Snaskesnusken Skrevet 17. desember 2018 #63821 Del Skrevet 17. desember 2018 Lurer på hvordan det føles å være statister i eget liv.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 17. desember 2018 #63822 Del Skrevet 17. desember 2018 Nå må det snart komme en lov mot utlevering av barns privatliv på nettet, dette går ikke an! Jeg blir oppriktig lei meg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. desember 2018 #63823 Del Skrevet 17. desember 2018 Det blir for mye. Kan bare tenke oss utleveringen av julaften. Kan ikke den bloggen ta en eneste dag helt fri fra snap, blogg og instagram??? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 17. desember 2018 #63824 Del Skrevet 17. desember 2018 9 minutter siden, Xstrella skrev: Det blir for mye. Kan bare tenke oss utleveringen av julaften. Kan ikke den bloggen ta en eneste dag helt fri fra snap, blogg og instagram??? Kun hvis det er sponset av Freia. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. desember 2018 #63825 Del Skrevet 17. desember 2018 20 minutter siden, Luka_S skrev: Kun hvis det er sponset av Freia. Og kirken og de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. desember 2018 #63826 Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg syns det er noe maniskt og sykelig over den massive overeksponeringen av seg selv og de små. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 17. desember 2018 #63827 Del Skrevet 17. desember 2018 Det som er verst med hele fotballfruegjengen er at de er noen store forsøplere av miljøet vårt ( skrev først miljøsvin, men det blir sikkert moderert bort) De har et forbruk jeg ikke har sett maken til hos noen andre mennesker. At de ikke skjemmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 17. desember 2018 #63828 Del Skrevet 17. desember 2018 4 minutter siden, Macimba skrev: Det som er verst med hele fotballfruegjengen er at de er noen store forsøplere av miljøet vårt ( skrev først miljøsvin, men det blir sikkert moderert bort) De har et forbruk jeg ikke har sett maken til hos noen andre mennesker. At de ikke skjemmes. Svin er mer miljøvennlige enn the Eriksens. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 17. desember 2018 #63829 Del Skrevet 17. desember 2018 1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev: Jeg syns det er noe maniskt og sykelig over den massive overeksponeringen av seg selv og de små. ja, det er skremmende at de bare kan få holde på med denne stalkingen av uskyldige små. En heksejakt er det. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 17. desember 2018 #63830 Del Skrevet 17. desember 2018 Det er noe sykt over det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 17. desember 2018 #63831 Del Skrevet 17. desember 2018 På 17.6.2018 den 23.13, gjest91 skrev: ... Det er sykelig. På 18.6.2018 den 9.22, Surikatt skrev: Hun tåler ikke kritikk. Hun må ha sin daglige dose med ros og hyllest. Det er sykelig og direkte usunt å holde på sånn. På 22.7.2018 den 15.21, Nobile skrev: ...har et sykelig behov for bekreftelser av fremmede folk av hvor tynn, søt og flink hun er - det oser ikke god selvtillit eller trygghet i min verden. På 31.7.2018 den 19.45, Liver skrev: Jeg er så glad at jeg har bakkekontakt, og at penger er noe jeg må ha for de mest nødvendige tinga, og klarer meg med det jeg har. Trenger ikke å selge sjel og unger for jeg har sykelig behov for det materielle og anerkjennelse. På 15.8.2018 den 22.53, Surikatt skrev: ...Hun bør stikke fingeren i jorda og bli litt mer voksen og litt mindre selvopptatt. Det er sykelig. På 12.9.2018 den 22.32, Medici skrev: Hun virker besatt av å skulle bevise noe hele tiden. På 26.8.2018 den 22.37, Inocybe skrev: CBE virker nesten besatt av å bruke litt for trange klær som om det er et nederlag at kroppen forandrer seg når man får barn. På 29.7.2018 den 16.57, Xstrella skrev: Bra å like seg selv, men dette her er jo besettelse. På 29.7.2018 den 22.56, Surikatt skrev: ... og det enorme behovet for bekreftelse er blitt en besettelse. På 8.8.2018 den 9.02, Atheena skrev: Syns hun har en manisk fremstilling, spesielt disse snappene når hun løper. ( ... ) Det er denne selvkontrollen som gjør at jeg får en følelse av mani. På 26.7.2018 den 19.58, Inocybe skrev: Kostholdet og treningen virker manisk og påtatt. På 22.7.2018 den 8.56, Liver skrev: Her fremstiller bedriften det samme år inn og år ut, med særlig lite fremgang og endring i programmet, der det blir noe manisk over det hele. På 8.6.2018 den 13.45, Ultiva skrev: ( ... ) Det fremstår manisk og som erfaren påvirker/influencer så vet hun inderlig godt at mange sammenligner seg med henne. På 14.5.2018 den 7.06, Mrs O'Donell skrev: Speilvende bilder? Det hadde faktisk vært hysterisk morsomt om det ikke var så manisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thestranger Skrevet 17. desember 2018 #63832 Del Skrevet 17. desember 2018 Hun har visst stor bekrefetelsesbehov. Hun må alltid høre fra andre hvor pen hun er, god mamma osv. Det bor vel mye usikkerhet i henne, men prøver å bevise det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 17. desember 2018 #63833 Del Skrevet 17. desember 2018 24 minutter siden, Fvonk skrev: Jeg vet ikke om dette er brukerdebatt, men hva er poenget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. desember 2018 #63834 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) . Endret 17. desember 2018 av Zeitgeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 17. desember 2018 #63835 Del Skrevet 17. desember 2018 CBE AS har valgt et liv i offentligheten og begår også lovbrudd i all offentlighet... Virksomheten bør egentlig bli avviklet og eierene bør sette seg på skolebenken. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. desember 2018 #63836 Del Skrevet 17. desember 2018 14 minutter siden, Snaskesnusken skrev: CBE AS har valgt et liv i offentligheten og begår også lovbrudd i all offentlighet... Virksomheten bør egentlig bli avviklet og eierene bør sette seg på skolebenken. Jeg syns eierne bør gå inn i seg selv og innse at de villeder leserne og annonsørene gjennom manglende merking, og massivt tidsbruk på sminke og photoshop for å fremstå som vellykket øvre middelklasse. De bedriver juks og fanteri over en lav sko, og er hovmodige nok til å tro at de eier sannheten. Det er ekkelt å tenke på at enkelte faktisk tror at bloggeierne er "venninner". Vi vet faktisk fortsatt ikke hvem av dem som svarer på hvilke kommentarer på blogg og SoMe. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 17. desember 2018 #63837 Del Skrevet 17. desember 2018 Daglig ser jeg foreldre eksponere og «utlevere» sine barn på sosiale medier. Syns mange er ganske unødvendig strenge når det kommer til CBE og hennes barn. Ja jeg er enig at alt er så urealistisk å at hun er altfor opptatt av perfeksjon, men dette er noe jeg personlig tror hun sliter med på et psykisk plan. Hun har tross alt hatt spiseforstyrrelser om jeg ikke husker feil, og psykisk kan dette medføre mange problemer senere. Som behov for bekreftelse, perfeksjonisme etc. Men når det gjelder dette med eksponering av barn gjør de fleste det i dag, så syns mange overdriver her inne. Daglig ser jeg slike bilder. Sosiale medier har blitt en skryte plattform for mange. Å er sikker på at flere av dere poster bilder av deres unger på sosiale medier. Vi ser en brøkdel av livet hennes. De har sikkert mange alene stunder som ikke ligger ute. I dagens samfunn er det et fåtall som klarer å bare legge bort telefon å være i nuet dessverre å jeg er en av dem. Vi er alltid opptatt av å «forevige» øyeblikket og ta bilder å legge ut her å der 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 17. desember 2018 #63838 Del Skrevet 17. desember 2018 1 minutt siden, Sool skrev: Men når det gjelder dette med eksponering av barn gjør de fleste det i dag, så syns mange overdriver her inne. Daglig ser jeg slike bilder. Sosiale medier har blitt en skryte plattform for mange. Å er sikker på at flere av dere poster bilder av deres unger på sosiale medier. Vi ser en brøkdel av livet hennes. De har sikkert mange alene stunder som ikke ligger ute. I dagens samfunn er det et fåtall som klarer å bare legge bort telefon å være i nuet dessverre å jeg er en av dem. Vi er alltid opptatt av å «forevige» øyeblikket og ta bilder å legge ut her å der 😁 Nei, jeg tror ikke de fleste legger ut bilder av sine barn. I dag er foreldre mer bevisste enn for kun ett par år siden. I min omgangskrets er det 2 stykker som vilt og uhemmet eksponerer sine barn. Tenker mitt om de. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. desember 2018 #63839 Del Skrevet 17. desember 2018 4 minutter siden, Sool skrev: Daglig ser jeg foreldre eksponere og «utlevere» sine barn på sosiale medier. Syns mange er ganske unødvendig strenge når det kommer til CBE og hennes barn. Ja jeg er enig at alt er så urealistisk å at hun er altfor opptatt av perfeksjon, men dette er noe jeg personlig tror hun sliter med på et psykisk plan. Hun har tross alt hatt spiseforstyrrelser om jeg ikke husker feil, og psykisk kan dette medføre mange problemer senere. Som behov for bekreftelse, perfeksjonisme etc. Men når det gjelder dette med eksponering av barn gjør de fleste det i dag, så syns mange overdriver her inne. Daglig ser jeg slike bilder. Sosiale medier har blitt en skryte plattform for mange. Å er sikker på at flere av dere poster bilder av deres unger på sosiale medier. Vi ser en brøkdel av livet hennes. De har sikkert mange alene stunder som ikke ligger ute. I dagens samfunn er det et fåtall som klarer å bare legge bort telefon å være i nuet dessverre å jeg er en av dem. Vi er alltid opptatt av å «forevige» øyeblikket og ta bilder å legge ut her å der 😁 Å kutt ut det der med barna. Det er bare et skalkeskjul for å ta oss brukere på forumet og skjære oss over samme lave sko. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 17. desember 2018 #63840 Del Skrevet 17. desember 2018 10 minutter siden, Sool skrev: Daglig ser jeg foreldre eksponere og «utlevere» sine barn på sosiale medier. Syns mange er ganske unødvendig strenge når det kommer til CBE og hennes barn. Ja jeg er enig at alt er så urealistisk å at hun er altfor opptatt av perfeksjon, men dette er noe jeg personlig tror hun sliter med på et psykisk plan. Hun har tross alt hatt spiseforstyrrelser om jeg ikke husker feil, og psykisk kan dette medføre mange problemer senere. Som behov for bekreftelse, perfeksjonisme etc. Men når det gjelder dette med eksponering av barn gjør de fleste det i dag, så syns mange overdriver her inne. Daglig ser jeg slike bilder. Sosiale medier har blitt en skryte plattform for mange. Å er sikker på at flere av dere poster bilder av deres unger på sosiale medier. Vi ser en brøkdel av livet hennes. De har sikkert mange alene stunder som ikke ligger ute. I dagens samfunn er det et fåtall som klarer å bare legge bort telefon å være i nuet dessverre å jeg er en av dem. Vi er alltid opptatt av å «forevige» øyeblikket og ta bilder å legge ut her å der 😁 Spørsmålet er : hadde CBE lagt ut bilder av mindreårige, hvis ikke det hadde vært en del av bloggdriften? Og andre spørsmålet er : Kommer det noe positivt ut av eksponering? Utenom likes og penger i kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg