lenebu Skrevet 10. februar 2015 #9101 Del Skrevet 10. februar 2015 Nei, lege, ernæringsfysolog, sykepleier... Samma det... Jordmor... whatever... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #9102 Del Skrevet 10. februar 2015 Jordmor... whatever... Japp, dersom jeg vil kalle meg jordmor, så kan jeg vel det? Sikkert ikke så vanskelig å lære seg det de driver med uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 10. februar 2015 #9103 Del Skrevet 10. februar 2015 Japp, dersom jeg vil kalle meg jordmor, så kan jeg vel det? Sikkert ikke så vanskelig å lære seg det de driver med uansett... Hot water and clean towels! Det Spør de alltid etter på film, så ja, jeg lærte det på 10 sekund! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #9104 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Hot water and clean towels! Det Spør de alltid etter på film, så ja, jeg lærte det på 10 sekund! Ja, nå må jeg bare spamme bloggen min med slike, eller ikke... Endret 10. februar 2015 av Vind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixxiie Skrevet 11. februar 2015 #9105 Del Skrevet 11. februar 2015 Husker det jeg reagerte mest på når jeg så denne videoen var hvilken risikosituasjon LKE utsatte såvel seg selv, sine medpassasjerer (kone og barn), samt andre bilister for ved å filme i stedet for å holde øyene på veien. Nu-uh. Finnes det ikke IPhone head holders? Sånn at han kan montere IPhone'n på huet samtidig som han filmer? Sånn ala min mye brukte hodelykt. Nå spør jeg helt seriøst altså. Seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 11. februar 2015 #9106 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) . Endret 11. februar 2015 av lenebu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 11. februar 2015 #9107 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) slettet. Endret 11. februar 2015 av lenebu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 11. februar 2015 #9108 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg måtte sjekke datoen på videoen. Trodde først den var kjempegammel siden hun hørtes så ung ut, men den er jo knapt 1 år gammel. Rart at de lar denne uflatterende videoen ligge ute... Hun får jo stadig kritikk for å fremstille seg perfekt. Den er jo postet for å være humoristisk eller noe (ikke helt min type "humor" men whatevz") så da burde hun bare fortsette å poste redigerte perfekte bilder av seg selv? i likhet med en over her så er det trafikksituasjonen jeg reagerte på, ikke hvorvidt fruen tok seg bra ut eller ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 11. februar 2015 #9109 Del Skrevet 11. februar 2015 Har du registrert på andre blogger at en som kommenterer kritisk( blir sluppet igjennom), blir angrepet av andre i kommentarfeltet? Det er det som er registrert i FF-bloggen. Det ble avdekket at det av og til var FF og LK selv som kommenterte/angrep. Det er det som kritiseres her, ikke at en blogger siler kommentarer, for det gjør sikkert de fleste. Det er også veldig kritikkverdig å slippe igjennom kommentarer som angriper andre. Forresten, FF har jo sagt på Senkveld at hun slipper igjennom alt nå... Det hun sa på Senkveld var vel at hun den senere tid hadde sluppet igjennom alt av kommentarer. Av det jeg kunne se sa hun ingenting at hun kom til å godkjenn alle kommentarer i fremtiden Det blir spekulasjoner å hevde at hun mente det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 11. februar 2015 #9110 Del Skrevet 11. februar 2015 Det hun sa på Senkveld var vel at hun den senere tid hadde sluppet igjennom alt av kommentarer. Av det jeg kunne se sa hun ingenting at hun kom til å godkjenn alle kommentarer i fremtiden Det blir spekulasjoner å hevde at hun mente det. Akkurat hva hun mente, er det vel bare Fotballfrue selv som vet. Det endrer ikke det faktum at det var en løgn at hun i tiden fra avsløringene kom til hun var på Senkveld hadde sluppet gjennom alt av kommentarer, det er vi flere som har erfart selv. Og når hun sier det hun sa på Senkveld, i kombinasjon med at hun skrev på bloggen noe i retning av at endringer vil skje, ting skal nå gjøres på en annen måte, så er det ikke så rart om det tolkes som om alle kommentarer heretter vil publiseres (og ingen konstrueres av Fotballfrue og mannen). Men hva som virkelig skjer er det bare de to som vet (og det er ikke spekulasjon, men et faktum i og med at de har stengt for tilgangen til å sjekke dette). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 11. februar 2015 #9111 Del Skrevet 11. februar 2015 Må si det forbauser meg at ikke flere var klar over hvor lett det er å bli PT nå til dags? en god PT derimot er noe helt annet. Har Caroline lyst til å bli en god PT så tipper jeg hun får det til helt glimrende. Omtrent alle PT-er man finner på diverse kjeder som Elixia og Sats etc er PT-er som har tatt akuratt dette kurset, gjerne på Bali også. Finnes selvfølgelig unntak. ( PT er en utdanning det er vanskelig å bli særlig rik på, og er du ikke flink så varer du uansett ikke lenge, "kjendis" eller ei ) Har man en brennende interesse for dette så vil det jo ikke nødvendigvis si at man er en dårlig PT med kun dette kurset som bakgrunn. En PT blir en god PT om man holder seg oppdatert på det som skjer i miljøet, og søker ny informasjon og input. For ordens skyld så kjenner jeg flere som har tatt dette kurset som er ekstremt flinke og virkelig vet hva de driver med, men det er jo ikke pga dette kurset alene. Det er fordi de leser, og leser mye, og har en oppriktig interesse for faget. forøvrig synes jeg de siste fem sidene her inne har blitt utrolig usaklige og fåtall av postene omhandler caroline berg eriksen som noe annet en person ( ikke mye bedrift å spore ) hvorvidt hun burde ha fått til å utdanne seg som gravid eller ikke, at utdanningen er sponset og hvor teit det er å si at man brenner for noe om man kun velger å utdanne seg om man får det sponset. hvor teit hun ser ut som gjør seg til med briller og bøker, eller hva med hvor lite smart hun må være som synes 4 pensumbøker er mye.. etc etc.. Skjerpings! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nail Skrevet 11. februar 2015 #9112 Del Skrevet 11. februar 2015 Haha. Jeg får vel hive meg på - er trøtt og litt grinete og fant denne: Youtube kanalen til LK. Men det som fascinerer meg mest nå er hvordan to alminnelige mennesker har et så stort ønske om å dele så sykt mye av privatlivet sitt med verden. Og at faktisk ikke all PR er god PR. Jeg prøver å forstå hvorfor - og har vel funnet svaret..... Åh! Den videoen hadde jeg helt glemt! Den bør meldes inn til trafikkpolitiet. LKE har garantert gjort noe ulovlig når han filmet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blixen Skrevet 11. februar 2015 #9113 Del Skrevet 11. februar 2015 Må si det forbauser meg at ikke flere var klar over hvor lett det er å bli PT nå til dags? en god PT derimot er noe helt annet. Har Caroline lyst til å bli en god PT så tipper jeg hun får det til helt glimrende. Omtrent alle PT-er man finner på diverse kjeder som Elixia og Sats etc er PT-er som har tatt akuratt dette kurset, gjerne på Bali også. Finnes selvfølgelig unntak. ( PT er en utdanning det er vanskelig å bli særlig rik på, og er du ikke flink så varer du uansett ikke lenge, "kjendis" eller ei ) Har man en brennende interesse for dette så vil det jo ikke nødvendigvis si at man er en dårlig PT med kun dette kurset som bakgrunn. En PT blir en god PT om man holder seg oppdatert på det som skjer i miljøet, og søker ny informasjon og input. For ordens skyld så kjenner jeg flere som har tatt dette kurset som er ekstremt flinke og virkelig vet hva de driver med, men det er jo ikke pga dette kurset alene. Det er fordi de leser, og leser mye, og har en oppriktig interesse for faget. forøvrig synes jeg de siste fem sidene her inne har blitt utrolig usaklige og fåtall av postene omhandler caroline berg eriksen som noe annet en person ( ikke mye bedrift å spore ) hvorvidt hun burde ha fått til å utdanne seg som gravid eller ikke, at utdanningen er sponset og hvor teit det er å si at man brenner for noe om man kun velger å utdanne seg om man får det sponset. hvor teit hun ser ut som gjør seg til med briller og bøker, eller hva med hvor lite smart hun må være som synes 4 pensumbøker er mye.. etc etc.. Skjerpings! Takk for et seriøst innlegg Blir mildt sagt sjokkert over hva enkelte har fått seg til å skrive på de siste sidene her. Det sier langt mer om dem enn om Caroline Berg Eriksen, og om mulig enda mindre om hennes bedrift. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 11. februar 2015 #9114 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Kom over denne:http://www.dn.no/etterBors/2015/02/10/2153/Reklame/krever-mnedslnn-for-ett-blogginnlegg For noen syke priser! 30 000 for en Instagrampost. Og så er hun så arrogant at hun har sine egne tolkninger av regelverket for merking... Vær så snill, folkens, tips inn til Forbrukerombudet:http://www.forbrukerombudet.no/om-forbrukerombudet/1608.0 Bare de siste dagene har jeg tipset inn flere umerkete Instagraminnlegg (og jeg har screen shots om innleggene plutselig skulle bli merket i etterkant, sender gjerne over). Drit i harry interiørsmak og at det er latterlig å tro at man er en ordentlig student når man må lese hele fire bøker på ett år; det er dette som er viktig! For en arroganse å ture fram etter eter forgodtbefinnende, med egendefinerte tolkninger av lovverket, og tjene slike summer. Endret 11. februar 2015 av 9na 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 11. februar 2015 #9115 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Ikke merket godt nok:http://ink361.com/app/users/ig-36500176/carolinebergeriksenno/photos/ig-917552603267778342_36500176http://ink361.com/app/users/ig-36500176/carolinebergeriksenno/photos/ig-916445874836653729_36500176http://ink361.com/app/users/ig-36500176/carolinebergeriksenno/photos/ig-916445874836653729_36500176http://instagram.com/p/y33qrpgsah/http://ink361.com/app/users/ig-36500176/carolinebergeriksenno/photos/ig-914515008526926958_36500176 Endret 11. februar 2015 av el-len 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blixen Skrevet 11. februar 2015 #9116 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Ikke merket godt nok:http://ink361.com/app/users/ig-36500176/carolinebergeriksenno/photos/ig-917552603267778342_36500176http://ink361.com/app/users/ig-36500176/carolinebergeriksenno/photos/ig-916445874836653729_36500176http://ink361.com/app/users/ig-36500176/carolinebergeriksenno/photos/ig-916445874836653729_36500176http://instagram.com/p/y33qrpgsah/http://ink361.com/app/users/ig-36500176/carolinebergeriksenno/photos/ig-914515008526926958_36500176 Mulig jeg er litt treig her, men vet du at disse bildene er reklame? Dessuten har du lagt ut flere like bilder. Endret 11. februar 2015 av Blixen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 11. februar 2015 #9117 Del Skrevet 11. februar 2015 Mulig jeg er litt treig her, men vet du at disse bildene er reklame? Dessuten har du lagt ut flere like bilder. Forbrukerombudet har svart meg at innlegg som dette skal merkes som reklame fordi hun har en samarbeidsavtale med dem :-) Beklager at noen bilder kom flere ganger. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 11. februar 2015 #9118 Del Skrevet 11. februar 2015 Tips Forbrukerombudet. Det kan gjøres helt anonymt, man trenger kun utfylle 'tipset gjelder'-feltet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 11. februar 2015 #9119 Del Skrevet 11. februar 2015 Forbrukerombudet: "Tips vil ikke bli registrert som en sak, og ditt navn vil ikke være offentlig tilgjengelig med mindre du selv ønsker det. Du kan også velge å tipse anonymt." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 11. februar 2015 #9120 Del Skrevet 11. februar 2015 Kom over denne:http://www.dn.no/etterBors/2015/02/10/2153/Reklame/krever-mnedslnn-for-ett-blogginnlegg For noen syke priser! 30 000 for en Instagrampost. Og så er hun så arrogant at hun har sine egne tolkninger av regelverket for merking... takk for lenke. Veldig interessant å få nærmere innblikk i dette, og særlig å se prisene. Når bloggeren kan kreve nesten samme pris som en helside i en avis, så viser det jo en gang for alle at dette er business, og må behandles som business. Også interesssant at de er inne på dette med bloggerens troverdighet i eksemplet med en som reklamerer for asics joggesko den ene dagen, og nike den neste. Tror det er dette punktet CBE begynner å få problemer med, jf diskusjonen om hvorfor hun plutselig tar PT-utdanning nå - poenget er jo at folk begynner å tvile på anbefalingene hennes. Jeg synes jeg merker en mer kritisk holdning blant enkelte lesere, og hvis den brer seg, så må jo markedsverdien til bloggerne som reklamekanal nødvendigvis synke. Jeg har ihvertfall helt sluttet å klikke meg inn på innlegg merket anonse, uansett om det er en blogg jeg forøvrig finner interessant, og det er enda en grunn til at jeg synes vi kan kreve at merker saken med annonse helt øverst, så slipper vi å bruke tid på å lese det. Jeg leser ikke vanlig reklame, jeg zapper forbi reklamen på tv, og jeg ønsker ikke å lese den i blogger heller. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg