Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Bergensia

LKE er ute i kommentarfeltet på dette innlegget med sleivspark om KG-brukerne...

Jeg har lagt inn en kommentar om at han kanskje ikke er den rette , med tanke på hans tidligere påfunn, til å mene hva som er fornuftig å bruke tiden sin til på nett. :jolie:

Og at det selvfølgelig er det lettest å rakke ned på Kvinneguiden. For hadde det ikke hvert for avsløringene her hadde de kunne fortsatt som før med juks og photoshopping.

Now we wait..

edit: skrivefeil

Og der står den ikke på vent lenger...

Hva det ikke "noen" som sa de slapp gjennom alle kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sitter å leser her inne mer enn han noen gang vil tørre å innrømme uansett, så han er ikke så beintøff som han liker å tro.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Han sitter å leser her inne mer enn han noen gang vil tørre å innrømme uansett, så han er ikke så beintøff som han liker å tro.

Kanskje han bør legge til "KG-kjerring" som ett av sine alterego? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting, man kan si et og annet om dette forumet her. Men hennes eget kommentarfelt er jo regne slagmarka til tider. Det burde de kanskje heller gjøre noe med, fremfor å fremstille dette forumet her som selve satan. Er nok av alarmerende personligheter å finne i hennes eget kommentarfelt. Jeg sikter blant annet til kritikerne som går løs på perlehengere, bekledning av barn og dopapir, samt pengebruk og annen kjeft for forskjellige ting.

Er vel kanskje greit å rydde opp litt der inne først.

De brukte jo heller ikke penger på alkohol, så derfor var det helt greit å bruke 5000 på kleshengere. Og samtidig nyte vin i helgene. Jeg bare nevner det. Goddag

Mann Økseskaft.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

LKE er ute i kommentarfeltet på dette innlegget med sleivspark om KG-brukerne...

Jeg har lagt inn en kommentar om at han kanskje ikke er den rette , med tanke på hans tidligere påfunn, til å mene hva som er fornuftig å bruke tiden sin til på nett. :jolie:

Og at det selvfølgelig er det lettest å rakke ned på Kvinneguiden. For hadde det ikke hvert for avsløringene her hadde de kunne fortsatt som før med juks og photoshopping.

Now we wait..

edit: skrivefeil

At en mann som selv har hevdet at visse fortjener ei kule i panna klarer å lire av seg slike kommentarer som det LKE gjør, overrasker meg ikke. Og CBEs kommentar om at enkelte ikke er gode i hodet, tja - hva skal man si til det når man tar i betraktning hva hun også har lirt av seg i sitt eget kommentarfelt, da særskilt under påtatt alias.

Endret av Zeitgeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes fortsatt det er patetisk å ikke forholde seg til sine egne kommentarer. Heller la en heller lett antennelig mann sitte med driten, liksom. Det kan by på det ene og det andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er iallfall veldig flink til å markedsføre din egen blogg , Mamsi ;)

Hei! Huff, eller hva jeg skal si. Ja, jeg vet det, det blir mye lenking fra meg. Og det er selvsagt moro at flere enn vanlig vil lese, og jeg vet jo også at det akkurat her inne er mange som er opptatt av dette. Jeg er veldig takknemlig for mange av innspillene jeg har fått herfra. For da skjønner jeg at jeg ikke er helt rar som reagerer på det de holder på med. Det er mange andre som også synes deler av businessen deres er fishy.

Jeg er glad for alle som vil lese det jeg skriver, for jeg har alltid vært glad i å skrive. Jeg likte veldig godt å blogge for mange år siden også, og noe av det som er godt med egen blogg er at man kan ha ting litt systematisk og kronologisk - at jeg kan samle ting på ett sted. Selvsagt hadde det sikkert her inne vært mer redelig om jeg heller skrev alt rett i i editoren her og publiserte det her, men jeg tror jeg vil fortsette å skrive det hos meg selv, nettopp fordi det da kan være mulig for andre, som ikke er på kg, å komme på nye tanker når det gjelder bloggen til CBE.

Det er godt å kunne ha et sted hvor jeg kan legge ut skjermdumper, som den før i dag, med en helt ok kommentar, som de selvsagt ikke ville publisere. De ødelegger kanskje for seg selv på denne måten, jeg vet ikke.

Jeg skjønner uansett godt om mange synes det blir litt mye fra meg her, altså. Men jeg har litt tro på at det kan være lurt å være litt utholdende her, til slutt blir de kanskje lei av maset ;-)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første innlegg her på KG...jeg bare måtte.

Har ikke lest hele denne tråden men skjønner innholdet sånn ca. Har et par spørsmål:

1. Hvorfor gidder dere å bruke tid på en blogg dere er så imot?
2. Eier dere ikke skrupler?

Dere kan mene mye om mangt, at CBE sier en ting men gjør stikk motsatt. Who cares? Seriøst? Hvem tror dere at dere er egentlig? Slutt og les bloggen, Get a life! Jeg har ikke lest bloggen hennes så mye selv, den appellerer ikke til meg. Men når jeg leser her så syntes jeg opprinnelig synd på dama...virkelig!

Endret av Bond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er "dem"..? C og LK?

Hei! Ja, hvem av dem vet jeg ikke - men jeg ser feks når de har kommet til min blogg via carolinebergeriksen/wp-admin - og det betyr at det er kontrollpanelet inne i deres blogg, og samme ip har kommet via lenke her inne på kg. Hehe, ta det med ro, altså - det tok bare tre sekunder å sjekke det, så sitter ikke og finleser dette.

Endret av Bond
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele denne tråden men skjønner innholdet sånn ca. Har et par spørsmål:

Dere kan mene mye om mangt, at CBE sier en ting men gjør stikk motsatt. Who cares? Seriøst? Hvem tror dere at dere er egentlig? Slutt og les bloggen, Get a life! Jeg har ikke lest bloggen hennes så mye selv, den appellerer ikke til meg. Men når jeg leser her så syntes jeg opprinnelig synd på dama...virkelig!

Det må jeg si var målrettet - rett inn i løvens hule på første innlegg! :tommelsmil:

Endret av Bond
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, hvem av dem vet jeg ikke - men jeg ser feks når de har kommet til min blogg via carolinebergeriksen/wp-admin - og det betyr at det er kontrollpanelet inne i deres blogg, og samme ip har kommet via lenke her inne på kg. Hehe, ta det med ro, altså - det tok bare tre sekunder å sjekke det, så sitter ikke og finleser dette.

Ok. Prøver å skjønne.. Jeg er ikke veldig inne i den delen av dataverdenen ;) Så om f eks jeg gikk herfra og inn på bloggen, og deretter til din blogg kunne det vært meg du så?

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Prøver å skjønne.. Jeg er ikke veldig inne i den delen av dataverdenen ;) Så om f eks jeg gikk herfra og inn på bloggen, og deretter til din blogg kunne det vært meg du så?

Nei, det kunne det ikke ha vært deg eller noen andre tilfeldige :-) For det tilhørte ip-en til en som var logget inn i admin-panelet til bloggen til CBE,

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si var målrettet - rett inn i løvens hule på første innlegg! :tommelsmil:

Ja, jeg kjente bare jeg ble provosert...så jeg bare måtte! Sorry:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkereim: Nei, du har dessverre ikke skjønt innholdet, ikke cirka, engang.

Neivel? Jeg har hoppet litt fra side til side og det diskuteres at hun drikker vin med datteren tilstede, kroppen hennes, dårlig redigering av bilder, klærne til datteren, hvordan hun pynter til jul og disse innleggene mannen hennes hadde skrevet.

Altså som jeg skrev i første innlegget. Hva var det jeg skrev som var feil?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan mene mye om mangt, at CBE sier en ting men gjør stikk motsatt. Who cares? Skal man lage egne tråder om alle som "driter seg ut" som inneholder ikke bare personangrep men også angrep på barna deres? Seriøst? Hvem tror dere at dere er egentlig? Slutt og les bloggen, Get a life! Jeg har ikke lest bloggen hennes så mye selv, den appellerer ikke til meg. Men når jeg leser her så syntes jeg opprinnelig synd på dama...virkelig!

Åh, det må ha vært vanskelig å bla fem sider tilbake i tråden før man "bare måtte".

Det denne tråden handler (eller i hvert fall har handlet om i det siste) er at man kanskje ikke burde ha en "who cares?"-holdning til mediene. Det er ikke snakk om én blogger som har "dritet seg ut" én gang, men heller en kynisk bedrift som har manipulert og bedratt sine lesere i en årrekke.

Dersom en kriminell bryter loven for å tjene penger på det, skal man da snu ryggen til og si "who cares?"? Vil ikke dette oppfordre befolkningen for øvrig til å tro at lovbrudd er det man tjener mest på?

Å unngå å lese bloggen/følge med i media er det samme som å snu ryggen til lovbrudd. For det er nettopp lovbrudd bedriften CBE tjener mest penger på: å bedra befolkningen for øvrig ved å på snedig vis unngå å følge lovverket, i forhold til å komme med direkte løgn samt å ignorere lover i forhold til det å merke reklame ved å kamuflere reklame som velmendende råd til lesere.

Get a life yourself, sier jeg, dersom du virkelig ikke evner å se problemet ved denne kyniske manipuleringen av lesere for egen profitt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det må ha vært vanskelig å bla fem sider tilbake i tråden før man "bare måtte".

Det denne tråden handler (eller i hvert fall har handlet om i det siste) er at man kanskje ikke burde ha en "who cares?"-holdning til mediene. Det er ikke snakk om én blogger som har "dritet seg ut" én gang, men heller en kynisk bedrift som har manipulert og bedratt sine lesere i en årrekke.

Dersom en kriminell bryter loven for å tjene penger på det, skal man da snu ryggen til og si "who cares?"? Vil ikke dette oppfordre befolkningen for øvrig til å tro at lovbrudd er det man tjener mest på?

Å unngå å lese bloggen/følge med i media er det samme som å snu ryggen til lovbrudd. For det er nettopp lovbrudd bedriften CBE tjener mest penger på: å bedra befolkningen for øvrig ved å på snedig vis unngå å følge lovverket, i forhold til å komme med direkte løgn samt å ignorere lover i forhold til det å merke reklame ved å kamuflere reklame som velmendende råd til lesere.

Get a life yourself, sier jeg, dersom du virkelig ikke evner å se problemet ved denne kyniske manipuleringen av lesere for egen profitt.

Nå var det ikke de tingene du skriver om som jeg lurte på. Det var mer å diskutere hva hun spiser til middag type ting. Det var jo disse tingene som ble diskutert i begynnelsen av tråden...det andre har jo kommet underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne det ikke ha vært deg eller noen andre tilfeldige :-) For det tilhørte ip-en til en som var logget inn i admin-panelet til bloggen til CBE,

Ok. Skjønner. Takk for oppklaringen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke de tingene du skriver om som jeg lurte på. Det var mer å diskutere hva hun spiser til middag type ting. Det var jo disse tingene som ble diskutert i begynnelsen av tråden...det andre har jo kommet underveis.

I ditt innlegg går dette alt annet enn tydelig frem, da du skriver:

Du poengterer aldri at det er diskusjon av CBE's middag du ønsker å fremheve (hvilket er revenende likegyldig for de fleste her), men heller at du ønsker å starte en brukerdebatt (hvilket ikke er lovlig innenfor forumet).

For øvrig kan jeg iterere over de samme punktene som er repetert ca. hundre ganger i løpet av trådens levetid:

1. Vi gidder å bruke tid på en blogg vi er i mot av årsakene som du overfeide ovenfor ved "middags-argumentet", dvs. at det finnes dypere argumenter mot bloggverdenen, deriblant fusk og lureri.

2. Ja, vi eier skrupler, men ikke i like stor grad ovenfor utspekulerte, manipulerende bedrifter. (Kan kun snakke for meg selv, men vil tro det gjelder de fleste her).

Endret av lenebu
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...