muffins Skrevet 14. januar 2015 #6521 Del Skrevet 14. januar 2015 Hun burde det, kule den ned et års tid og så komme tilbake i 2016. Tenger ikke komme tilbake. Dette er vel noe det norske folk kan fint klare seg uten? Det er jo bare selvdigging på høyt plan. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 14. januar 2015 #6522 Del Skrevet 14. januar 2015 Synes denne tråden begynner å bli drøy :S De har unnskyldt seg, de har forklart. Caroline behandles jo verre enn Northug! Og det vil jeg si var langt mer alvorlig enn hva Caroline har gjort. Nå er det blitt sagt unnskyld, de har forklart seg - hva mer forventer en? Folk gjør feil hele tiden, og det er nettopp det - Caroline og LK er også folk, de gjør feil de og. La nå denne saken ligge, kommer ingenting godt ut av det uansett Vi har langt viktigere ting og nyheter vi bør konsentrere oss om! Heksejakten som fulgte fyllekjøringen til Northug var i større skala enn denne. Det skal sies at hendelsen var også mer alvorlig, og Northug er Norges aller mest profilerte idrettsutøver og engasjerer nok langt flere målgrupper enn Fotballfrue. MEN - Northug ga en offisiell beklagelse til folket kort tid etter og la seg helt flat. Han stod frem på riksdekkende TV som den angrende synderen han var, og tok smellen som fulgte. Dermed fikk folket sin forklaring og beklagelse, og garanti på at det ikke skulle skje igjen. Det er klart alle er enige om at det han gjorde var utrolig dumt - men en person som legger seg flat og beklager seg har mye lettere for å vinne folks tillit og forlatelse. Når Northug i tillegg tar sin straff i retten, så legger folk det bak seg og tar for gitt at denne saken aldri gjentar seg igjen. Fotballfrue har gjort INGENTING riktig i etterkant av avsløringene, og managementet hennes hadde faktisk hatt mye å lære av Northug sin situasjon. Der ble det meste gjort riktig i min mening, og Northug er nå med sitt comeback i skisporet blitt mer populær enn noensinne. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #6523 Del Skrevet 14. januar 2015 Heksejakten som fulgte fyllekjøringen til Northug var i større skala enn denne. Det skal sies at hendelsen var også mer alvorlig, og Northug er Norges aller mest profilerte idrettsutøver og engasjerer nok langt flere målgrupper enn Fotballfrue. MEN - Northug ga en offisiell beklagelse til folket kort tid etter og la seg helt flat. Han stod frem på riksdekkende TV som den angrende synderen han var, og tok smellen som fulgte. Dermed fikk folket sin forklaring og beklagelse, og garanti på at det ikke skulle skje igjen. Det er klart alle er enige om at det han gjorde var utrolig dumt - men en person som legger seg flat og beklager seg har mye lettere for å vinne folks tillit og forlatelse. Når Northug i tillegg tar sin straff i retten, så legger folk det bak seg og tar for gitt at denne saken aldri gjentar seg igjen. Fotballfrue har gjort INGENTING riktig i etterkant av avsløringene, og managementet hennes hadde faktisk hatt mye å lære av Northug sin situasjon. Der ble det meste gjort riktig i min mening, og Northug er nå med sitt comeback i skisporet blitt mer populær enn noensinne. Petter'n har moderert seg mye, vært ei modning som har skjedd der det siste året. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. januar 2015 #6524 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Hvis man skal sammenlikne med Northug så er jo herr og fru fotball nå på det stadiet i prosessen som Petter var da han skyldte på kameraten sin og ikke innrømmet at han hadde kjørt bilen - eller egentlig på et stadium hvor han hevdet at "det var ikke meg - og jeg kjørte i hvertfall ikke hele veien" samtidig som han (fiktivt!) skyldte på fansen sin - "de plaget meg så fælt at jeg hadde ikke noe annet valg enn å drikke og kjøre!". Da han innrømmet at det faktisk var han som hadde kjørt, roet saken seg ned. Det samme vil garantert skje med herr og fru også. At de velger å ikke ta ansvaret for det de har gjort og i stedet skylder på hets og nettroll og spiller på snørr og tårer, er ikke særlig klokt, tenker jeg. En ting er at de unge fansene er villige til å tilgi - problemet er vel at proffe samarbeidspartnere ser at dette er en stygg ripe i lakken for dem. Endret 14. januar 2015 av pøbelsara 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 14. januar 2015 #6525 Del Skrevet 14. januar 2015 Ingen innlegg på bloggen siden kl ni i går morges...? (Ja, jeg klikket meg seff inn.. ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 14. januar 2015 #6526 Del Skrevet 14. januar 2015 For meg henger denne saken sammen med det som skjedde i forbindelse med bilderedigeringen i romjula. Jeg skrev da en bitteliten sak her: http://mamsi.no/om-bilderedigering/. Også da følte jeg veldig med henne da hun skrev innlegget, om at hun var lei seg. Problemet om jeg leser dere her inne rett, er at det er et mønster i det å bli "ferska" og så komme med et innlegg som er sårt og som gjør at man synes synd på. Alle gjør jo ikke det, men mange gjør det. Det jeg lurer på er, hvordan burde det ha vært løst? Hva kunne hun ha sagt, tenker dere? Kunne utfallet blitt annerledes, eller hadde det vært nesten like galt uansett? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 14. januar 2015 #6527 Del Skrevet 14. januar 2015 Heksejakten som fulgte fyllekjøringen til Northug var i større skala enn denne. Det skal sies at hendelsen var også mer alvorlig, og Northug er Norges aller mest profilerte idrettsutøver og engasjerer nok langt flere målgrupper enn Fotballfrue. MEN - Northug ga en offisiell beklagelse til folket kort tid etter og la seg helt flat. Han stod frem på riksdekkende TV som den angrende synderen han var, og tok smellen som fulgte. Dermed fikk folket sin forklaring og beklagelse, og garanti på at det ikke skulle skje igjen. Det er klart alle er enige om at det han gjorde var utrolig dumt - men en person som legger seg flat og beklager seg har mye lettere for å vinne folks tillit og forlatelse. Når Northug i tillegg tar sin straff i retten, så legger folk det bak seg og tar for gitt at denne saken aldri gjentar seg igjen. Fotballfrue har gjort INGENTING riktig i etterkant av avsløringene, og managementet hennes hadde faktisk hatt mye å lære av Northug sin situasjon. Der ble det meste gjort riktig i min mening, og Northug er nå med sitt comeback i skisporet blitt mer populær enn noensinne. Det å sammenligne disse sakene viser bare det rene vanviddet dette har blitt. Petter Northug må prise seg lykkelig for at han ikke ble drapsmann den natten - lykken var bedre enn forstanden for å si det sånn. I tillegg forlot at en kamerat, alvorlig skadet og i hjelpeløs tilstand ... allikevel ble tilgitt av det norske folk. Da har jeg ikke engang nevnt alle de som han skuffet dypt ved sin handling, familie, venner, unge norske idrettsutøvere, skiientusiaster, TV-tittere, sponsorer mm. Vær grei å kutt ut denne sammenligningen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 14. januar 2015 #6528 Del Skrevet 14. januar 2015 Det å sammenligne disse sakene viser bare det rene vanviddet dette har blitt. Petter Northug må prise seg lykkelig for at han ikke ble drapsmann den natten - lykken var bedre enn forstanden for å si det sånn. I tillegg forlot at en kamerat, alvorlig skadet og i hjelpeløs tilstand ... allikevel ble tilgitt av det norske folk. Da har jeg ikke engang nevnt alle de som han skuffet dypt ved sin handling, familie, venner, unge norske idrettsutøvere, skiientusiaster, TV-tittere, sponsorer mm. Vær grei å kutt ut denne sammenligningen! Vær grei å kutt ut å diktere hva som kan sammenlignes å ikke. Selv om disse to sakene sammenlignes betyr det ikke at de kan sidestilles, eller at det FF har gjort er like ille eller verre. De kan sammenlignes fordi de prinsipielt går ut på det samme, altså hvordan offentlige personer håndterer situasjoner hvor de har driti seg loddrett ut. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. januar 2015 #6529 Del Skrevet 14. januar 2015 Til fotballfruens trofaste følgere, jeg mener fotballfruen skal møte kritikk. ikke hets. Et veldig lite fåtall av oss som mener dette, har hetsen henne. I likheten med dere, finnes det også et fåtall som hetser oss som er kritiske til fotballfruen. Den kritikken jeg får av dere fordi jeg er kritisk til henne er; at jeg må la henne være, jeg er sjalusi, jeg klarer ikke å akseptere at noen er bedre/flinkere/penere enn meg, jeg er bitter og ensom og at jeg er en av jantelovens disipler. Hvorfor jeg mener at jeg har rett: "Rådet for legeetikk raser mot fotballfrue" (nrk.no) uttaler Rådet for legeetikk at dette er ulovlig, det er trist og det faller ikke i god jord. "Slik jukser fotballfrue med bilder" (db.no) sier Marianne Hetle, lege, spesialist i psykiatri og leder av spiseforstyrrelsesklinikken i Oslo at slik blogger er svært ødeleggende, og dersom hun redigere seg tynnere gjør dette saken enda mer alvorlig. Hun henviser også til en rekke vitenskapelige artikler . I tillegg er en rekke anerkjente kommentatorer kritiske: "det anonyme søppelet" Tom Staavi, (vg)"en fotballfrues forviklinger" Cecilie Asker, (aftenposten)+++++det er også en rekke bloggere som har uttalt seg kritisk. Hvorfor dere mener dere har rett: "når dagbladet slakter en fotballfrue" Guri Idsø Viken (db) og mange blogginnlegg fra diverse bloggere og venner ++++ På min side har jeg en rekke uavhengige eksperter fra forskjellige fagfelt og mediaeksperter. Dere har så langt jeg har funnet, kun en kommentar (av en blogger) som tar henne i forsvar ved siden av en rekke bloggere som kjenner henne personlig. Fortsatt er deres argument på hvorfor jeg vil stille henne til ansvar, at har så mange vonde følelser mot henne fordi jeg er så usikker på megselv. Jeg har objektive, uavhengige og kunnskapsrike mennesker som støtter meg i kritikken. Derfor slenger jeg tilbake den kommentaren jeg leser så ofte fra dere "se på deg selv"- er det virkelig jeg og ikke dere som drives av følelser? Jeg la denne inn som kommentar på bloggen i går og skrev at dette var ganske representativt for manges syn på KG. Forbausende nok står ikke kommentaren til moderering lengre. Dette var det godt og saklig innlegg om hvorfor man er kritisk, men at noen gir "blodfansen" svar på tiltale er vel netthets i hennes øyne nå. Litt feigt synes jeg, hun har publisert svært grove kommentarer nå og (bevist?) ungått de saklige og konstruktive fra kritikerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 14. januar 2015 #6530 Del Skrevet 14. januar 2015 Vær grei å kutt ut denne sammenligningen! Vel, nå kom jo denne sammenlikningen opp av en "forsvarer" som mente tråden har gått for langt og at CBE bør få samme tilgivelse som Northug, da. Ellers mener jeg at sammenlikningen ikke fungerer, men av andre grunner enn de du anfører. For det Northug gjorde relaterte seg ikke direkte til hans virksomhet som skiløper - han feilet stygt som menneske og privatperson ved å gjøre en kriminell handling. CBEs feil angår derimot måten selve virksomheten hennes blir drevet på, dvs uredelig og uprofesjonelt, og etisk svært betenkelig. En mer relevant parallell til idrettens verden ville dermed vært en toppidrettsutøver som ble tatt i årelang doping, først nektet alt, og så forsøkte å legge all skyld og ansvar på alle andre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. januar 2015 #6531 Del Skrevet 14. januar 2015 For meg henger denne saken sammen med det som skjedde i forbindelse med bilderedigeringen i romjula. Jeg skrev da en bitteliten sak her: http://mamsi.no/om-bilderedigering/. Også da følte jeg veldig med henne da hun skrev innlegget, om at hun var lei seg. Problemet om jeg leser dere her inne rett, er at det er et mønster i det å bli "ferska" og så komme med et innlegg som er sårt og som gjør at man synes synd på. Alle gjør jo ikke det, men mange gjør det. Det jeg lurer på er, hvordan burde det ha vært løst? Hva kunne hun ha sagt, tenker dere? Kunne utfallet blitt annerledes, eller hadde det vært nesten like galt uansett? Jeg tenker at hvis hun hadde gått ut og sagt at det VAR hun og mannen som hadde gjort det med en gang, så hadde de i hvertfall unngått å noe av peset. Den billedredigeringssaken ble jo ille fordi hun LØY, ikke fordi hun faktisk hadde redigert bilder - det vet jo de fleste at nesten alle gjør. Poenget med at hun fikk så mye pes, var jo at hun alltid har hevdet at hun IKKE redigerer annet enn lys og kontrast. Når det så ble avslørt at hun hadde løyet om dette, valgte hun å skylde på leserne sine for at hun hadde gjort et dårlig valg. Slik blir mange sure for. det er nemlig ikke sånn at alle synes det er greit å juge. Når så denne saken kom og de først overhodet ikke uttalte seg, bare slettet hektisk i tre døgn for å så + innrømme at de hadde gjort noe, men ikke alt, uten å si hva de hadde gjort og hinte om at noen andre (fra utlandet!! til og med, Nigeria kanskje?) også hadde lagt inn kommentarer som admin i bloggen, for så å komme med et GI ALDRI OPP-fullstendig tåredryppende og ansvarsfraskrivende blogginnlegg, er det ikke rart at folk reagerer. Man kan ikke drive millionforretning i det ene øyeblikket for å gå over til hulkende privatperson som er så såret og krenket og redd i det neste, uten at folk reagerer. Det er ikke hederlig. Når folk i tillegg har sett kommentarene de har lagt inn under falsk navn sor å støtte seg selv, blir det helt surrealistisk når de påberoper seg netthets som forklaring. Netthets når noen bemerker at timian og hvitløk mangler i en oppskrift? Eller når noen sier at kanskje en styrkeøvelse skal gjøres litt annerledes? det henger jo ikke på greip, og folk liker ikke å bli hverken lurt eller undervurdert. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Moon Skrevet 14. januar 2015 #6532 Del Skrevet 14. januar 2015 Hvis man skal sammenlikne med Northug så er jo herr og fru fotball nå på det stadiet i prosessen som Petter var da han skyldte på kameraten sin og ikke innrømmet at han hadde kjørt bilen - eller egentlig på et stadium hvor han hevdet at "det var ikke meg - og jeg kjørte i hvertfall ikke hele veien" samtidig som han (fiktivt!) skyldte på fansen sin - "de plaget meg så fælt at jeg hadde ikke noe annet valg enn å drikke og kjøre!". Da han innrømmet at det faktisk var han som hadde kjørt, roet saken seg ned. Det samme vil garantert skje med herr og fru også. At de velger å ikke ta ansvaret for det de har gjort og i stedet skylder på hets og nettroll og spiller på snørr og tårer, er ikke særlig klokt, tenker jeg. En ting er at de unge fansene er villige til å tilgi - problemet er vel at proffe samarbeidspartnere ser at dette er en stygg ripe i lakken for dem. Tror du virkelig det? Jeg tror at dette er dråpen som fikk begeret til å renne over for mange. Jeg må innrømme at jeg kjenner veldig lite til bloggen og bloggeren, men jeg har fått med meg noe i løpet av årene. Og da blant annet smykkesalget, "outingen" av personer bak kritiske, men ikke ufine, kommentarer, oppsøking av personer bak kommentarer på e-post eller facebook, manglende merking av annonser, løgn, redigering av bilder, og nå dette siste med støttekommentarer til seg selv, under dekke av å være leger, ernæringsfysiologer, jordmor osv. Det har sikkert vært mange ting jeg ikke har fått med meg, men jeg det har blitt oppdaget mange uregelmessigheter i driften siden den ble startet, og alle har blitt bortforklart med sjalusi og at "kjerringene er ute etter å ta meg". Jeg synes det virker som om bedriften har fått mange sjanser fra "kundene" sine til å rette opp de uregelmessighetene som har blitt oppdaget, men manglende ydmykhet og vilje/evne til å innrømme feil og beklage har gjort at mange har fått hele bedriften i vrangstrupen, og at alt som kommer nå i etterkant blir "for lite og for seint". Jeg er ikke sikker på at viljen til å tilgi er så stor hos majoriteten akkurat nå, selv om det kanskje kommer en ektefølt beklagelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. januar 2015 #6533 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Det å sammenligne disse sakene viser bare det rene vanviddet dette har blitt. Petter Northug må prise seg lykkelig for at han ikke ble drapsmann den natten - lykken var bedre enn forstanden for å si det sånn. I tillegg forlot at en kamerat, alvorlig skadet og i hjelpeløs tilstand ... allikevel ble tilgitt av det norske folk. Da har jeg ikke engang nevnt alle de som han skuffet dypt ved sin handling, familie, venner, unge norske idrettsutøvere, skiientusiaster, TV-tittere, sponsorer mm. Vær grei å kutt ut denne sammenligningen! Nå er det faktisk ikke du som bestemmer hva folk skal skrive her. Jeg synes sammenlikningen er helt kurant. begge disse sakene er gode eksempler på hva som skjer med folk som lever i rampelyset og gjør dårlige valg når det gjelder mediehåndtering og skadekontroll. Jeg la denne inn som kommentar på bloggen i går og skrev at dette var ganske representativt for manges syn på KG. Forbausende nok står ikke kommentaren til moderering lengre. Dette var det godt og saklig innlegg om hvorfor man er kritisk, men at noen gir "blodfansen" svar på tiltale er vel netthets i hennes øyne nå. Litt feigt synes jeg, hun har publisert svært grove kommentarer nå og (bevist?) ungått de saklige og konstruktive fra kritikerne. Hvis det er sånn at hun nå redigerer kommentarfeltet sitt ved å la stygge kommentarer stå og ikke slipper gjennom konstruktive, men kritiske, er det jo virkelig helt hårreisende. Altså - hun må velge fritt hva hun velger å la stå i kommentarfeltet. Hun kan bare ikke komme etterpå å vise frem kommentarfeltet for å vise hvor fælt hun blir behandlet. Endret 14. januar 2015 av pøbelsara 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månespeil Skrevet 14. januar 2015 #6534 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) For meg henger denne saken sammen med det som skjedde i forbindelse med bilderedigeringen i romjula. Jeg skrev da en bitteliten sak her: http://mamsi.no/om-bilderedigering/. Også da følte jeg veldig med henne da hun skrev innlegget, om at hun var lei seg. Problemet om jeg leser dere her inne rett, er at det er et mønster i det å bli "ferska" og så komme med et innlegg som er sårt og som gjør at man synes synd på. Alle gjør jo ikke det, men mange gjør det. Det jeg lurer på er, hvordan burde det ha vært løst? Hva kunne hun ha sagt, tenker dere? Kunne utfallet blitt annerledes, eller hadde det vært nesten like galt uansett? Jeg merker jeg blir mest irritert over måten hun gir leserene sine skylden. At hun ikke tar ansvar. Det virker som hun er mest lei seg for at hun/de ble fersket. Også med tanke på den massive sletting av bevis da saken kom opp. Jeg synes hun kunne stilt til intervju og ikke skjule seg bak bloggeninnleggene sine som privatpersonen Caroline. Nå svarer hun vel ikke på annet enn det som passer henne. Endret 14. januar 2015 av Månespeil 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 14. januar 2015 #6535 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Ingen innlegg på bloggen siden kl ni i går morges...? (Ja, jeg klikket meg seff inn.. ) Gjennom appen Bloglovin' får jeg opp nå at hun har lagt ut et innlegg som heter "oppskrift-onsdag: falafel", så ingen vits å klikke seg inn. Hvis dere får dere Bloglovin' så får dere opp når nye innlegg er publisert, hva de heter og litt av innlegget uten at du trenger å klikke deg inn. Hvis du derimot klikker deg inn på innlegget via Bloglovin' så er det like fullt et klikk. Bare et tips for de som også ønsker å ikke klikke seg inn, men se hva hun legger ut. Endret 14. januar 2015 av Siyha 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. januar 2015 #6536 Del Skrevet 14. januar 2015 Tror du virkelig det? Jeg tror at dette er dråpen som fikk begeret til å renne over for mange. Jeg må innrømme at jeg kjenner veldig lite til bloggen og bloggeren, men jeg har fått med meg noe i løpet av årene. Og da blant annet smykkesalget, "outingen" av personer bak kritiske, men ikke ufine, kommentarer, oppsøking av personer bak kommentarer på e-post eller facebook, manglende merking av annonser, løgn, redigering av bilder, og nå dette siste med støttekommentarer til seg selv, under dekke av å være leger, ernæringsfysiologer, jordmor osv. Det har sikkert vært mange ting jeg ikke har fått med meg, men jeg det har blitt oppdaget mange uregelmessigheter i driften siden den ble startet, og alle har blitt bortforklart med sjalusi og at "kjerringene er ute etter å ta meg". Jeg synes det virker som om bedriften har fått mange sjanser fra "kundene" sine til å rette opp de uregelmessighetene som har blitt oppdaget, men manglende ydmykhet og vilje/evne til å innrømme feil og beklage har gjort at mange har fått hele bedriften i vrangstrupen, og at alt som kommer nå i etterkant blir "for lite og for seint". Jeg er ikke sikker på at viljen til å tilgi er så stor hos majoriteten akkurat nå, selv om det kanskje kommer en ektefølt beklagelse. Jeg tror vel egentlig du har rett idet - jeg tenker at de har fått noen heftige striper i lakken som de bør lagge en god taktikk for å reparere. Samtidig tror jeg at de ville fått mindre pes hvis de i hvertfall hadde vært tilnærmet ærlige og villige til å ta ansvar for sine egne handlinger. Men det vil nok heller ikke være nok i denne saken. Skaden er uansett skjedd. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. januar 2015 #6537 Del Skrevet 14. januar 2015 Hvis samarbeidspartnerene hennes ikke evner å se det pøbelsara påpeker her, er de jo helt talentløse mht omdømmekompetanse. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 14. januar 2015 #6538 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Jeg skjønner godt at hun elsker det hun jobber med når hun tjener så godt og gavene og gratisreisene bare renner inn. Og da synes jeg man skal tåle kritikken ( som hun kaller hetsen ) som er en del av jobben. Endret 14. januar 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Moon Skrevet 14. januar 2015 #6539 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg tror vel egentlig du har rett idet - jeg tenker at de har fått noen heftige striper i lakken som de bør lagge en god taktikk for å reparere. Samtidig tror jeg at de ville fått mindre pes hvis de i hvertfall hadde vært tilnærmet ærlige og villige til å ta ansvar for sine egne handlinger. Men det vil nok heller ikke være nok i denne saken. Skaden er uansett skjedd. Jeg tror også dette. Og hvis det stemmer at de nå publiserer hetsende innlegg, men ikke saklige og kritiske innlegg, så bekrefter dette at det nå pågår en kalkulert og manipulativ brannslukking med ett eneste formål, å få sympati. Det de nå gjør er å si: "Ser dere nå hva vi har måttet tåle i alle år? Dette er grunnen til at daglig leder ble så provosert at han gikk til det skrittet å selv bedrive netthets". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. januar 2015 #6540 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg tror også dette. Og hvis det stemmer at de nå publiserer hetsende innlegg, men ikke saklige og kritiske innlegg, så bekrefter dette at det nå pågår en kalkulert og manipulativ brannslukking med ett eneste formål, å få sympati. Det de nå gjør er å si: "Ser dere nå hva vi har måttet tåle i alle år? Dette er grunnen til at daglig leder ble så provosert at han gikk til det skrittet å selv bedrive netthets". Men da tenker jeg at det er jo mange som vil vite at deres konstruktive innlegg ikke er gått igjennom, så det argumentet vil jo straks bli kjent ugyldig - og de vil tape enda mer av det de har igjen av godvilje. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg