Gjest Emmy_H Skrevet 11. januar 2019 #64321 Del Skrevet 11. januar 2019 Klasse er ikke noe som kommer med penger tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 11. januar 2019 #64322 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg elsker måker, fra avstand. Hadde også fått noia hvis en gjeng glupske fjærkre begynte å stupe mot hodene til meg og barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 12. januar 2019 #64323 Del Skrevet 12. januar 2019 Hun trenger tydeligvis spekulasjoner og klikk..ref siste instabilde 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 12. januar 2019 #64324 Del Skrevet 12. januar 2019 42 minutter siden, Hege899 skrev: Hun trenger tydeligvis spekulasjoner og klikk..ref siste instabilde Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. januar 2019 #64325 Del Skrevet 12. januar 2019 Oida ... litt mye side-pupp. Ord som "elegant" og klassisk" er ikke akkurat de første som dukker opp i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 12. januar 2019 #64326 Del Skrevet 12. januar 2019 33 minutter siden, Zokutine skrev: Hæ? Spekulasjoner om operasjoner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 12. januar 2019 #64327 Del Skrevet 12. januar 2019 3 minutter siden, Hege899 skrev: Spekulasjoner om operasjoner Det er ikke spekulasjoner lenger føler jeg. Det er så tydelig at hundar fikset på brystene. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 12. januar 2019 #64328 Del Skrevet 12. januar 2019 15 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Det finnes verre eksempler på bloggen hennes. Da de skulle prute på badedrakten til ene jenta på ferien i sommer, da de skulle kjøpe av (en tilfeldig selger på stranden, eller hvordan det nå var), da skjemtes jeg på vegne av Norge, altså. Å Herregud. Jeg har ikke fått med meg det. Flaut!! Har ikke fulgt så godt med etter at de flytta til Siljan, blogginnleggene har gått på repeat etter det. Men har begynt å se på Bloggerne og derfor så jeg det med kvitteringen på isen. Lurer forresten på om hun vet at egen oppførsel smitter over på barna? Ref det med henne og redselen for måkene på stranda og at Lasse konstant går med snuta ned i et kamera eller i en dronseskjerm. Merkelige greier... Hun virker så ekstremt virkelighetsfjern og enkel. Hva hun tenker om seg selv, seg selv i forhold til verden og om verden forøvrig. Det er så... enkle tanker. Men hun er ikke den eneste bloggeren jeg får de tankene om... Må si jeg liker Kevin sin parodi på bloggere i "Parterapi" på NRK. Når de er så sinnsykt narsissistiske og tenker at alt handler om dem hele tiden. Jeg blir nesten litt redd når jeg ser hvor fjerne de er, spesielt når det kommer til hva de definerer som problemer og hva de til stadighet sutrer og griner av. Ikke rart at unge mennesker i dag, som ser opp til bloggere, synes synd på seg selv når er brukket negl fortjener et helt blogginnlegg om hvor kjipt livet er. Disse folka er faktisk med på å forme barna våre, uansett om vi liker det eller ei. 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 12. januar 2019 #64329 Del Skrevet 12. januar 2019 11 minutter siden, loveli skrev: Lurer forresten på om hun vet at egen oppførsel smitter over på barna? Ref det med henne og redselen for måkene på stranda Det lurer jeg også på. Forstår godt at det er skremmende med måker som kommer stupende, nærmest i angrep. Og det kan jo skje, til og med i byen. Men nå er dette altså på ei strand og måkenes naturlige habitat. Oppførselen deres skyldes beskyttelse av egg/unger/reir, matsøppel på stranda eller fisk i sjøen. Da går man der ifra, stille og rolig, og forteller barna hvorfor dette skjer.( Men i dette tilfellet var det tydeligvis svært viktig å få tatt noen idylliske bilder akkurat her, og så kommer disse måkene og ødelegger alt.) Istedet risikerer mor altså å overføre sin skrekk til barna, ved å hyle og skrike i redsel. Og som ikke det var nok, forklare det hele med at det er måkene som er "dumme". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 12. januar 2019 #64330 Del Skrevet 12. januar 2019 Ikke overrasket over at det dukker opp et nytt sideboobbilde på IG nå rett etter slike bilder har vært omtalt som Harry og lite classy på KG. Muligvis bare tilfeldigheter men ikke første gang bloggeren "svarer" på KG-diskusjoner er at hun gjør det "enda mer". Nei det blir ikke mindre Harry av å vise enda mer av sidebooben Bloggeren må kanskje oppføre seg så barnslig for å få sårt tiltrengt oppmerksomhet? Antallet følgere daler jevnt og støtt. 18 813 lesere er ikke mye. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 12. januar 2019 #64331 Del Skrevet 12. januar 2019 https://imgur.com/a/CtQ96XX X) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 12. januar 2019 #64332 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) 24 minutter siden, Rubella skrev: https://imgur.com/a/CtQ96XX X) Hun har ikke tatt silikon!!! Hun har bare brukt den oppstrammende brystkremen, "Liftbreast"!!! En krem man smører på brystkassen om kvelden før man legger seg og som virker mens man sover. Brystene løfter seg flere cm bare den første uka!! I tillegg påvirker den fettproduksjonen i brystene og gjør at brystene vokser opptil fire cupstørrelser. Den er virkelig helt fantastisk!! Dette er en krem hun alltid har brukt men som hun ikke har nevnt før fordi hun ikke var 100% sikker på at den fungerte 110%. Den koster bare 7999,-, men fordi hun er så snill med oss leserne, jeg mener venninnene sine, har hun fikset en avtale med "Liftbreast" brystkrem. Nå får du kjøpt kremen med 5% rabatt hvis du bestiller med rabattkode #CaroBryst. Så nå har alle råd til å kjøpe kremen, du får den jo nesten gratis! Og den passer ypperlig som venninnegave! Kjøp kjøp kjøp!!! Endret 12. januar 2019 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #64333 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) https://imgur.com/a/Cx0JLws Kan hun ikke bare vise dem frem i Vi Menn og bli ferdig med det. Kjolen viser forøvrig ikke bare masse sideboob; den viser i tillegg hele ryggen, har splitt opp til låret, utringing halvveis ned til navelen og kombineres med skarlagensrød leppestift. Sånn for de som mener at CBE er classy og ikke spiller på sex... Edit: men én ting skal bedriftseierne i Treasures ha. De er ikke dumme nok til å kaste seg med på bloggernes sponsetur til Dubai. Til og med Amnesty har kritisert Espen Hilton & co for sponset luksustur til et av verdens mest kvinne- og homofiendtlige land. Herregud for en lite oppegående (blogger)bransje. Endret 12. januar 2019 av Ultiva 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 12. januar 2019 #64334 Del Skrevet 12. januar 2019 57 minutter siden, loveli skrev: Hun har ikke tatt silikon!!! Hun har bare brukt den oppstrammende brystkremen, "Liftbreast"!!! En krem man smører på brystkassen om kvelden før man legger seg og som virker mens man sover. Brystene løfter seg flere cm bare den første uka!! I tillegg påvirker den fettproduksjonen i brystene og gjør at brystene vokser opptil fire cupstørrelser. Den er virkelig helt fantastisk!! Dette er en krem hun alltid har brukt men som hun ikke har nevnt før fordi hun ikke var 100% sikker på at den fungerte 110%. Den koster bare 7999,-, men fordi hun er så snill med oss leserne, jeg mener venninnene sine, har hun fikset en avtale med "Liftbreast" brystkrem. Nå får du kjøpt kremen med 5% rabatt hvis du bestiller med rabattkode #CaroBryst. Så nå har alle råd til å kjøpe kremen, du får den jo nesten gratis! Og den passer ypperlig som venninnegave! Kjøp kjøp kjøp!!! Hun har trent bryst så hardt, at det er bare brystmuskulaturen som har økt 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 12. januar 2019 #64335 Del Skrevet 12. januar 2019 Hun har ikke tatt mye silikon i brystene, men hun har tatt. Det er ikke vansklig å se på,den runde formen,på puppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 12. januar 2019 #64336 Del Skrevet 12. januar 2019 1 time siden, loveli skrev: Hun har ikke tatt silikon!!! Hun har bare brukt den oppstrammende brystkremen, "Liftbreast"!!! En krem man smører på brystkassen om kvelden før man legger seg og som virker mens man sover. Brystene løfter seg flere cm bare den første uka!! I tillegg påvirker den fettproduksjonen i brystene og gjør at brystene vokser opptil fire cupstørrelser. Den er virkelig helt fantastisk!! Dette er en krem hun alltid har brukt men som hun ikke har nevnt før fordi hun ikke var 100% sikker på at den fungerte 110%. Den koster bare 7999,-, men fordi hun er så snill med oss leserne, jeg mener venninnene sine, har hun fikset en avtale med "Liftbreast" brystkrem. Nå får du kjøpt kremen med 5% rabatt hvis du bestiller med rabattkode #CaroBryst. Så nå har alle råd til å kjøpe kremen, du får den jo nesten gratis! Og den passer ypperlig som venninnegave! Kjøp kjøp kjøp!!! Venninnegave faktisk.. 😏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 12. januar 2019 #64337 Del Skrevet 12. januar 2019 Jeg ser ikke helt forskjellen på når bloggere i skriftlig form forteller leserne at de har fått utført plastisk kirurgi vs. å la tydelige silikonimplantat være fokus i bilde etter bilde og på den måten formidle det til leserne. Den visuelle formidlingen og forherligelsen gjennom bilder av slike inngrep påvirker nok faktisk bloggleserne mer, men ved å ikke innrømme det direkte så slipper man selvsagt unna diskusjoner rundt sitt ansvar som influencer. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. januar 2019 #64338 Del Skrevet 12. januar 2019 Jeg skulle ønske at reklameselger ble innført som begrep, ikke influencer. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 12. januar 2019 #64339 Del Skrevet 12. januar 2019 6 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Venninnegave faktisk.. 😏 Ja, man må jo drive med mersalg, ellers er man en dårlig selger. Samme hvor dårlig mersalgstrikset er så funker det på mange nok til å tjene masse penger når man har en stor blogg. Men hele innlegget mitt var ment for å være malplassert og fjernt, slik jeg ofte opplever reklame fra bloggere, så jeg er helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 12. januar 2019 #64340 Del Skrevet 12. januar 2019 https://brightside.me/inspiration-family-and-kids/6-ways-posting-your-kids-photos-can-put-them-at-risk-674510/?utm_source=fb_brightside&utm_medium=fb_organic&utm_campaign=fb_gr_seen_everything&fbclid=IwAR1Ba0JCl0Rxt6m1WOyxZ3WGRTJZMuvkltOvG2ZSLR1KuAGHxPClbj2lydw 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg