Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for avsporinger, latterliggjøring, innlegg på ikke-godkjent språk, samt svar til dette.

irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg betyr det at jeg ikke vil bidra med penger til bedriften deres.

Hah? Juss ikke kreativt nok? Hva har jeg gått glipp av? Et av de mest skapende menneskene jeg kjenner studerer det nå.

Ja, var derfor hun sluttet - står om det i en av de gamle trådene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det studentbildetmpå insta. Ble litt flau kjenner jeg. Lurer på om det er riktige briller? Har hun hatt briller før?

Og seriøst, behøves det bare 15 studiepoeng og fire bøker for å bli pt??? 15 studiepoeng er en halv termin....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

fordi jeg har svart på det mange ganger før.

Men ok. Resonnementet ditt holder ikke. De fleste litt oppegående mennesker leser ting de ikke liker. Det kalles å følge med på hva som rører seg i samtiden.

Men det har du kanskje ikke tenkt på?

Du kan være oppegående uten å lese rosabloggere du ikke liker til info. Tvert i mot synes ikke jeg det er oppegående å lese rosabloggere man ikke liker, men folk er forskjellige og har vel forskjellige interesser.

Om du vil følge med i samtiden finnes det mange bloggere som skriver svært interessante og tankevekkende innlegg. Men en rosablogg er vel ikke ment for akkurat slikt.

Så jo, det har jeg kanskje veldig gjerne tenkt på! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det studentbildetmpå insta. Ble litt flau kjenner jeg. Lurer på om det er riktige briller? Har hun hatt briller før?

Og seriøst, behøves det bare 15 studiepoeng og fire bøker for å bli pt??? 15 studiepoeng er en halv termin....

Studiet gir 30 st.p., men hun skal ta det over 2 terminer. Ene boka er en ordbok, så er vel strengt tatt bare 3 bøker. Ikke er de perm-til-perm pensum heller de bøkene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

"Jeg tviler også sterkt på at det bare er så fin konstruktiv kritikk noen av damene i denne tråden her poster på bloggen hennes, men. "

Er det det samme som "de færreste poster saklig kritikk til henne"?

Jeg tror ikke det. Men jeg skal være så naiv å tro at du bare leste litt feil jeg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det samme som "de færreste poster saklig kritikk til henne"?

Jeg tror ikke det. Men jeg skal være så naiv å tro at du bare leste litt feil jeg :)

Det var fritt sitert, med stort sett samme betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det var fritt sitert, med stort sett samme betydning.

Beklager altså, men det var ikke samme betydning i det hele tatt. :)

Når man skal kritisere frua for å ikke si unnskyld når hun gjør feil, burde man være en person som selv kan si unnskyld når man gjør feil!

Det er i alle fall slik jeg tenker. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var derfor hun sluttet - står om det i en av de gamle tråde

og likevel forstår du ingenting. Fascinerende. La meg presisere at det er ikke rosabloggens innhold jeg følger med på. Det er fenomenet kommersiell livstilblogg, og plassen den tar i det nye mediebildet.

Endret av Amafalathiel
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager altså, men det var ikke samme betydning i det hele tatt. :)

Når man skal kritisere frua for å ikke si unnskyld når hun gjør feil, burde man være en person som selv kan si unnskyld når man gjør feil!

Det er i alle fall slik jeg tenker. :)

Da er jeg veldig nysgjerrig på hva du egentlig mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kritiseres side opp og side ned om at hun presenterer dårlig kostholdsråd og treningsråd. Og så skal hun ta utdanning/kurs for å lære seg noe om temaet og så kritiseres det side opp og side ned lenge før man har sjans å se resultatet. Hun holder dere i aktivitet i alle fall! :ler:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Nå er jo en av bøkene ei ordbok som neppe skal leses fra perm til perm, så da sitter hun vel igjen med tre bøker - hvor ikke alt er pensum.

Pen sum vet hun jo hva er fra før.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kritiseres side opp og side ned om at hun presenterer dårlig kostholdsråd og treningsråd. Og så skal hun ta utdanning/kurs for å lære seg noe om temaet og så kritiseres det side opp og side ned lenge før man har sjans å se resultatet. Hun holder dere i aktivitet i alle fall! :ler:

Once you hate someone, everything they do is offensive, som det heter :-)

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til bedriften CBE:

1.Fikk anbefalt et par piggsko av venninne. Kjøpte MED VILJE ikke fra getinspired.no - som er en av bedriftens sponsorer.

2. Kjøpte utenlandstur idag. Gadd MED VILJE IKKE engang sjekke Ving.no - som også er en av bedriftens sponsorer.

Jeg kjøper rett og slett ikke produkter fra selskaper som lyver, bedrar og manipulerer - ei heller selskaper som sponser disse.

Jeg klikker heller aldri innom bloggen. Gjorde det tidligere. Nok er nok.

Enkelt og greit. Ferdig snakka. :sprettert:

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zeitgeist

Som sagt, flott at hun utdanner seg. Men hvis hun brant så mye for dette som hun påstår, så forstår jeg ikke hvorfor hun ikke gjorde dette på egen hånd tidligere hhv nå, men da ikke som sponset utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Som sagt, flott at hun utdanner seg. Men hvis hun brant så mye for dette som hun påstår, så forstår jeg ikke hvorfor hun ikke gjorde dette på egen hånd tidligere hhv nå, men da ikke som sponset utdanning.

Hun skrev at grunnen til at hun ikke startet var fordi hun ble gravid, men skjønner ikke helt den. Jeg tok 2-årig videreutdanning deltid for å bygge på bachelorgraden min samtidig som jeg jobbet fulltid da jeg gikk gravid, og hun hadde jo ingen svangerskapsplager påsto hun selv, så hvorfor kunne hun ikke studere da? Henger ikke helt på greip. Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hun skrev at grunnen til at hun ikke startet var fordi hun ble gravid, men skjønner ikke helt den. Jeg tok 2-årig videreutdanning deltid for å bygge på bachelorgraden min samtidig som jeg jobbet fulltid da jeg gikk gravid, og hun hadde jo ingen svangerskapsplager påsto hun selv, så hvorfor kunne hun ikke studere da? Henger ikke helt på greip.

Jeg forstår det heller ikke. Jeg har venninner som gikk gravide samtidig som de studerte såvel medisin som veterinærmedisin, og de klarte det fint. Bestevenninna mi arbeidet fulltid som økonomisk direktør for et middels stort norsk firma, samt selvstendig næringsdrivende som revisor. I tillegg tok hun en ekstra bachelorgrad, samtidig som hun bygde hus - og alt dette greide hun fint til tross for at hun var gravid (greit nok, hun er en superkvinne). Jeg har tatt etterutdanning selv om jeg arbeider fulltid. Og da hadde jeg "litt mer" enn bare tre bøker som skulle leses i løpet av et semester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev at grunnen til at hun ikke startet var fordi hun ble gravid, men skjønner ikke helt den. Jeg tok 2-årig videreutdanning deltid for å bygge på bachelorgraden min samtidig som jeg jobbet fulltid da jeg gikk gravid, og hun hadde jo ingen svangerskapsplager påsto hun selv, så hvorfor kunne hun ikke studere da? Henger ikke helt på greip.

Hvis hun hadde tenkt å ta det over et helt år er det ikke nødvendigvis så rart. Hun ante vel like lite som alle andre om hvordan både svangerskap og baby skulle bli. Det blir uansett bare spekulasjoner.

Det er uansett tåpelig å kritisere resultatet før det foreligger ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...