Blomster456 Skrevet 18. januar 2019 #64521 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg synes hele vixen er useriøs og at hun fikk "ærepris" er rett og slett latterlig. Ærepris for hva da? Stadig bryter reglene, eksponering av barn, redigering av kropp. Nei. Jeg kjenner jeg har fått hele bloggerne i halsen. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 18. januar 2019 #64522 Del Skrevet 18. januar 2019 8 timer siden, Fvonk skrev: En ærespris, ja - OK. En finne-på-pris fra en jury hvis minst ett av jurymedlemmene er buddybuddy med mannen/forretningspartneren til prisvinneren. (Begrunnelsen var ikke annet enn fantastisk.) Skulle likt å se begrunnelsen for denne prisen...hvis det finnes noen da 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 18. januar 2019 #64523 Del Skrevet 18. januar 2019 35 minutter siden, Blomster456 said: Jeg synes hele vixen er useriøs og at hun fikk "ærepris" er rett og slett latterlig. Ærepris for hva da? Stadig bryter reglene, eksponering av barn, redigering av kropp. Nei. Jeg kjenner jeg har fått hele bloggerne i halsen. Men siden hun fikk pris (ærespris til og med) er det jo bare å fortsette i samme spor da! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 18. januar 2019 #64524 Del Skrevet 18. januar 2019 Hele vixen blir jo en vits når det er eierinteresser i prisen. Jo mer en blest en blogger får jo mer penger genererer det. Merkelige greier. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 18. januar 2019 #64525 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Det var da en fryktelig dårlig tegning! Og det ser ut som noen har klusset med for tjukk sprittusj og skrevet årstallet 2078. Huff huff, den var virkelig ikke fint laget. Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 19. januar 2019 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 18. januar 2019 #64526 Del Skrevet 18. januar 2019 Er det ikke feil bruk av apostrof her også? "Vixen's" Hastverk er lastverk.... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 18. januar 2019 #64527 Del Skrevet 18. januar 2019 På idrettsgallaen fikk Bjørgen og Bjørndalen æresprisene, på vixen får CBE.no den. Det viser alt om forskjellen mtp grunnleggende verdier mellom idretten og bloggerbransjen. Noe klarere eksempler på hver sin ende av skalaen finnes vel ikke! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 18. januar 2019 Forfatter #64528 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) 2 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Det er for å få opp «markedsverdien» på bloggen. Man ser gang på gang at publikumsstemmene uteblir, bloggen har ikke den fanskaren de hevder å ha. Ærespris... Oh god... 😂 Merkelig hvordan Vitsen, jeg mener Vixen, påstår at engasjementsrate er viktig for hvordan juryen bedømmer finalistene. CBEs engasjementsrate er tross alt på latterlig lave 0,7 % på Instagram, likevel så belønnes hun altså med en ærespris som ingen har hørt om før. En pris som åpenbart er et hastverksarbeid med både skrivefeil og slurvete karikaturtegning. Pris fra juryen skal CBE tydeligvis ha uansett, i år som i fjor, selv om hun ikke klarer å engasjere leserne sine. Endret 18. januar 2019 av Ultiva 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. januar 2019 #64529 Del Skrevet 18. januar 2019 Lol, ser ut som noe de tegnet i hast i pausa 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 18. januar 2019 #64530 Del Skrevet 18. januar 2019 Dette er en bagatell, men det frokostbildet fra sengen i det nyeste innlegget synes jeg er et godt eksempel på hvor dandert og tilgjort alt er. For det er faktisk ingen - INGEN - som setter appelsinjuiceglassene på madrassen mens de sitter i sengen og spiser. For ja, de vil velte! Hun har måttet sitte musestille på madrassen mens LK forsiktig har plassert og dandert all maten og alle glassene der. Så må hun sitte musestille mens han rydder det bort igjen når bildene er knipset. Et lite eksempel - av mange - på at det hun deler overhodet ikke er spontane og ekte bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 18. januar 2019 #64531 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) 19 timer siden, formula skrev: Det var da en fryktelig dårlig tegning! Og det ser ut som noen har klusset med for tjukk sprittusj og skrevet årstallet 2078. Huff huff, den var virkelig ikke fint laget. 19 timer siden, Keikolina skrev: Lol, ser ut som noe de tegnet i hast i pausa 🤣 Ærligtalt tåpelig spekulering. Bildet ble vel tegnet i sammenheng med de andre vinnerne sine tegninger , som var etter avstemningen var ferdig. Altså kort tid før prisutdelingen. Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 19. januar 2019 av Perelandra 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 18. januar 2019 #64532 Del Skrevet 18. januar 2019 1 minutt siden, Lana01 skrev: Ærligtalt tåpelig spekulering. Bildet ble vel tegnet i sammenheng med de andre vinnerne sine tegninger , som var etter avstemningen var ferdig. Altså kort tid før prisutdelingen. Helt enig. Mye spekulering i denne prisen som etter min mening er unødvendig. Vixen er en utdeling som ikke har noe kred, det har vært mye rot og de bryr seg ikke om influenserne følger lovverket. Det er ingen som bryr seg nevneverdig om denne utdelingen, den har knapt fått spalteplass i avisene. Det passer utmerket at CBE får en ærespris i denne fadesen av en utdeling, det er for min del toppen av kransekaka. Flaut opplegg! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 18. januar 2019 #64533 Del Skrevet 18. januar 2019 7 minutter siden, Annypanny skrev: Dette er en bagatell, men det frokostbildet fra sengen i det nyeste innlegget synes jeg er et godt eksempel på hvor dandert og tilgjort alt er. For det er faktisk ingen - INGEN - som setter appelsinjuiceglassene på madrassen mens de sitter i sengen og spiser. For ja, de vil velte! Hun har måttet sitte musestille på madrassen mens LK forsiktig har plassert og dandert all maten og alle glassene der. Så må hun sitte musestille mens han rydder det bort igjen når bildene er knipset. Et lite eksempel - av mange - på at det hun deler overhodet ikke er spontane og ekte bilder. Synes ikke det er noe bagatell, i alle fall ikke fordi som mener at cbe er venninnen deres og at hun viser livet sitt. Hele frokosten satt i senga er komisk. Ingen gjør det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 18. januar 2019 #64534 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) 18 minutter siden, Annypanny skrev: Dette er en bagatell, men det frokostbildet fra sengen i det nyeste innlegget synes jeg er et godt eksempel på hvor dandert og tilgjort alt er. For det er faktisk ingen - INGEN - som setter appelsinjuiceglassene på madrassen mens de sitter i sengen og spiser. For ja, de vil velte! Hun har måttet sitte musestille på madrassen mens LK forsiktig har plassert og dandert all maten og alle glassene der. Så må hun sitte musestille mens han rydder det bort igjen når bildene er knipset. Et lite eksempel - av mange - på at det hun deler overhodet ikke er spontane og ekte bilder. Også de telysene 😁 Ingen ville i virkeligheten spist i senga og tatt med seg telys, uten et fat eller noe? Og lol av den prisen. For en forferdelig tegning, hun var da tusen ganger søtere på eget bilde. Endret: Åja, det var ikke telys, men yoghurt elns. Sirlig dandert på rekke og rad, iallfall. Endret 18. januar 2019 av Tørst 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 18. januar 2019 #64535 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) 41 minutter siden, Lana01 skrev: Ærligtalt tåpelig spekulering. Bildet ble vel tegnet i sammenheng med de andre vinnerne sine tegninger , som var etter avstemningen var ferdig. Altså kort tid før prisutdelingen. Hvorfor siterer du meg i forbindelse med det du mener er tåpelig spekulering? Jeg skrev: "Det var da en fryktelig dårlig tegning! Og det ser ut som noen har klusset med for tjukk sprittusj og skrevet årstallet 2078. Huff huff, den var virkelig ikke fint laget." Så hvor spekulerer jeg? Elendig arbeid, og ikke akkurat noe som pynter opp på veggen vil jeg tro, uansett hvor stolt man måtte være. Det gjelder ikke bare denne diplomen, men også Vegard Harms, som har vunnet pris for 2019, og Funkygine sin som er så stygt innrammet at det ser ut som det er gjort på barneskolen. Endret 18. januar 2019 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 18. januar 2019 #64536 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) 16 minutter siden, formula skrev: Hvorfor siterer du meg i forbindelse med det du mener er tåpelig spekulering? Jeg skrev: "Det var da en fryktelig dårlig tegning! Og det ser ut som noen har klusset med for tjukk sprittusj og skrevet årstallet 2078. Huff huff, den var virkelig ikke fint laget." Så hvor spekulerer jeg? Elendig arbeid, og ikke akkurat noe som pynter opp på veggen vil jeg tro, uansett hvor stolt man måtte være. Det gjelder ikke bare denne diplomen, men også Vegard Harms, som har vunnet pris for 2019, og Funkygine sin som er så stygt innrammet at det ser ut som det er gjort på barneskolen. Da beklager jeg det. Tolket det du skrev som du hang deg på utsagnet om at det var hastverk, og bestemt i siste liten. Endret 18. januar 2019 av Lana01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. januar 2019 #64537 Del Skrevet 18. januar 2019 56 minutter siden, Lana01 skrev: Ærligtalt tåpelig spekulering. Bildet ble vel tegnet i sammenheng med de andre vinnerne sine tegninger , som var etter avstemningen var ferdig. Altså kort tid før prisutdelingen. Oi, de var like stygge de også ha ha ha. Så artig 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 18. januar 2019 #64538 Del Skrevet 18. januar 2019 1 time siden, Sophia_08 skrev: Er det ikke feil bruk av apostrof her også? "Vixen's" Hastverk er lastverk.... Jo. I følge norsk grammatikk skal ikke apostrof brukes slik. Det heter Vixens ærespris. Apostrof brukes kun hvis navnet slutter på s, som for eksempel Alex`genser, Lis`bok etc. Det er en liten detalj, men det tyder på at det hele er litt useriøst... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. januar 2019 #64539 Del Skrevet 18. januar 2019 58 minutter siden, Lana01 skrev: Ærligtalt tåpelig spekulering. Bildet ble vel tegnet i sammenheng med de andre vinnerne sine tegninger , som var etter avstemningen var ferdig. Altså kort tid før prisutdelingen. I pausa.. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 18. januar 2019 #64540 Del Skrevet 18. januar 2019 1 time siden, Annypanny skrev: Dette er en bagatell, men det frokostbildet fra sengen i det nyeste innlegget synes jeg er et godt eksempel på hvor dandert og tilgjort alt er. For det er faktisk ingen - INGEN - som setter appelsinjuiceglassene på madrassen mens de sitter i sengen og spiser. For ja, de vil velte! Hun har måttet sitte musestille på madrassen mens LK forsiktig har plassert og dandert all maten og alle glassene der. Så må hun sitte musestille mens han rydder det bort igjen når bildene er knipset. Et lite eksempel - av mange - på at det hun deler overhodet ikke er spontane og ekte bilder. Det var det første jeg tenkte da jeg så bildene, også! Fikk helt noia av å se store glass med appelsinjuice balansere på rent, hvitt laken... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg