre. Meta-snapper. Familiemiddagen måtte snappes før de kunne spiSe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare filmer, de tar bilder av det også....alt må jo dokumenteres!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av de som ble blokkert fra Instagramen hennes etter medieoppstyret tidligere i år, fordi jeg la igjen et spørsmål som ikke falt i god smak hos "silingsansvarlige". Jeg har derfor ikke sett på instagramen hennes siden da, og ei heller vært på bloggen hennes på flere måneder. Det er ganske befriende egentlig. Men, jeg måtte jo legge de til på snapchat.. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det, fordi jeg blir så utrolig klein på deres vegne noen ganger. Det er ingen tvil om at de prøver å vise hvor "gærne" de er. Når det er sagt, så kan LK være litt morsom av og til. Helt til han blir 4 år og legger ut snaper av Fruens "haters"-kommentarer på bloggen, hvorpå Fruen svarer tilbake. Da skriver han noe alá *stolt av deg jenta mi* :murvegg: Da mister jeg liksom litt gleden av å følge han der. Fruen kan til tider være bittelitt morsom, men for det meste er det bare krampaktige snaper der poseringene, produktplasseringer og omgivelser er NØYE gjennomtenkt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte dama i to dager på Snap, og orket ikke mer... Det blir så tilgjort og falskt, og så ekstremt overdrevet!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man vet man skal spise 3 nøtter. Så kjøp 3 nøtter da. Slutt å kast mat :opplyser:

Nok en MERKELIG ting å legge ut.

Hva er greia med at snapene hennes viser noen andre filme henne mens hun sitter oppstilt på verandaen? :P

"Tidenes påskeegg- mat og vin"

Da har jeg for min del hatt tidenes påske.

Vi er gæærne!

Kjempegærne ... wiiiiiiiiii ... var du også så mett at du trillet fra middagsbordet?

Folkens, dette er ikke saklig kritikk...

Synes det er skikkelig dumt at det så mange som må spore av og komme med sånt. Det er akkurat kommentarer som dette som gjør at de som skriver her inne blir møtt med at vi misunnelige og feite osv osv.

Ja, jeg vet at hun selv velger å snappe dette, og sånn sett kan kritiseres.

Men kommentarer som "Lafemmemauvaise" skriver over her er faktisk ikke ok. Dette går på CBE som personlig, og usaklig kritikk av henens personlige valg. Ikke saklig kritikk av bedriften CBE.

Det er iallefall min oppfatning av saken..

Kan vi vennligst prøve å holde diskusjonen til saklig kritikk?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Folkens, dette er ikke saklig kritikk...

Synes det er skikkelig dumt at det så mange som må spore av og komme med sånt. Det er akkurat kommentarer som dette som gjør at de som skriver her inne blir møtt med at vi misunnelige og feite osv osv.

Ja, jeg vet at hun selv velger å snappe dette, og sånn sett kan kritiseres.

Men kommentarer som "Lafemmemauvaise" skriver over her er faktisk ikke ok. Dette går på CBE som personlig, og usaklig kritikk av henens personlige valg. Ikke saklig kritikk av bedriften CBE.

Det er iallefall min oppfatning av saken..

Kan vi vennligst prøve å holde diskusjonen til saklig kritikk?

Man kan skjule sitt egentlige "jeg" til et visst punkt, men før eller senere kommer sannheten fram - hvilket har skjedd gang på gang her inne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...