MissLucy Skrevet 10. februar 2015 #9021 Del Skrevet 10. februar 2015 Men hvorfor poster du så mange kommentarer på bloggen hennes? Om de uansett blir slettet? Jeg tviler også sterkt på at det bare er så fin konstruktiv kritikk noen av damene i denne tråden her poster på bloggen hennes, men. jeg har andre vegger å snakke med. Takk for, eh, "debatten" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 10. februar 2015 #9022 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) ... Endret 11. februar 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 10. februar 2015 #9023 Del Skrevet 10. februar 2015 jeg har andre vegger å snakke med. Takk for, eh, "debatten" Hvorfor ikke svare på spørsmålet? Det finnes flere bloggere jeg ikke liker og da går jeg ikke inn på bloggene deres fordi jeg ikke har lyst til å bidra til at bloggeren skal være så pupulær. Men det har du kanskje ikke tenkt på? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 10. februar 2015 #9024 Del Skrevet 10. februar 2015 Det er usaklig å påstå at " de færreste poster saklig kritikk til henne". Dere fotballfruefans er en underlig rase. Umulig å innse at hun faktisk er en bedriten forretningskvinne med like bedriten forretningsmoral Du må gjerne vise til hvor jeg har skrevet "de færreste poster saklig kritikk til henne" Jeg er ikke fan av fotballfrua, men jeg leste bloggen hennes da hun gikk gravid. Er du ikke homo sapiens? Siden du synes jeg er en del av en merkelig rase? Det er utrolig morsomt uansett at du liksom skal være så saklig og så kommer du med noe slikt. Selvinnsikt er en god ting 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 10. februar 2015 #9025 Del Skrevet 10. februar 2015 Hvorfor ikke svare på spørsmålet? Det finnes flere bloggere jeg ikke liker og da går jeg ikke inn på bloggene deres fordi jeg ikke har lyst til å bidra til at bloggeren skal være så pupulær. Men det har du kanskje ikke tenkt på? Du må gjerne vise til hvor jeg har skrevet "de færreste poster saklig kritikk til henne" Jeg er ikke fan av fotballfrua, men jeg leste bloggen hennes da hun gikk gravid. Er du ikke homo sapiens? Siden du synes jeg er en del av en merkelig rase? Det er utrolig morsomt uansett at du liksom skal være så saklig og så kommer du med noe slikt. Selvinnsikt er en god ting Bra svar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 10. februar 2015 #9026 Del Skrevet 10. februar 2015 Du må gjerne vise til hvor jeg har skrevet "de færreste poster saklig kritikk til henne" Jeg er ikke fan av fotballfrua, men jeg leste bloggen hennes da hun gikk gravid. Er du ikke homo sapiens? Siden du synes jeg er en del av en merkelig rase? Det er utrolig morsomt uansett at du liksom skal være så saklig og så kommer du med noe slikt. Selvinnsikt er en god ting "Jeg tviler også sterkt på at det bare er så fin konstruktiv kritikk noen av damene i denne tråden her poster på bloggen hennes, men. " 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10. februar 2015 #9027 Del Skrevet 10. februar 2015 Er en som spør i kommentarfeltet om hun skal lese fire hele bøker på et helt år, og Frua svarer at ikke alt i bøkene er pensum. Er personen seriøs eller gjør vedkommende narr av studiene? Klarte ikke helt å ta den. Ble litt usikker siden Frua ikke glefser tilbake. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2015 #9028 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Hvorfor ikke svare på spørsmålet? Det finnes flere bloggere jeg ikke liker og da går jeg ikke inn på bloggene deres fordi jeg ikke har lyst til å bidra til at bloggeren skal være så pupulær. Men det har du kanskje ikke tenkt på? fordi jeg har svart på det mange ganger før. Men ok. Resonnementet ditt holder ikke. De fleste litt oppegående mennesker leser ting de ikke liker. Det kalles å følge med på hva som rører seg i samtiden. Men det har du kanskje ikke tenkt på? Endret 10. februar 2015 av Amafalathiel 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #9029 Del Skrevet 10. februar 2015 Er en som spør i kommentarfeltet om hun skal lese fire hele bøker på et helt år, og Frua svarer at ikke alt i bøkene er pensum. Er personen seriøs eller gjør vedkommende narr av studiene? Klarte ikke helt å ta den. Ble litt usikker siden Frua ikke glefser tilbake. Nå leser jeg som før nevnt ikke på bloggen, men denne var tvetydig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #9030 Del Skrevet 10. februar 2015 Nå leser jeg som før nevnt ikke på bloggen, men denne var tvetydig. Eller kanskje bare frua synes fire bøker er svært mye å lese. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 10. februar 2015 #9031 Del Skrevet 10. februar 2015 Er en som spør i kommentarfeltet om hun skal lese fire hele bøker på et helt år, og Frua svarer at ikke alt i bøkene er pensum. Er personen seriøs eller gjør vedkommende narr av studiene? Klarte ikke helt å ta den. Ble litt usikker siden Frua ikke glefser tilbake. Vedkommende skriver videre at "håper det går bedre enn det gikk med Jo Nesbø", så tror nok det er ment spydig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2015 #9032 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Er en som spør i kommentarfeltet om hun skal lese fire hele bøker på et helt år, og Frua svarer at ikke alt i bøkene er pensum. Er personen seriøs eller gjør vedkommende narr av studiene? Klarte ikke helt å ta den. Ble litt usikker siden Frua ikke glefser tilbake. jeg leste det som syrlig ironi fra leserens side (pga henvisningen til Nesbø), men det tror jeg ikke CBE forsto, så hun svarte alvorlig. Ergo vet vi at hun synes fire bøker er mye. Jeg lo like mye av det, som jeg lo av bildene igår der hun poserer med bibliotekarbriller og -frisyre, antagelig for å se studentaktig ut, og nederst i bokbunken ligger det en coffeetablebook om Chanel. Dette er en enda en grunn til å lese denne bloggen: Man får le så man griner, og det er jo kjempesunt Endret 10. februar 2015 av Amafalathiel 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #9033 Del Skrevet 10. februar 2015 jeg leste det som syrlig ironi fra leserens side (pga henvisningen til Nesbø), men det tror jeg ikke CBE forsto, så hun svarte alvorlig. Ergo vet vi at hun synes fire bøker er mye. Jeg lo like mye av det, som jeg lo avbildet igår der hun poserer med bibliotekarbriller og -frisyre, antagelig for å se studentaktig ut, og så ligger det en coffeetablebook om Chanel i bokbunken. Dette er en enda en grunn til å lese bloggen: Man får le så man griner, og det er jo kjempesunt Ja, men så ønsker man ikke å bidra til lesertall heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10. februar 2015 #9034 Del Skrevet 10. februar 2015 jeg leste det som syrlig ironi fra leserens side (pga henvisningen til Nesbø), men det tror jeg ikke CBE forsto, så hun svarte alvorlig. Ergo vet vi at hun synes fire bøker er mye. Jeg lo like mye av det, som jeg lo avbildet igår der hun poserer med bibliotekarbriller og -frisyre, antagelig for å se studentaktig ut, og så ligger det en coffeetablebook om Chanel i bokbunken. Dette er en enda en grunn til å lese bloggen: Man får le så man griner, og det er jo kjempesunt Nå er jo en av bøkene ei ordbok som neppe skal leses fra perm til perm, så da sitter hun vel igjen med tre bøker - hvor ikke alt er pensum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #9035 Del Skrevet 10. februar 2015 Femten studiepoeng og tre bøker i utdrag er jo minimalt. Ikke mange steder man slipper unna med det, nei 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 10. februar 2015 #9036 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Man skal jo passe på sine sosiale antenner. Endret 10. februar 2015 av Nora Nordbo 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #9037 Del Skrevet 10. februar 2015 Man skal jo passe på sine sosjale antenner. Ja, tenk om hadde sunket ned på det avosiale nivået til oss som bodde på lesesalen noen år 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2015 #9038 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Ja, men så ønsker man ikke å bidra til lesertall heller. det er da en fair deal, så mye som hun får meg til å le! Endret 10. februar 2015 av Amafalathiel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10. februar 2015 #9039 Del Skrevet 10. februar 2015 Slemt sagt, men hun skal vel egentlig bare være glad for at hun ikke begynte på medisin og at juss ikke var kreativt nok. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #9040 Del Skrevet 10. februar 2015 det er da en fair deal, så mye som hun får meg til å le! For meg betyr det at jeg ikke vil bidra med penger til bedriften deres. Slemt sagt, men hun skal vel egentlig bare være glad for at hun ikke begynte på medisin og at juss ikke var kreativt nok. Hah? Juss ikke kreativt nok? Hva har jeg gått glipp av? Et av de mest skapende menneskene jeg kjenner studerer det nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg