MissLucy Skrevet 6. februar 2015 #8821 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Nail skrev (På 6.2.2015 den 19.12): CBE dilter etter andre. Nette Nestea feks? Hun har det speilbordet som CBE nå har som arbeidsbord. Chanel bøker? Gjett hvilke andre bloggere som har hatt den. Nevner Ulrikke Lund, Nette Nestea, Oslo In Chanel (?), CP og flere andre. Fint om hun virkelig liker det, for all del. Men så er spesielt CP og Nette Nestea krampaktig opptatt av å være spesielle interiørmessig, der de nevner at de kjøper alt interiør på nett i utlandet...... Fordi de ikke vil ha det samme som naboen. Kanskje bloggere burde la vær å kopiere hverandre?Aha! Jeg leser ikke de andre bloggene der. Har prøvd, men de mangler det lille ekstra jeg finner hos CBE, det som får meg til å ville rive ut håret, og da er det bare kjedelig. Jeg tenkte egentlig mest på interiørbloggerne, de med Kahlervaser og Kubus lysestake - de ville vel ikke tatt i verken TM design eller ananaslamper med lildtang ville jeg tro Redigert: ok, nå har jeg brukt tre minutter på nettenestea, og jeg skjønner hva du mener - samme flashy stil, overskrifter på engelsk, og det skrekkelige ordet "bildedryss" i annet hver innlegg - kloninger av hverandre, helt enig Endret 6. februar 2015 av Amafalathiel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 6. februar 2015 #8822 Del Skrevet 6. februar 2015 wintergirl skrev (På 6.2.2015 den 19.16): Taylor Swift er vel yngre ? Ikke mye, men litt.... Herlighet. To år yngre, skulle det selvsagt stått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 6. februar 2015 #8823 Del Skrevet 6. februar 2015 Off topic: ananaslampe er poppis her i Sverige hos mange interiørblogger! Før den ble så in, ville jeg ha en selv. Men ikke nå lengere. Også dagg vasen til svensk tenn har blitt litt for in. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 6. februar 2015 #8824 Del Skrevet 6. februar 2015 Tror de at leserne deres ser den lampa og tenker. " Å, kjære vene, den MÅ jeg ha, altså. Med det samme." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 6. februar 2015 #8825 Del Skrevet 6. februar 2015 Nail skrev (På 6.2.2015 den 19.12): CBE dilter etter andre. Nette Nestea feks? Hun har det speilbordet som CBE nå har som arbeidsbord. Chanel bøker? Gjett hvilke andre bloggere som har hatt den. Nevner Ulrikke Lund, Nette Nestea, Oslo In Chanel (?), CP og flere andre. Fint om hun virkelig liker det, for all del. Men så er spesielt CP og Nette Nestea krampaktig opptatt av å være spesielle interiørmessig, der de nevner at de kjøper alt interiør på nett i utlandet...... Fordi de ikke vil ha det samme som naboen. Kanskje bloggere burde la vær å kopiere hverandre? Jeg leser blogger, men da ofte med mer substans enn interiørblogger, for eksempel litteraturblogger og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 6. februar 2015 #8826 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Endret 10. juni 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. februar 2015 #8827 Del Skrevet 6. februar 2015 Vind skrev (På 6.2.2015 den 19.29): Tror de at leserne deres ser den lampa og tenker. " Å, kjære vene, den MÅ jeg ha, altså. Med det samme." Det kan nesten se sånn ut, hvis kommentarfeltet er en indikator (med de forbehold man MÅ ta med CBEs kommentarfelt haha) men jeg ble genuint overrasket, ja, for jeg trodde faktisk hun hadde bomma og kjøpt noe alle ville fnise av. Men så er det altså jeg som ikke følger med!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. februar 2015 #8828 Del Skrevet 6. februar 2015 Vanedis skrev (På 6.2.2015 den 19.32): Som tidligere interiørblogger med "lampe fetisj" så kan jeg skrive under på den, men nå har interiørbloggere ulik stil. Jeg ville ikke hatt den ananaslampen i boden min en gang. Men hva andre velger legger jeg meg ikke opp i. Du er et bedre menneske enn meg. Jeg blir faktisk oppriktig frustrert over at folk som CBE får spre den dårlige smaken sin til massene uten motstand...jeg prøver å holde meg saklig når jeg diskuterer CBE, og ikke nevne dette aspektet, eller la det spille inn på vurderingene mine, men akkurat nå ble det for mye. Jeg har en grense, og den gikk egentlig ved speilskrivebordet - ananaslampen fikk det til å renne over, haha 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 6. februar 2015 #8829 Del Skrevet 6. februar 2015 Liker ikke Liberace-stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. februar 2015 #8830 Del Skrevet 6. februar 2015 gjestvest skrev (På 6.2.2015 den 19.40): Liker ikke Liberace-stilen. Endelig et ord som beskrivervden presist. Takk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 6. februar 2015 #8831 Del Skrevet 6. februar 2015 Amafalathiel skrev (På 6.2.2015 den 19.34): Det kan nesten se sånn ut, hvis kommentarfeltet er en indikator (med de forbehold man MÅ ta med CBEs kommentarfelt haha) men jeg ble genuint overrasket, ja, for jeg trodde faktisk hun hadde bomma og kjøpt noe alle ville fnise av. Men så er det altså jeg som ikke følger med!! Eller om ikke kommentatorfeltet er sensurert og forfalska. Nå kan man vel ikke sjekke opp sånt mer om jeg har skjønt riktig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. februar 2015 #8832 Del Skrevet 6. februar 2015 https://m.ahlens.no/dekorere_og_smamobler/lamper-lys/bordlampe-ananas.html Denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 6. februar 2015 #8833 Del Skrevet 6. februar 2015 lenebu skrev (På 6.2.2015 den 19.23): Herlighet. To år yngre, skulle det selvsagt stått Fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 6. februar 2015 #8834 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Endret 10. juni 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 6. februar 2015 #8835 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Amafalathiel skrev (På 6.2.2015 den 19.39): Du er et bedre menneske enn meg. Jeg blir faktisk oppriktig frustrert over at folk som CBE får spre den dårlige smaken sin til massene uten motstand...jeg prøver å holde meg saklig når jeg diskuterer CBE, og ikke nevne dette aspektet, eller la det spille inn på vurderingene mine, men akkurat nå ble det for mye. Jeg har en grense, og den gikk egentlig ved speilskrivebordet - ananaslampen fikk det til å renne over, haha Så, så :trøste: Helt uten motstand er det vel ikke. Camilla Pihl og de stilige Costume-damene og slike jeg tipper CBE ser opp til, ser vel på stilen hennes som temmelig harry og irrelevant. Det er ikke mye TM Design der, nei. Jeg er ikke noen kjempefan av SIgrid Bonde Tusvik, men de var ganske morsomme på bekostning av både CBE og DN-frilanser Jonas Forsang i podcasten sin, hvor de blant annet sa at hjemmet til CBE så ut som en Skeidarkatalog fra 2004. Så det er håp, haha. https://twitter.com/fakefotballfrue/status/557502842395979776 Endret 6. februar 2015 av 9na 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 6. februar 2015 #8836 Del Skrevet 6. februar 2015 Vanedis skrev (På 6.2.2015 den 19.53): Jepp. Heh? Er den så dyr? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 6. februar 2015 #8837 Del Skrevet 6. februar 2015 Amafalathiel skrev (På 6.2.2015 den 19.41): Endelig et ord som beskrivervden presist. Takk!!!! Nettopp! Og Liberace er Camp! Les litt om det, og en helt ny tolkning av bloggere, med CBE i spissen åpner seg, hoho! Etter at jeg skrev en større oppgave om Camp klarer jeg ikke å ta CBE seriøst for fem flate øre. Glamdesk (bare ordet sier sitt..), kitsch-pynteting all over the place, én meter høye lerreter på veggen av seg selv, høye hæler på et jorde,og jeg kunne fortsatt i en evighet. Alt som glimrer er gull! Det er i teorien ikke noe galt i å ha en smak/livsstil som bikker mot camp, men det er jo litt fjollete i manges øyne -inkludert mine. "Ekte nordmenn gjør seg ikke til", er det noe som heter. Det handler ikke om janteloven, men at vi i Norge ikke har en kulturtradisjon som dyrker kitsch og camp på den samme måten flere bloggere gjør. Det morsomme er jo at de ikke er klar over det selv,da hadde vi (jeg) kanskje sett annerledes på det 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nail Skrevet 6. februar 2015 #8838 Del Skrevet 6. februar 2015 Amafalathiel skrev (På 6.2.2015 den 19.18): Aha! Jeg leser ikke de andre bloggene der. Har prøvd, men de mangler det lille ekstra jeg finner hos CBE, det som får meg til å ville rive ut håret, og da er det bare kjedelig. Jeg tenkte egentlig mest på interiørbloggerne, de med Kahlervaser og Kubus lysestake - de ville vel ikke tatt i verken TM design eller ananaslamper med lildtang ville jeg tro Redigert: ok, nå har jeg brukt tre minutter på nettenestea, og jeg skjønner hva du mener - samme flashy stil, overskrifter på engelsk, og det skrekkelige ordet "bildedryss" i annet hver innlegg - kloninger av hverandre, helt enig Jeg vet ikke helt hva interiørbloggene har, for det er så utrolig mange av dem og jeg har ikke oversikt over hvem som er i teten av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nail Skrevet 6. februar 2015 #8839 Del Skrevet 6. februar 2015 Vind skrev (På 6.2.2015 den 19.29): Tror de at leserne deres ser den lampa og tenker. " Å, kjære vene, den MÅ jeg ha, altså. Med det samme." Helt sikkert noen som gjør det. Jeg liker ananas, men det blir for mye med masse greier i ananas form. Har en ananaskrukke fra kremmerhuset, det får holde med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nail Skrevet 6. februar 2015 #8840 Del Skrevet 6. februar 2015 Vind skrev (På 6.2.2015 den 19.30): Jeg leser blogger, men da ofte med mer substans enn interiørblogger, for eksempel litteraturblogger og sånt. Det er mange flotte blogger rundt om, blogger med både mening og kunnskap. Det er litt synd at slike blogger som CBE skal ødelegge for andre blogger som gjerne er fri for kommersiell påvirkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg