jabx Skrevet 24. februar 2015 #9581 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) hvorfor er det kun denne bloggerne dere henger dere opp i? Hvis man skal gjøre noe er det naturlig å starte et sted, og det er med den største bloggen, og en av de verste seriesynderne. Det som irriterer meg så grenseløst er at det er CBE som skal tas. Koste hva det koste vil.. Det virker jo som at de ikke har så mye annet og gjøre om dagen enn att de har tid til og sjekke flere Så fordi CBE bryter loven og lyver og manipulerer så er det alle andres feil? Herregud. Men fortsett med angrepene og hetsen din. Du avslører bare deg selv. Her er det snakk om att dere kun henger ut fotballfrua fordi hun ikke merker øverst i høyre hjørne. Feil. Dette er ren løgn. Jeg skal kose meg med mann,barn og ferie. Og bloggen til CBE så klart Så klart. Du elsker jo å bli løyet til og manipulert. Endret 24. februar 2015 av jabx 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 25. februar 2015 #9582 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Endret 11. juni 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesp Skrevet 25. februar 2015 #9583 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Noe helt annet... To herfra - mamsi.no og Bergensia - har prøvd å svare på denne http://i.imgur.com/KvoVgQV.png, men de fikk ikke godkjent kommentarene (gå evt. inn på lenkene for å se innholdet i kommentarene). Det ser derfor ut som ingen sier imot LKE. Og det vet vi ikke stemmer. For min del blir da bloggen bare enda mer falsk. Vi har fra før av: Løgner over flere år rundt bilderedigering, der de benektet at det skjedde. Kommentarjuks der LKE ga seg ut for å være bl.a. fagpersoner for å vinne diskusjoner på suntvett og CBE-bloggen. Forklaringen vedr. løgnene rundt bilderedigering og kommentarjukset som endte i nye/enda flere løgner. Feilmerking av reklame/skjult reklame. Firmaet gir uttrykk for at en person ikke skal eksponeres, for så å skylde på utenforstående for at de måtte gjøre det. De knytter deretter inntekter til personen. Eksponeringen fortsetter. Enda flere løgner, når de bruker "andre" som unnskyldning for en "videre" eksponering. Og dette forsvarer enkelte her inne. Forstå det den som kan. Nå snakker jeg ikke for alle som har kritisert dere her inne, men jeg skal forklare hvorfor jeg har skrevet i tråden. Først vil jeg si at jeg leser ikke rosablogger, mammablogger og pappablogger i det hele tatt. I mine øyne er det en type blogg som jeg ikke ønsker å bruke min tid på. De fleste av dem er uoversiktelige, dårlig skrevet og det viktigste er at de har overhode ikke noe interessant å formidle. Jeg har sett på endel av bloggene for å se hva det er for noe og samtlige av dem bryter regler for hvordan reklame skal merkes. Hver og en av dem gjør alt som står i deres makt for å skaffe flere lesere til tomhetsbloggene sine. Det som forundrer meg er engasjementet deres i denne tråden. Diskusjonen er ikke seriøs i det hele tatt. Når til og med andre bloggere med sine feil og mangler deltar i hylekoret så mister diskusjonen om mulig enda mer respekt og forståelse. Som man reder, ligger man og det gjelder ikke bare CBE, det gjelder i høyeste grad dere og. Endret 25. februar 2015 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 25. februar 2015 #9584 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Nå snakker jeg ikke for alle som har kritisert dere her inne, men jeg skal forklare hvorfor jeg har skrevet i tråden. Først vil jeg si at jeg leser ikke rosablogger, mammablogger og pappablogger i det hele tatt. I mine øyne er det en type blogg som jeg ikke ønsker å bruke min tid på. De fleste av dem er uoversiktelige, dårlig skrevet og det viktigste er at de har overhode ikke noe interessant å formidle. Jeg har sett på endel av bloggene for å se hva det er for noe og samtlige av dem bryter regler for hvordan reklame skal merkes. Hver og en av dem gjør alt som står i deres makt for å skaffe flere lesere til tomhetsbloggene sine. Det som forundrer meg er engasjementet deres i denne tråden. Diskusjonen er ikke seriøs i det hele tatt. Når til og med andre bloggere med sine feil og mangler deltar i hylekoret så mister diskusjonen om mulig enda mer respekt og forståelse. Som man reder, ligger man og det gjelder ikke bare CBE, det gjelder i høyeste grad dere og. 1. Hvordan i alle dager kan du mene at diskusjonen ikke er seriøs? Det er denne tråden som har avdekket kommentarfusket, og i tillegg har det kommet mange andre gode poenger. Muligens er ett og annet innlegg useriøst, men flertallet er seriøse innlegg med gode poeng. 2. Hvilke andre bloggere? Mamsi.no? Det er stor forskjell på en liten hobbyblogg som mamsi.no og en inntektsskapende blogg med 50.000 - 100.000 lesere som CBE sin. Hvorfor det at noen har en blogg skal gjøre deres meninger mindre viktige eller respektinngytende er for meg uforståelig. Endret 25. februar 2015 av Bond 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesp Skrevet 25. februar 2015 #9585 Del Skrevet 25. februar 2015 1. Hvordan i alle dager kan du mene at diskusjonen ikke er seriøs? Det er denne tråden som har avdekket kommentarfusket, og i tillegg har det kommet mange andre gode poenger. Muligens er ett og annet innlegg useriøst, men flertallet er seriøse innlegg med gode poeng. 2. Hvilke andre bloggere? Mamsi.no? Det er stor forskjell på en liten hobbyblogg som mamsi.no og en inntektsskapende blogg med 50.000 - 100.000 lesere som CBE sin. Hvorfor det at noen har en blogg skal gjøre deres meninger mindre viktige eller respektinngytende er for meg uforståelig. Bullshit. Det er ikke antall lesere som bestemmer om man skal følge lover og regler. Mener du virkelig det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 25. februar 2015 #9586 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Endret 11. juni 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 25. februar 2015 #9587 Del Skrevet 25. februar 2015 Nå leser jeg fortsatt bloggen jeg da - og den Ellos reklamen er jo helt forferdelig. Når jeg skal scrolle nedover for å lese, og stopper opp i noen sekunder da forsvinner scrollefeltet plutselig slik at når jeg klikker kommer jeg til Ellos. Så de får mange "gratis" klikk uten at det er hensikten! Er dette noe nytt lureri?? Forferdelig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaMa Skrevet 25. februar 2015 #9588 Del Skrevet 25. februar 2015 Bullshit. Det er ikke antall lesere som bestemmer om man skal følge lover og regler. Mener du virkelig det? Når man har hatt så mange antall lesere over så lang tid stilles det høyere krav til bedriften, de kan ikke lengre si at de handlet i god tro når de bryter loven. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 25. februar 2015 #9589 Del Skrevet 25. februar 2015 Bullshit. Det er ikke antall lesere som bestemmer om man skal følge lover og regler. Mener du virkelig det? Men vi snakker ikke om å følge regler eller ikke, vi snakker om at du påstår at det at én blogger bidrar i denne debatten gjør at hele debatten mister "respekt og forståelse". På hvilket grunnlag kan du påstå noe slikt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 25. februar 2015 #9590 Del Skrevet 25. februar 2015 #reklame Vet ikke om det går an å "reklamere" for et innlegg i en annen tråd, men skulle gjerne høre hva de regelkyndige mener om denne saken om "artikler" i VG med annonselenker. Har svart deg i den andre tråden, men kan trenge litt hjelp fra dere andre her - for jeg er ikke sikker på hvordan det gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 25. februar 2015 #9591 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Endret 11. juni 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesp Skrevet 25. februar 2015 #9592 Del Skrevet 25. februar 2015 Men vi snakker ikke om å følge regler eller ikke, vi snakker om at du påstår at det at én blogger bidrar i denne debatten gjør at hele debatten mister "respekt og forståelse". På hvilket grunnlag kan du påstå noe slikt? Jeg skrev om mulig mister enda mer respekt og forståelse. Tråden hadde mistet sin troverdighet før hennes innlegg - men hvis du klarer å se meningen i ordene mine så ser du at jeg skriver "hvis det er mulig å gjøre det verre så har hun klart det. (da fikk du det inn med teskje). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesp Skrevet 25. februar 2015 #9593 Del Skrevet 25. februar 2015 Eller en kan spørre "hva er motivet?" Det virker på meg som mamsi.no er en "farlig motstander" som "treffer" i sin kritikk. En har sett at når det skjer, da diskuterer man ikke, men en kommer isteden med usaklige gale påstander om brukeren. Er det mitt motiv du sikter til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 25. februar 2015 #9594 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Endret 11. juni 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 25. februar 2015 #9595 Del Skrevet 25. februar 2015 Hva er mamsi sine "feil og mangler", forresten? Jfr. formuleringen " Når til og med andre bloggere med sine feil og mangler deltar i hylekoret så mister diskusjonen om mulig enda mer respekt og forståelse". 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 25. februar 2015 #9596 Del Skrevet 25. februar 2015 Bullshit. Det er ikke antall lesere som bestemmer om man skal følge lover og regler. Mener du virkelig det? Hei dere. FOR en rar diskusjon! Hvis det er slik at jeg på mamsi.no har skrevet noe som er feil, eller har merket noen innlegg feil, så si ifra om hvilke(t) det gjelder, så ser jeg på det sporenstreks! Dere skjønner, det kan odt hende jeg har gjort feil, som jeg har skrevet startet jeg opp denne bloggen i august og i begynnelsen visste jeg ikke noe om hvordan man skulle drive en kommersiell blogg i det hele tatt. Men, som jeg også har skrevet - jeg har satt meg inn i det og jeg lærer :-) Dessuten, i motsetning til team CBE vil jeg da rette opp feil hvis jeg gjøres oppmerksom på det :-) Har jeg gjort feil, så er det bare klønete fra min side, bare vis meg, så skal skal jeg fikse det. Når det gjelder påstander om at jeg gjør dette for å generere treff? Nei, beklager. Du må nesten lese det jeg har skrevet. Jeg skjønner ikke helt denne måten du gjør dette på. Sier at "jeg leser ikke denne typen blogger, men..." så mener du masse. Jeg leste heller ikke blogger som CBE sin. Så, da oppstyret om magebildet kom (da var jeg på sykehuset og hadde mye tid!!!!) kom, fant jeg ut at jeg skulle lese hva dette var for noe - og da leste jeg hele bloggen. Jeg likte bloggen godt! Nettopp fordi hun skriver ganske godt og bildene er utrolig fine. Jeg ble selv inspirert, jeg - til å trene litt, til å fikse meg litt opp :-) Ære være henne for det! Men jeg må allikevel ha lov til å si at måten de driver dette på ikke er stuerent og at måten de møter motbør på er under enhver kritikk. At andre bloggere ikke kan delta i diskusjonen uten å forringe den, i dine øyne, viser at du muligens burde freshe litt påå kunnskapen om hva en blogg opprinnelig var. Du skjønner, det pleide å dreie seg om samfunnskritikk dette her, ikke reklame for løshår. Er det noe du vil diskutere med meg, så si det - du trenger ikke synke ned i gjørmehullet av spekulasjoner. Jeg er fast bestemt på at jeg ikke skal gi meg på dette, og jeg skriver godt også - så dette kommer nok til å bli en smule brysomt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 25. februar 2015 #9597 Del Skrevet 25. februar 2015 Motivet til alle som kommer med usaklige gale påstander, så ja ditt motiv også for å skrive det du gjør vedr. mamsi: Og motivet slik jeg tolker innleggene dine er at du prøver å få hennes meninger til å bli mindre verdt gjennom å skrive det du gjør over. Usaklig argumentasjon (diskutere person og ikke sak) handler ofte om at man mangler argument, der man tyr til "personangrep" for å "vinne en diskusjon", eller det kan være en feig måte å diskutere på. Men du vinner ikke over argumentene til mamsi.no eller andre på denne måten. Hva er mamsi sine "feil og mangler", forresten? Jfr. formuleringen " Når til og med andre bloggere med sine feil og mangler deltar i hylekoret så mister diskusjonen om mulig enda mer respekt og forståelse". Det lurer jeg på også. Jeg har sikkert mange, altså - men det er bare å si ifra. Jeg er ikke noen selvutnevnt ekspert her. Har jeg innlegg som er feil, så send lenker - gjør det som pm da, hvis du er redd for at en lenke her skal gi meg klikk. Uansett kan jeg love at jeg vil se på det og rette opp feil. At du derimot ikke liker påstandene mine, er noe annet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 25. februar 2015 #9598 Del Skrevet 25. februar 2015 Her har hun skeiet ut. En bolle og 1kg smågodt! http://carolinebergeriksen.no/2012/01/21/etter-den-sote-kloe/comment-page-1/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 25. februar 2015 #9599 Del Skrevet 25. februar 2015 Tråden ryddet for spekulasjoner, persondebatt, personangrep, avsporinger, samt en mengde svar til disse regelbruddene. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 25. februar 2015 #9600 Del Skrevet 25. februar 2015 Er det et regelbrudd å skrive at kranglingen mellom brukere ødelegger tråden?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg