Emilie112 Skrevet 21. januar 2019 #64601 Del Skrevet 21. januar 2019 3 timer siden, Catliner skrev: Ja, ikke rart når folk er besatt av damen her på godt og vondt 😂 Man trenger ikke akkurat å være vedtatt av denne bloggen for å vite alt for mye om barna. Det er bare et bitte lite googelsøk som skal til. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. januar 2019 #64602 Del Skrevet 21. januar 2019 6 timer siden, Catliner skrev: Ja, ikke rart når folk er besatt av damen her på godt og vondt 😂 Du kan jo gjøre ett eneste enkwlt googlesøk på datteren til omtalte blogger. Så kan du vurdere om noen er besatt elelr om noen overeksponerer en gang til. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 21. januar 2019 Forfatter Populært innlegg #64603 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) 22 minutter siden, pøbelsara skrev: Du kan jo gjøre ett eneste enkwlt googlesøk på datteren til omtalte blogger. Så kan du vurdere om noen er besatt elelr om noen overeksponerer en gang til. Om man søker på barnet så kommer man blant annet til denne artikkelen: https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/Kommentar-Caroline-Berg-Eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-Det-er-kanskje-lov_-men-ikke-greit--Sarah-Sorheim Men Aftenpostens kulturredaktør er sikkert bare besatt av CBE, siden hun syns CBE eksponerer barna for mye på internett Endret 21. januar 2019 av Ultiva 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. januar 2019 #64604 Del Skrevet 21. januar 2019 6 timer siden, Catliner skrev: Ja, ikke rart når folk er besatt av damen her på godt og vondt 😂 Hvor vil du med den kommentaren egentlig? Noen bør faktisk sette fokus på Eriksens uetiske virke og ekponering av egne barn. Er Redd barna i Danmark også besatt da de advarer foreldre om farene med å eksponere mindreårige? Har du reflektert over hvor mange bilder som er i omløp grunnet Eriksens elendige dømmekraft? «Helt alminnelige, fine sommerbilder av barn altfor ofte ender opp på hjemmesider hvor de slett ikke hører hjemme, sier Redd barna i Danmark.» https://m.nettavisen.no/nyheter/innenriks/redd-barna-med-klar-oppfordring-til-foreldre---tenk-dere-om-fr-dere-deler-bilder-av-barna-pa-sosiale-medier/3423517279.html 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 21. januar 2019 #64605 Del Skrevet 21. januar 2019 4 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Hvor vil du med den kommentaren egentlig? Noen bør faktisk sette fokus på Eriksens uetiske virke og ekponering av egne barn. Er Redd barna i Danmark også besatt da de advarer foreldre om farene med å eksponere mindreårige? Har du reflektert over hvor mange bilder som er i omløp grunnet Eriksens elendige dømmekraft? «Helt alminnelige, fine sommerbilder av barn altfor ofte ender opp på hjemmesider hvor de slett ikke hører hjemme, sier Redd barna i Danmark.» https://m.nettavisen.no/nyheter/innenriks/redd-barna-med-klar-oppfordring-til-foreldre---tenk-dere-om-fr-dere-deler-bilder-av-barna-pa-sosiale-medier/3423517279.html Pfff. Redd Barna er bare misunnelige. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradine Skrevet 21. januar 2019 #64606 Del Skrevet 21. januar 2019 6 timer siden, Catliner skrev: Ja, ikke rart når folk er besatt av damen her på godt og vondt 😂 Poenget er jo at dersom jeg bevisst hadde gått inn for å finne ut så mye som mulig om barna i kongefamilien, ville jeg likevel ha visst uendelig mye mindre om dem enn jeg vet om barna til CBE. Og jeg har aldri gått særlig mye inn for å vite noe som helst om barna til CBE. Det eneste jeg har gjort er å generelt følge med i media, pluss at jeg har sett en episode av Bloggerne her og der. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. januar 2019 #64607 Del Skrevet 21. januar 2019 Akkurat nå, Rubella skrev: Pfff. Redd Barna er bare misunnelige. Slik som alkoholloven? 😏 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 21. januar 2019 #64608 Del Skrevet 21. januar 2019 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: Slik som alkoholloven? 😏 Ja, alkoholloven er misunnelig! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. januar 2019 #64609 Del Skrevet 21. januar 2019 Akkurat nå, Rubella skrev: Ja, alkoholloven er misunnelig! Makan.. 😏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 21. januar 2019 #64610 Del Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Makan.. 😏 Du skjønner at jeg er ironisk, ikke sant? Må liksom spørre her inne, haha... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. januar 2019 #64611 Del Skrevet 21. januar 2019 Akkurat nå, Rubella skrev: Du skjønner at jeg er ironisk, ikke sant? Må liksom spørre her inne, haha... 😁 Jepp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 21. januar 2019 #64612 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) 2 minutter siden, Snaskesnusken skrev: 😁 Jepp Bra! X) Meldte henne faktisk inn til helsedirektoratet pga. brudd på alkoholloven i april i fjor. Endret 21. januar 2019 av Rubella Dårlig grammatikk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. januar 2019 #64613 Del Skrevet 21. januar 2019 3 minutter siden, Rubella skrev: Bra! X) Meldte henne faktisk inn til helsedirektoratet pga. brudd på alkoholloven i april i fjor. Bra! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21. januar 2019 #64614 Del Skrevet 21. januar 2019 7 minutter siden, Rubella skrev: Bra! X) Meldte henne faktisk inn til helsedirektoratet pga. brudd på alkoholloven i april i fjor. Men driver ikke hun fortsatt med det da? Gjør de ingen ting med det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. januar 2019 #64615 Del Skrevet 21. januar 2019 Akkurat nå, Justlooking skrev: Men driver ikke hun fortsatt med det da? Gjør de ingen ting med det? Joda, og det blir dessverre ingenting gjort enda.. Det er hårreisende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 21. januar 2019 #64616 Del Skrevet 21. januar 2019 4 timer siden, Snaskesnusken skrev: Joda, og det blir dessverre ingenting gjort enda.. Det er hårreisende. Jeg lurer på hvorfor det ikke blir gjort noe. Uforståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. januar 2019 #64617 Del Skrevet 21. januar 2019 22 minutter siden, Fvonk skrev: Jeg lurer på hvorfor det ikke blir gjort noe. Uforståelig. Du er ikke alene om å lure på det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 22. januar 2019 #64618 Del Skrevet 22. januar 2019 Nå skjønner jeg hvorfor hun ble med på bloggerne etter å ha sagt nei i mange år.... den nye nettsiden må jo promoteres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. januar 2019 #64619 Del Skrevet 22. januar 2019 Hun er så utrolig unaturlig og klein på bloggerene! Snakker veeeldig overtydelig og gjør seg til, nesten som om hun er på barne-tv. «Nååååååå skal vi seeeee hva som skjuler seg bak her» med litt lesping og babystemme. Hun blir en kariaktur, alt er regissert 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 22. januar 2019 #64620 Del Skrevet 22. januar 2019 2 timer siden, skruf skrev: Hun er så utrolig unaturlig og klein på bloggerene! Snakker veeeldig overtydelig og gjør seg til, nesten som om hun er på barne-tv. «Nååååååå skal vi seeeee hva som skjuler seg bak her» med litt lesping og babystemme. Hun blir en kariaktur, alt er regissert Jeg synes hun er unaturlig og klein på snapstory også. Jeg klikker ofte forbi videosnappene, fordi hun er så stresset/hyper/unaturlig når hun snakker i kamera. Flere som har reagert på dette? Jeg lurer for øvrig på en sak. Er det så enkelt at man kan få tilsendt en kjole i posten fra et firma, altså sponset, men rett og slett lyve på rød løper å si at den er kjøpt selv? Det kan man vel gjøre på bloggen også? Hvem kan oppdage det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg