Lizliz Skrevet 14. januar 2015 #6661 Del Skrevet 14. januar 2015 Skjønner ikke alle dere som har så lyst til å gå inn for å se hvor mye dumt hun skriver etc.. Hvorfor i huleste har dere vært innom bloggen før? Kun for å le av andre og plukke på andre? Jeg personlig var innom støtt og stadig før, men føler nå virkelig ikke bittelitt behov for å se hva hun skriver, hun har mistet min respekt rett og slett, hvorfor skal jeg bruke energi på den bloggen lenger da? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. januar 2015 #6662 Del Skrevet 14. januar 2015 Her er innleggene jeg snakket om: http://postimg.org/image/mvnlz11uh/full/ http://postimg.org/image/g1jkzqml1/full/ http://postimg.org/image/6d6hynxa9/full/ Jeg har aldri kommentert der noen gang, kan man se om den ligger til godkjenning, f.eks.? Min ble bare borte rett etter at jeg la den inn. Edit: skrivefeil I den øverste linken hvor en "Morten" svarer, er det riktig bruk av "i forhold til" i siste setningen (ligger i nedre del av bildet)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 14. januar 2015 #6663 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Skjønner ikke alle dere som har så lyst til å gå inn for å se hvor mye dumt hun skriver etc.. Hvorfor i huleste har dere vært innom bloggen før? Kun for å le av andre og plukke på andre? Jeg personlig var innom støtt og stadig før, men føler nå virkelig ikke bittelitt behov for å se hva hun skriver, hun har mistet min respekt rett og slett, hvorfor skal jeg bruke energi på den bloggen lenger da? Jeg var innom fordi jeg hadde venner som leste og som gjorde meg oppmerksom på at noe ikke stemte med Berg Eriksens firma. Da ville jeg lese, se og mene med egne øyne. Nå vet jeg, og da trenger jeg ikke å gi dem flere treff. Endret 14. januar 2015 av Vind 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 14. januar 2015 #6664 Del Skrevet 14. januar 2015 I den øverste linken hvor en "Morten" svarer, er det riktig bruk av "i forhold til" i siste setningen (ligger i nedre del av bildet)? http://www.sprakradet.no/sprakhjelp/raad/i-forhold-til-i-forhold-til/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 14. januar 2015 #6665 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg var innom fordi jeg hadde venner som leste og som gjorde meg oppmerksom på at noe ikke stemte med Berg Eriksens firma. Da ville jeg lese, se og mene med egne øyne. Nå vet jeg, og da trenger jeg ikke å gi dem flere treff. Tenkte mest på disse som bare har såå lyst til å dra innom bloggen for å se hva hun skriver men som ikke kan fordi de boikotter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 14. januar 2015 #6666 Del Skrevet 14. januar 2015 Skjønner ikke alle dere som har så lyst til å gå inn for å se hvor mye dumt hun skriver etc.. Hvorfor i huleste har dere vært innom bloggen før? Kun for å le av andre og plukke på andre? Nei, ikke for å lese hvor mye dumt hun skriver, men av fascinasjon. Fascinasjon av at folk lar seg fascinere, kanskje. Fenomenet blogg er jo en forholdsvis ny greie fortsatt, og jeg lurer stadig på hvorfor akkurat Fotballfrue har blitt størst. Jeg vet ikke. Egentlig har jeg ikke noe godt svar - spesielt mtp. hvor mammabloggete det hele plutselig ble. Som skribent selv har jeg moret meg litt med det tidvis dårlige språket, såpass slem må jeg innrømme at jeg er. Men så har jeg også rettet lokalavisen med rød penn og sendt den avgårde til redaktøren en gang. I noens øyne gjør det meg kanskje til et usselt menneske. Jeg tenker at det bare gjør meg menneskelig. La det forresten være klart at jeg aldri har skrevet et stygt ord til henne, det har jeg heller ikke hatt noen interesse av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. januar 2015 #6667 Del Skrevet 14. januar 2015 http://www.sprakradet.no/sprakhjelp/raad/i-forhold-til-i-forhold-til/ Muchos gracias! Slik jeg forstår regelen, blir altså måten "i forhold til" er anvendt i dette tilfellet feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moens Skrevet 14. januar 2015 #6668 Del Skrevet 14. januar 2015 Har vært innom denne tråden siden det hele startet nå... Må bare si èn ting: dere gjentar hverandre hele tiden! Nesten 200 sider med repetisjon! Haha! Hva folk setter seg inn i, altså! Vel, det var det første og siste jeg hadde å si. So long! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 14. januar 2015 #6669 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Muchos gracias! Slik jeg forstår regelen, blir altså måten "i forhold til" er anvendt i dette tilfellet feil. Korrekt Og bare hyggelig. Endret 14. januar 2015 av Vind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. januar 2015 #6670 Del Skrevet 14. januar 2015 Har vært innom denne tråden siden det hele startet nå... Må bare si èn ting: dere gjentar hverandre hele tiden! Nesten 200 sider med repetisjon! Haha! Hva folk setter seg inn i, altså! Vel, det var det første og siste jeg hadde å si. So long! Har vært innom menneskeheten histore siden det hele startet nå ... Må bare si èn ting: Dere gjentar hverandre hele tiden! Nesten 200 000 år med repetisjon! Haha! Hva folk setter seg inn i, altså! Tuddeluuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 14. januar 2015 #6671 Del Skrevet 14. januar 2015 Har vært innom menneskeheten histore siden det hele startet nå ... Må bare si èn ting: Dere gjentar hverandre hele tiden! Nesten 200 000 år med repetisjon! Haha! Hva folk setter seg inn i, altså! Tuddeluuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 14. januar 2015 #6672 Del Skrevet 14. januar 2015 Har vært innom menneskeheten histore siden det hele startet nå ... Må bare si èn ting: Dere gjentar hverandre hele tiden! Nesten 200 000 år med repetisjon! Haha! Hva folk setter seg inn i, altså! Tuddeluuu! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sannhetssøker Skrevet 15. januar 2015 #6673 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Har vært innom menneskeheten histore siden det hele startet nå ... Må bare si èn ting: Dere gjentar hverandre hele tiden! Nesten 200 000 år med repetisjon! Haha! Hva folk setter seg inn i, altså! Tuddeluuu! STRYYYYK! Ble altfor teit... (...litt som denne saken...hihi) Endret 15. januar 2015 av sannhetssøker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 15. januar 2015 #6674 Del Skrevet 15. januar 2015 Har vært innom denne tråden siden det hele startet nå... Må bare si èn ting: dere gjentar hverandre hele tiden! Nesten 200 sider med repetisjon! Haha! Hva folk setter seg inn i, altså! Vel, det var det første og siste jeg hadde å si. So long! Hehe. Ja det er sånn det blir når det stadig kommer nye lesere som (selvfølgelig) ikke orker å lese hele tråden. Og om man har vært på jobb er det plutselig 20 nye sider siden sist. Før man er ferdig med å lese de har det blitt skrevet tre til Da er det ikke rart det blir gjentagelser. Og jeg må si jeg synes disse gjentagelsene har flere gullkorn og er mer interessante enn kommentarfeltet til bloggen, der leserne sier i fullt alvor at det får være nok kritikk, så de kan gå tilbake til å hylle Caroline Nord- Korea sammenligningen er virkelig spot on! Men jeg må vel kanskje innrømme at jeg begynner å få nok jeg òg. Men var gøy så lenge det varte takk for en underholdende og lærerik helg! Har blitt skikkelig imponert og fått større respekt for enkelte brukere. Ha en fin natt KG! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 15. januar 2015 #6675 Del Skrevet 15. januar 2015 STRYYYYK! Ble altfor teit... (...litt som denne saken...hihi) Nå må du legge deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. januar 2015 #6676 Del Skrevet 15. januar 2015 STRYYYYK! Ble altfor teit... (...litt som denne saken...hihi) Stryk? Jeg sjekket jo med Wikipedia. Jaja, greit nok at det var teit gjort av meg, men av og til klarer jeg ikke å være seriøs. Tror jeg plages av dårlig impulskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sannhetssøker Skrevet 15. januar 2015 #6677 Del Skrevet 15. januar 2015 Stryk? Jeg sjekket jo med Wikipedia. Jaja, greit nok at det var teit gjort av meg, men av og til klarer jeg ikke å være seriøs. Tror jeg plages av dårlig impulskontroll Beklager. Jeg skrev noe først, som jeg så strøk, derfor STRYYYYK til det, og så videre... Så det var ikke din referanse til menneske hetens angivelige 200 000 år gamle historie jeg ga stryk karakter. Selv om jeg mener å huske at en menneske skalle ble funnet i Italia i Castenedola, eller noe sånt, som var 3 til 4 millioner år gammel. Tror det var i Forbidden Archeology av Cremo jeg leste det. Men, det har uansett intet å gjøre med dagens "historiske" blogg verden! Tjho hei sann!!! Og god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 15. januar 2015 #6678 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg lurer på noe. Er ikke den svenske bloggeren Blondinbella en mye større blogger enn CBE? Hun har et mye høyere tall av såkalte "unike lesere" enn CBE? Jeg synes da det er litt merkelig at hun "bare" har 187k følgere på instagram, mens CBE har 337k følgere 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 15. januar 2015 #6679 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg lurer på noe. Er ikke den svenske bloggeren Blondinbella en mye større blogger enn CBE? Hun har et mye høyere tall av såkalte "unike lesere" enn CBE? Jeg synes da det er litt merkelig at hun "bare" har 187k følgere på instagram, mens CBE har 337k følgere Nå har jo CBE vært i utenlandsk media og, kan jo ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 15. januar 2015 #6680 Del Skrevet 15. januar 2015 Hva betyr unike lesere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg