Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Forbinder ikke fitness med henne, nei. Ikke med noen som «trener» så oppdollet og uten å svette en dråpe. Hun blir ikke rød i kinna engang. CBE ligner mer på en hamster som løper i hjulet sitt fordi den ikke har annet å finne på. Og for ikke å bli for feit. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Pust skrev:

Forbinder ikke fitness med henne, nei. Ikke med noen som «trener» så oppdollet og uten å svette en dråpe. Hun blir ikke rød i kinna engang. CBE ligner mer på en hamster som løper i hjulet sitt fordi den ikke har annet å finne på. Og for ikke å bli for feit. 

Enig. Og det er jo ikke noe feil med det. En av grunnene for at jeg trener er jo også for å ikke bli feit, eventuelt for å holde formen da kan man si. Samtidig som jeg forsøker å forbedre både innen kondisjon og styrke. Men jeg prøver ikke å tjene penger på det, eller legger ut all trening for hvermannsen å se. I ny outfit hver gang. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sikkert blitt mer engasjert og inspirert om ikke hun hadde Dolla seg så himla mye opp for fotosession når hun deler treningsuken sin.

Ikke en svettedråpe, full make-up (hvem trener med brunkrem, liksom?), korte topper og poseringer.... Ja, vi VET at du er slank. Men gi oss noe vi kan bli inspirert av! Svette, røde kinn, bilder ETTER økten, vanlige klær... 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Lurer på om de er klar over at det allerede finnes en tilsvarende nettside som heter netfit.tv? Eller er netfit.no en del av denne allerede etablerte nettsiden? Det lurer nå jeg på. Har de presentert dette som noe de har funnet opp selv? 

http://www.netfit.tv

Shit!! 😬 Finnes jo fra før ja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 2ney skrev:

http://www.netfit.tv

Shit!! 😬 Finnes jo fra før ja... 

Oh yes! Fant det når jeg skulle søke opp deres side (som ikke er oppe og går enda). Haugevis med program og videoer. Virker som samme konsept, bare veldig amerikansk. Det vil si de selger det inn på en helt annen måte typ "summer body shred" osv. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Oh yes! Fant det når jeg skulle søke opp deres side (som ikke er oppe og går enda). Haugevis med program og videoer. Virker som samme konsept, bare veldig amerikansk. Det vil si de selger det inn på en helt annen måte typ "summer body shred" osv. 

http://www.netfit.tv og

http://www.netfit.no 

Håper de skal ha et samarbeid, ellers er det merkelig, er det ikke? Den norske versjonen...? 😂

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Netfit.no har kommentert på CBE´s siste IG-bilde. Sitter frua og frua på hver sin konto? Eller liker hun sitt eget bilde?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Aner ikke altså. Men jeg hadde prøvd å finne på et eget navn i det minste. 

Samme opplegg som da de solgte smykker? Kjøpe billig fra en plass, selge dritdyrt videre. Her: stjele ideer fra en plass, og etterhvert kommer nok dette til å koste penger på et eller annet vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Netfit.no har kommentert på CBE´s siste IG-bilde. Sitter frua og frua på hver sin konto? Eller liker hun sitt eget bilde?

Ikke utenkelig. Tidligere ble parret bustet for å skrive kommentarer under andre navn i kommentarfeltet sitt. De sier de har sluttet men hvem vet ;) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Måtte inn å se...Siste IG bilde har 12 kommentarer... 

netfit.no og Peter Peters har 2 av 12 kommentarer, 5 kommer fra andre og de siste 5 er CBE som takker for kommentarene...  

Dette er lite engasjement, sikkert derfor netfit.no slang inn kommentaren...? 🙃

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Emilie112 skrev:

Har akkurat sett på netfit på Instagram og beklager, men jeg klarer ikke å ta folk som trener i trenings BH (og kun det! På overkroppen) seriøst. Da har du bikket at treningen skal fremme helsen, men er opptatt av å vise kropp og at kroppen ikke ble ødelagt ved graviditet.. meningsløst og lite inspirerende! Og har man lest bloggen noen år, vet man at kroppen til cbe ikke er et produkt av trening (og treningsglade)og en sunn livsstil, men manisk løping for å forbrenne kalorier,bilde redigering, og kaloritelling. Denne livsstilen har for meg ingenting med å ha det bra og ha en sunn kropp og funksjonell kropp å gjøre.

Enig. Hva er greia med at hun så ofte må vise seg med bar mage mens hun «trener»? Spurte henne om det, men hun ville ikke publisere spørsmålet. Det er vel ikke lov å trene sånn på norske treningssentre? Det skaper feil fokus. Sånn jeg oppfatter netfit og hennes treningsregime, så er fokuset på tynn mage og fettforbrenning. Ikke på en sterk og sunn kropp. Jeg tror ikke de vil ha suksess med netfit med det fokuset de har nå. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Hahaha 😂 Passer med resten av hva hun/de driver med, å applaudere eget innlegg 🤣

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, 2ney skrev:

Måtte inn å se...Siste IG bilde har 12 kommentarer... 

netfit.no og Peter Peters har 2 av 12 kommentarer, 5 kommer fra andre og de siste 5 er CBE som takker for kommentarene...  

Dette er lite engasjement, sikkert derfor netfit.no slang inn kommentaren...? 🙃

Det er det sikkert, ser bare så teit ut når man vet at CBE og netfit.no er to sider av samme sak. Det blir som å like sitt eget bilde.

22 minutter siden, ane_luise87 skrev:

Enig. Hva er greia med at hun så ofte må vise seg med bar mage mens hun «trener»? Spurte henne om det, men hun ville ikke publisere spørsmålet. Det er vel ikke lov å trene sånn på norske treningssentre? Det skaper feil fokus. Sånn jeg oppfatter netfit og hennes treningsregime, så er fokuset på tynn mage og fettforbrenning. Ikke på en sterk og sunn kropp. Jeg tror ikke de vil ha suksess med netfit med det fokuset de har nå. 

Men vaskebrettet er et av hennes viktigste selling points. Med mer klær ser hun bare smal ut, på grensen til utrent.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet over her av Funkygine er virkelig kult og imponerende. Bildet av frua er bare trist. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Det bildet over her av Funkygine er virkelig kult og imponerende. Bildet av frua er bare trist. 

Ingen flashing av vaskebrett, ingen sminke, treningstøy som ikke matcher... Og likevel tviler man ikke på at hun vet hva hun holder på med. 🙌

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google for å finne ut hvor gammel Funky er, og hun er eldre enn jeg trodde. Er vel fordi hun ser fresh og naturlig ut.

CBE ser eldre ut på bilder, og selv om hun ser mer naturlig ut i virkeligheten så har hun denne botox-glatte, stivt poserende looken som ser så plastaktig ut.

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pearl2.0 skrev:

Lurer på om de er klar over at det allerede finnes en tilsvarende nettside som heter netfit.tv? Eller er netfit.no en del av denne allerede etablerte nettsiden? Det lurer nå jeg på. Har de presentert dette som noe de har funnet opp selv? 

Mer eller mindre, i følge softlaunch-innlegget på blogg og insta. Men domenenavnet netfit.no som er registrert i Domeneshop tilhører PTen de nå har samarbeid med sitt enkelpersonsforetak, registrert i mai 2018. Såååå veldig lang tid bruker man ikke på å utvikle verken nettsider eller apper om man mener det seriøst, så når forretningen kun vedlikeholdes på insta i form av noen oppstyltede bilder av bloggeier og noe mat som vi alle har sett før, så tenker jeg mitt.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Big Barda

Den ene sminker på seg muskler og bruker Nutrilett, og den andre er Funkygine. Det er ikke få som ler godt av denne parodibloggen. 

(Dette er side 666 i tråden om CBE. Hva skjer da? Kanskje frua selv gjør en gjesteopptreden? 👹)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...