Bootybuilder Skrevet 26. mars 2015 #11501 Del Skrevet 26. mars 2015 Nå fikk jeg svar på den siste mailen: http://postimg.org/image/bxkqa0f1f/ Lindex (kundeservice ved Mathilda i dette tilfellet) sin forklaring er at tre av landets Lindexbutikker ved en feiltakelse pakket opp esker med plagg ment for vårkolleksjonen som hadde verdenslansering 18. mars. Dette plagget var til salgs den 06. mars før det ble pakket ned igjen for å spares sammen med de andre plaggene i kolleksjonen. Dette skjedde altså tilfeldigvis på Caroline Berg Eriksens og Kristina Andersens lokale Lindexbutikker. Det var også tilfeldigvis disse to bloggerne som viste frem kimonoen på bloggen sin før den var til salgs i butikkene. Lindex på Herkules spurte jeg konkret om i mailen og fikk et svar som nesten var identisk med spørsmålet mitt. Når det gjaldt Kristiansand nevnte jeg ikke hvilken av disse to det var snakk om, fordi Kristina Andersen ikke skrev hvilken butikk hun kjøpte plagget i, så der fikk jeg til svar at "det var samme ting som skjedde på butikkerna i Kristiansand." (Helgardering.) Om det skjedde i flere Lindexbutikker i Norge kan hun dessverre ikke svare på. Var jo merkelig formulering av lindex, men vil ikke si hun "lyver" ettersom jeg og flere jeg kjenner i kritiansands området kjøpte denne berømte kimonoen rundt denne datoen... men at caroline har en egen "avtale" med herkules tror jeg på... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 26. mars 2015 #11502 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Var jo merkelig formulering av lindex, men vil ikke si hun "lyver" ettersom jeg og flere jeg kjenner i kritiansands området kjøpte denne berømte kimonoen rundt denne datoen... men at caroline har en egen "avtale" med herkules tror jeg på... I en av lenkene som Bloggleseren (mener jeg det var) la ut her om dagen blir frua spurt om hvor et eller annet plagg er fra, lengre nede i kommentarfeltet. Der svarer frua at det er fra Lindex, men er ikke kommet ut i butikk ennå. Tilføyelse: Stemte, i dette kommentarfeltet kl 21.44. Glem det! Var til et cover og da vil jeg tro det er helt naturlig at de får tilgang på slike plagg. Endret 26. mars 2015 av LilleSnupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 26. mars 2015 #11503 Del Skrevet 26. mars 2015 I en av lenkene som Bloggleseren (mener jeg det var) la ut her om dagen blir frua spurt om hvor et eller annet plagg er fra, lengre nede i kommentarfeltet. Der svarer frua at det er fra Lindex, men er ikke kommet ut i butikk ennå. Tilføyelse: Stemte, i dette kommentarfeltet kl 21.44. Da var det sikkert det Lindex opprinnelig prøvde å ro seg vekk med; at de lånte ut plagg til redaksjonelle sammenhenger, siden dette var et portrettintervju med en motevinkling. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 26. mars 2015 #11504 Del Skrevet 26. mars 2015 Var jo merkelig formulering av lindex, men vil ikke si hun "lyver" ettersom jeg og flere jeg kjenner i kritiansands området kjøpte denne berømte kimonoen rundt denne datoen... men at caroline har en egen "avtale" med herkules tror jeg på... Hvilken Lindexbutikk i Kristiansand, og hvilken dag/dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. mars 2015 #11505 Del Skrevet 26. mars 2015 Hvilken Lindexbutikk i Kristiansand, og hvilken dag/dato? Jeg husker ikke. Var en venninne som kjøpte med til meg. Vet flere i venninnegjengen kjøpte rundt de 7.mars. Tipper det var lindexen i markens eller på ssenteret. Hvilken rolle spiller det? Ble jo utsolgt med en gang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 26. mars 2015 #11506 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Jeg husker ikke. Var en venninne som kjøpte med til meg. Vet flere i venninnegjengen kjøpte rundt de 7.mars. Tipper det var lindexen i markens eller på ssenteret. Hvilken rolle spiller det? Ble jo utsolgt med en gang... Det spiller en stor rolle fordi det er en opplysning (dersom den er sann) som kan være med på å belyse saken. Selv om jeg tror noe har foregått på én måte, holder jeg alltid muligheten for at det kan ha skjedd på en annen måte åpen. I denne saken tror jeg ikke det har foregått som Lindex sier, men det er jo interessant med nye opplysninger. Endret 26. mars 2015 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. mars 2015 #11507 Del Skrevet 26. mars 2015 Det spiller en stor rolle fordi det er en opplysning (dersom den er sann) som kan være med på å belyse saken. Selv om jeg tror noe har foregått på én måte, holder jeg alltid muligheten for at det kan ha skjedd på en annen måte åpen. I denne saken tror jeg ikke det har foregått som Lindex sier, men det er jo interessant med nye opplysninger. Vet ihvertfall at de var i salg her nede da, om de ble pakket ned igjen noen dager senere vet jeg ikke. Orker ikke stalke butikkene! Men vet flere kjøpte i begynnelsen av mars.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 27. mars 2015 #11508 Del Skrevet 27. mars 2015 Angående det bildet det var snakk om i går. Jeg måtte bare sjekke og det ble tatt av fotograf Martin Slottemo Lyngstad i forbindelse med et intervju i A-magasinet i 2011. De brukte et annet bilde. Han sa at bildet var slik det var, ikke lagt til noe - ikke trukket ifra noe, men at på bildet var huden ekstra skarpet, siden bildet var ment for publisering på papir og ikke nett.Da justerer de også kontrast så det bedre tilpasses papir, da blir hudtoner og forskjell på lyst og mørke justert hardt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 27. mars 2015 #11509 Del Skrevet 27. mars 2015 Alle bildene Ingrid Holm legger ut av sønnen på instagram er tagget med #lindex. Alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 27. mars 2015 #11510 Del Skrevet 27. mars 2015 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjon, skjermpdump og sitater fra blogg. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nåmåjeg Skrevet 27. mars 2015 #11511 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Enig i det. Ting som dette ødelegger troverdigheten i tråden her. Å vrenge på det Caroline har sagt, for å få frem et poeng om at Caroline lyver blir for dumt. Et annet eksempel på dette, er da Caroline var på senkveld, hvor hun utalte at hun i den senere tid hadde godkjent alt av kommentarer. Det ble da hevdet her, av enkelte at hun hadde sagt at nå ( og i fremtiden) godkjenner jeg alt av kommentarer, og da dermed løy, da dette ikke stemte. fordi enkelte ikke fikk sine kommentarer godkjent. Hun løy, hun godkjente ikke mine. Og jeg påpekte bare at folk ikke skulle gå for meget opp i bloggen, siden den kun er en levande reklame. Endret 27. mars 2015 av nåmåjeg 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. mars 2015 #11512 Del Skrevet 27. mars 2015 Jeg tenker Frua har vært innom å lest tråden igjen, for er vel tilbake til 2010ish sist hun la ut bilde av et par sko med størrelsen synlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 27. mars 2015 #11513 Del Skrevet 27. mars 2015 Hun løy, hun godkjente ikke mine. Og jeg påpekte bare at folk ikke skulle gå for meget opp i bloggen, siden den kun er en levande reklame. Hun godkjente ikke fra meg heller. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 27. mars 2015 #11514 Del Skrevet 27. mars 2015 Jeg tenker Frua har vært innom å lest tråden igjen, for er vel tilbake til 2010ish sist hun la ut bilde av et par sko med størrelsen synlig. Åh. Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg klikket meg inn på bloggen, og så fant jeg ingen sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. mars 2015 #11515 Del Skrevet 27. mars 2015 Åh. Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg klikket meg inn på bloggen, og så fant jeg ingen sko Åh.. på instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 27. mars 2015 #11516 Del Skrevet 27. mars 2015 Nåh...må jeg virkelig gjøre en innsats. Har snoket rundt her mest fordi jeg her vært nysgjerrig. La meg introdusere meg selv kort....jeg er en av de skuffede. Og jeg har, i lkhet med mange her våknet/blitt skuffet. Så vet dere det. Meningene mine kommer etterpå. Ville bare introdusere meg selv først -) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 27. mars 2015 #11517 Del Skrevet 27. mars 2015 Nåh...må jeg virkelig gjøre en innsats. Har snoket rundt her mest fordi jeg her vært nysgjerrig. La meg introdusere meg selv kort....jeg er en av de skuffede. Og jeg har, i lkhet med mange her våknet/blitt skuffet. Så vet dere det. Meningene mine kommer etterpå. Ville bare introdusere meg selv først -) Velkommen til sekten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. mars 2015 #11518 Del Skrevet 28. mars 2015 Nåh...må jeg virkelig gjøre en innsats. Har snoket rundt her mest fordi jeg her vært nysgjerrig. La meg introdusere meg selv kort....jeg er en av de skuffede. Og jeg har, i lkhet med mange her våknet/blitt skuffet. Så vet dere det. Meningene mine kommer etterpå. Ville bare introdusere meg selv først -) Welcome to the other side..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 28. mars 2015 #11519 Del Skrevet 28. mars 2015 Angående det bildet det var snakk om i går. Jeg måtte bare sjekke og det ble tatt av fotograf Martin Slottemo Lyngstad i forbindelse med et intervju i A-magasinet i 2011. De brukte et annet bilde. Han sa at bildet var slik det var, ikke lagt til noe - ikke trukket ifra noe, men at på bildet var huden ekstra skarpet, siden bildet var ment for publisering på papir og ikke nett.Da justerer de også kontrast så det bedre tilpasses papir, da blir hudtoner og forskjell på lyst og mørke justert hardt. Så fint du sjekket det :-) Altså ingen som hadde sminket på kviser på haken eller sminket henne stygg med vilje, som en lanserte som teori noen sider lenger bak. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 28. mars 2015 #11520 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) nåmåjeg, on 27Mars 2015, said: Hun løy, hun godkjente ikke mine. Og jeg påpekte bare at folk ikke skulle gå for meget opp i bloggen, siden den kun er en levande reklame. Hun godkjente ikke fra meg heller. Jeg snakker om de som sa at de ikke fikk godkjent kommentarene sine i dagene etter senkveld innslaget. Hva hun gjorde de dagene hun skal ha godkjent alt, skal ikke jeg uttale meg om Det er heller ikke vanskelig å se hvilken dager dette gjaldt , for da var det jammen mye rart som ble godkjent. Jeg leste bare en brøkdel av de da. Endret 28. mars 2015 av Lana01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg