Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Pusle skrev:

Såvidt jeg har fått med meg har nå CBE også hatt sin naturlige utvikling med flytting, studier, jobb og barn. Jobbhverdagen hennes skiller seg riktignok fra mange andre sin, og jeg tror personlig at det er et tap å gå glipp av det å ha kolleger og alle fordeler knyttet til det å dra ut av huset og på jobb hver dag. Det kan jo være derfor hun iblant tilsynelatende har lite å skrive om utenom det som dreier seg om sitt 

Skjønner godt at hun er usikker og ukomforta eller på teateret men syns det er kult at hun gjør det, sunt å gå utenfor komfortsonen!

veldig bra å gå utenfor komfortsonen, det er jeg helt enig i. Og sikkert veldig bra for CBE å rive med noe som ikke bare handler om henne- det må være en merkelig hverdag å leve av å beskrive utvalgte deler av hverdagen sin i detalj slik som hun gjør Man må jo bli helt sykt selvsentrert når ALT handler om en selv hele tiden.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at teaterdeltagelse sikkert er både berikende og artig for CBE. Håper hun fortsetter etter at Bloggerne er over. 

Iscenesettelsen rundt bursdagen som bloggvennlig hendelse blir veldig tydelig når paret snakker om pinataen og CBE forteller at de slår to fluer i en smekk fordi de skal lage video av prosessen. 

Fire voksne mennesker i sving for å ordne til bursdagen, det fremsto med ett mindre slitsomt enn det så ut på bloggen. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor det er så mange her inne som har så mye i mot CBE? 

Er det sjalusi eller hva?

😘

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatet CBE. Derimot har jeg stilt meg undrende og kritisk til driften av, og vært uenig i de etiske og juridiske vurderingene som er tatt i virksomheten. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, BearMama skrev:

Dagens middag...er det barneporsjonen?

*følermegsultenavåsepåbittelilleporsjonenettesteinhardtreningsøkt

Dette er ikke en barneporsjon engang. For fugleunger kanskje... Hun skjønnerikke hvilke signaler hun sender ut ved å kegge ut bilder av så små posjoner... 🤬🤬🤬

Endret av MorUgle
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hate? Har aldri følt noe hat ovenfor CBE. Er derimot enig med @oblt over her.

Og sjalusi, på hva da? Haha! Hadde ikke takla å leve i ei så navlebeskuende boble.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, kattenerborte skrev:

Lurer på hvorfor det er så mange her inne som har så mye i mot CBE? 

Er det sjalusi eller hva?

😘

Utdyp hva du mener med hat og sjalusi!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rubella skrev:

Hate? Har aldri følt noe hat ovenfor CBE. Er derimot enig med @oblt over her.

Og sjalusi, på hva da? Haha! Hadde ikke takla å leve i ei så navlebeskuende boble.

Lars K. Eriksen ytret at alkoholloven var misunnelig etter en rekke med lovbrudd begått av ekteparet.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi skyldes ofte at den andre har noe du ønsker. Jeg ville aldri byttet liv med CBE om jeg kunne. Aldri. 

Og hate henne er umulig - jeg kjenner henne ikke. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke CBE. Kjenner henne ikke. Men jeg synes måten den damen driver businessen sin på er uredelig. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Lars K. Eriksen ytret at alkoholloven var misunnelig etter en rekke med lovbrudd begått av ekteparet.

At det var? Alkoholloven misunnelig? Det må være en overdrivelse vel. Har han virkelig sagt det?🙈😂 

Og som svar til ts, jeg verken hater eller er sjalu på CBE. Men jeg skjønner at det er underholdning for mange, på godt og vondt. Jeg har ingenting imot fruen som person, men det er så mye som skurrer i den bedriften. Fint at man kan diskutere dette på en nogenlunde «nøytral» arena. Eller.. nøytral og nøytral fru Blom🤔

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Det nekter jeg faktisk å tro på før jeg får se bevis! :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Smørøye skrev:

At det var? Alkoholloven misunnelig? Det må være en overdrivelse vel. Har han virkelig sagt det?🙈😂 

Og som svar til ts, jeg verken hater eller er sjalu på CBE. Men jeg skjønner at det er underholdning for mange, på godt og vondt. Jeg har ingenting imot fruen som person, men det er så mye som skurrer i den bedriften. Fint at man kan diskutere dette på en nogenlunde «nøytral» arena. Eller.. nøytral og nøytral fru Blom🤔

Han skyldte på lovverket ja da de fikk smekk på fingeren etter flere brudd på alkoholloven. Eriksen har også hevdet at saklig kritikk er hetsing. Hvordan slike mennesker kan drifte en forretning er bare helt utrolig. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater henne selvsagt ikke, men jeg synes hun er VELDIG irriterende! Hun snakker så mye om hvor travelt hun har det, så ser vi på tv at hun og mannen sitter i timesvis og lager pinjata til datterens bursdag, hvor travelt har hun det egentlig da? En annen ting som irriterer meg er måten hun snakker på i bloggerne: hun snakker til seerne som om hun er programleder i barne-tv, veldig ovenifra og ned! Hun irriterer meg bare, rett og slett!

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Var jo det folk trodde. At denne teatergreia "bare for meg selv", kom til å skje med både mann, kamera og Bloggerne på slep.

Not so surprised… Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...