Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden tror du alle disse utallige CBE-trådene har blitt opprettet?

Fordi det dukker opp nytt og gammelt snusk jevnlig?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og hele denne:

http://no.wikipedia.org/w/index.php?title=Caroline_Berg_Eriksen&offset=&limit=500&action=history

Det har blitt redigert flere ganger, blant annet:

Jeg tok vekk en unødvendig sak med Forbrukerombudet og erstattet spiseforstyrrelser med problemer med tankene sine om kropp og mat.

Jeg tok vekk noen setninger, som at Caroline har hatt spiseforstyrrelser, og skrev heller sannheten. Jeg tok også vekk noen setninger om en sak med Cappelen Damm, Forbrukerombudet og Caroline.

Caroline hadde aldri spiseforstyrrelser, dette kan leses mer om her: http://www.side2.no/3730258.htmlIntervjuobjektet er Carolines mann, Lars-Kristian Eriksen. Mer treffende beskrivelse er "forstyrret kostholdsmønster"

Jeg skjønner ikke hele den spiseforstyrret-ikke spisforstyrret-hva-uttalte-vi-når-greia.

Denne siden linker til et intervju hvor hun har fortalt at hun har hatt spiseforstyrrelser og derfor vet hva det vil si å være syk, og samme side har også lagt ut kommentarer der hun hevder å ikke ha vært syk...

https://www.tumblr.com/search/fotballfrue

Det var dette med at det er vanskelig å holde styr på de ulike versjonene, kanskje?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er like mye kjeltring om man stjeler en pose kaffe fra jobben eller smugler mer taxfree enn loven tilsier.

En ting til: Denne tråden dør aldri ut. Merker hun reklame som reglene sier hun skal gjøre så finner dere noe annet. Hvorfor i all verden tror du alle disse utallige CBE-trådene har blitt opprettet?

Legger man din logikk til grunn, bør vel også Treasures plasseres i kjeltringkategorien?

Hva som vil skje på KG hvis "hun" begynner å følge lover og regler er jo umulig å si, det er heller ikke noe som er vesentlig for om en blogg skal følge samme regelverk som andre medier hva gjelder merking.

Husk at dette ikke handler om å være slem mot Caroline Berg Eriksen, det handler om at Caroline Berg Eriksen og resten av firmaet må begynne å behandle leserne sine med mer respekt. Er du ikke enig i at det ikke er ok å lure folk? Burde ikke alle bedrifter følge lover og regler, uansett hvem som eier den og hvem de har på lønningslisten?

At Caroline Berg Eriksens navn til de grader blir dratt inn i disse debattene er jo fordi de har valgt å knytte bedriften og bloggen uhyre tett opp mot hennes navn. Målet er å bygge en sterk og innbringende merkevare av navnet, og skal man klare det og klare å opprettholde styrken er det ikke veldig smart å krangle med folk hver gang det butter.

Edit: rettet dårlig formulering

Endret av MinnaMilanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er like mye kjeltring om man stjeler en pose kaffe fra jobben eller smugler mer taxfree enn loven tilsier.

En ting til: Denne tråden dør aldri ut. Merker hun reklame som reglene sier hun skal gjøre så finner dere noe annet. Hvorfor i all verden tror du alle disse utallige CBE-trådene har blitt opprettet?

jeg går ut fra at hensikten din er å nedgradere CBEs lovbrudd til å ligge på nivå med å naske med seg en pose kaffe fra jobben. Men hvis vi skal følge logikken din om at alle kjeltringer er like, så kan man like godt sammenligne CBEs lovbrudd med voldtekt eller folkemord. Er du helt sikker på at du virkelig mener at alle kjeltringer er like?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg går ut fra at hensikten din er å nedgradere CBEs lovbrudd til å ligge på nivå med å naske med seg en pose kaffe fra jobben. Men hvis vi skal følge logikken din om at alle kjeltringer er like, så kan man like godt sammenligne CBEs lovbrudd med voldtekt eller folkemord. Er du helt sikker på at du virkelig mener at alle kjeltringer er like?

Mitt svar var til Prettybaby som mente at litt smugling ikke kunne sammenlignes med CBE`s forbrytelser. Jeg sier da at lovbrudd er lovbrudd og at man faktisk er kjeltring om man smugler også. Eksemplet med en pose kaffe var fra jobben min hvor en person måtte gå på dagen etter å ha blitt tatt i å stjele med seg en pose kaffe fra kantinen.

De andre eksemplene dine viser bare hvilket nivå du ligger på i denne diskusjonen. Sammenligne småkjeltringer med noen som voldtar og begår folkemord? Hjelpe meg, sier jeg bare ... kanskje på tide å logge av litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar var til Prettybaby som mente at litt smugling ikke kunne sammenlignes med CBE`s forbrytelser. Jeg sier da at lovbrudd er lovbrudd og at man faktisk er kjeltring om man smugler også. Eksemplet med en pose kaffe var fra jobben min hvor en person måtte gå på dagen etter å ha blitt tatt i å stjele med seg en pose kaffe fra kantinen.

De andre eksemplene dine viser bare hvilket nivå du ligger på i denne diskusjonen. Sammenligne småkjeltringer med noen som voldtar og begår folkemord? Hjelpe meg, sier jeg bare ... kanskje på tide å logge av litt?

det skulle være nokså åpenbart når du leser mitt innlegg at jeg IKKE sammenligner småkjeltringer med store forbrytelser. Essensen i det er at jeg ikke synes man kan sammenligne slik. Beklager hvis det ble for avansert for deg.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skulle være nokså åpenbart når du leser mitt innlegg at jeg IKKE sammenligner småkjeltringer med store forbrytelser. Essensen i det er at jeg ikke synes man kan sammenligne slik. Beklager hvis det ble for avansert for deg.

Ja, det ble alt for avansert for meg det der :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dette...

Hvorfor bedriver fansen denne halshoggingen så fort en person tør si ifra om noe vedkommende ikke er enig I?

Et menneske sier "jeg synes ikke denne var så fin" og vips... 20 fans stormer til for å latterliggjøre den ene samt støtte opp om frua.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Skjønner ikke dette...

Hvorfor bedriver fansen denne halshoggingen så fort en person tør si ifra om noe vedkommende ikke er enig I?

Et menneske sier "jeg synes ikke denne var så fin" og vips... 20 fans stormer til for å latterliggjøre den ene samt støtte opp om frua.

Det har vært taktikken lenge; slippe til en kritisk stemme og så la blodfansen dundre løs!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært taktikken lenge; slippe til en kritisk stemme og så la blodfansen dundre løs!

Jeg mente at jeg skjønner ikke at fansen gidder å engasjere seg så veldig og ikke kan tolerere at noen er kritiske.

Hvorfor så hårsår på andres vegne?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, rett meg hvis jeg tar feil. Katastrofen når det gjelder CBE`s siste innlegg er at hun har skrevet "annonselenke" under bildet istedet for å merke med "annonse" over bildet? Det er bare buksen som det reklameres for her ettersom jeg kan se.

Ja, så i tillegg synes dere at hun har en vanvittig dårlig smak når det kommer til klær. Noen av dere får vondt i øynene av å se på ettersom jeg forstår?

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jeg mente at jeg skjønner ikke at fansen gidder å engasjere seg så veldig og ikke kan tolerere at noen er kritiske.

Hvorfor så hårsår på andres vegne?

Jeg tror de har store skylapper når det kommer til CBE og føler de må beskytte henne mot sjalu/tragiske/slemme damer som ikke hyller henne og tør å være kritiske.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dette...

Hadde betalt en god del for å møte og snakke med disse menneskene ..

For et forbilde hun er da dere! Tenkt å være så sterk at du står på beina selv når 10 mennesker sier du bruker for mye penger på klær. Det er virkelig noe å se opp til , #forbilder2015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...