Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

Ja fysjom! Tenk å ha det artig på lørdagskvelden?!? Vet du, det tar seg ikke ut. 

? Det er vel ingen som sier at hun ikke kan ha det gøy vel! Men at en bedrift legger ut bilder av de ansatte full er spesielt og enda dummere blir det når det er tydelig ar folk ikke klarer å skille den private cbe fra bedriften cbe, siden bildene er lagt ut på cbe sin konto er det bedriften cbe som er på fest. 

Veldig spesielt, rett og slett.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke hun er noe full der jeg.

Er i grunn mer sjokkert over at hun har spist burger og at hun har vært ute blant folk i den grusomme russerjakka.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoody skrev:

Tips: Det er ikke slik at man  skrive noe, bare for å skrive noe. 

Og det er ikke slik at bedriften CBE  poste noe, bare for å poste noe.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nysgjerrig og måtte inn å se på det jeg forventet var rølp. Ble litt skuffet. Dette var jo helt uskyldig?😂

Når bedriften lever av å dele biter av livet til cbe, så syns jeg ikke dette var noe rarere å legge ut enn alt annet som legges ut. Ingen barn i sikte heller👍🏻

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Sobril skrev:

Hvor kan man se fullstendig oversikt over leserantall nå som blogglisten ikke er mer? 

Siterer meg selv og spør igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, pøbelsara skrev:

Alt må ikke deles i some. Lørdagsfylla er et godt eksempel på ting man kan definere til å høre til privatsfæren. 

9 timer siden, Surikatt skrev:

Ja, ihvertfall når man er over 30 år og småbarnsmor. Det blir veldig fjortis, hele oppførselen hennes minner meg om en umoden og usikker personlighet. Nå bruker ikke jeg snap, heldigvis. 

2 timer siden, Emilie112 skrev:

? Det er vel ingen som sier at hun ikke kan ha det gøy vel! Men at en bedrift legger ut bilder av de ansatte full er spesielt og enda dummere blir det når det er tydelig ar folk ikke klarer å skille den private cbe fra bedriften cbe, siden bildene er lagt ut på cbe sin konto er det bedriften cbe som er på fest. 

Veldig spesielt, rett og slett.

11 timer siden, Inocybe skrev:

For min del kan hun få oppføre seg så pinlig hun bare vil på en privat fest. Men hvorfor denne trangen til å dele det med resten av verden? 

Tror hun vil dra fordel av å holde enkelte ting privat. 

Jeg ser hverken "lørdagsfylla", "fulle ansatte" eller "pinlig" oppførsel, kun voksne mennesker som har det gøy sammen med gode venner. Det er helt vanlig at både offentlige personer og privatpersoner legger ut festbilder på ulike some-plattformer og jeg forstår ikke hvorfor CBE skal la være å gjøre det. 

Og "Ja, ihvertfall når man er over 30 år og småbarnsmor" ?? Over 30, altså??? Gisp. Kanskje Tilsynet for høg moral skal ta seg julefri?

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Og det er ikke slik at bedriften CBE  poste noe, bare for å poste noe.

.. Og det er heller ikke slik at selv som bedriften CBE poster noe, så  det kommenteres.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Jeg ser hverken "lørdagsfylla", "fulle ansatte" eller "pinlig" oppførsel, kun voksne mennesker som har det gøy sammen med gode venner. Det er helt vanlig at både offentlige personer og privatpersoner legger ut festbilder på ulike some-plattformer og jeg forstår ikke hvorfor CBE skal la være å gjøre det. 

Og "Ja, ihvertfall når man er over 30 år og småbarnsmor" ?? Over 30, altså??? Gisp. Kanskje Tilsynet for høg moral skal ta seg julefri?

Den pinlige oppførelsen består først og fremmest i at hun deler slikt med alt og alle. Hva ønsker hun å formidle med å dele slikt på bedriftskontoen sin? At hun er folkelig, akkurat blitt stor nok til å drikke Tequila eller ikke kan synge? Nei jeg skjønner ikke poenget. De jeg har sett av offentlige personer som deler slikt har enten angret som fy neste morgen, eller også tilhører de wanna-be-vi-er-liksom-så-kule-kjendissegmentet. Ikke noe å strebe etter med andre ord. 

Del gjerne med nære venner og de som var med på festen. Kanskje de synes det er morsomt? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Kanskje dronninga av oppmerksomhet skulle ta seg julefri? Det var mitt poeng. Det er forskjell på å være 14 og 30 år. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moral er ikke nødvendig å blande inn, det holder at det kan beskrives som pinlig. Enten du er 20 eller noen og 30. Privat konto er innafor, bedriftskonto er ikke. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

Helt enig. Er dette virkelig noe å henge seg opp i?  For meg koker det ned til drittslenging, Hvor blir det av seriøsiteten og den konstruktive kritikken? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært et blogginnlegg med masse bilder og beskrivelse av tequilafylla så hadde jeg skjønt kritikken. Men et uskyldig bilde på instastory - det må da værra lov. Det finnes så mye annet man kan kritisere bedriften for. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Inocybe skrev:

Den pinlige oppførelsen består først og fremmest i at hun deler slikt med alt og alle. Hva ønsker hun å formidle med å dele slikt på bedriftskontoen sin? At hun er folkelig, akkurat blitt stor nok til å drikke Tequila eller ikke kan synge? Nei jeg skjønner ikke poenget. De jeg har sett av offentlige personer som deler slikt har enten angret som fy neste morgen, eller også tilhører de wanna-be-vi-er-liksom-så-kule-kjendissegmentet. Ikke noe å strebe etter med andre ord. 

Del gjerne med nære venner og de som var med på festen. Kanskje de synes det er morsomt? 

Hun har delt ett bilde av tequila og en kort snutt der hun og venner synger bursdagssang (av det jeg har fått med meg.)

Har hun brutt noen lover? Har hun filmet uten tillatelse? Av alle ting som hun deler på some er vel dette, som attpåtil er midt i julebordssesongen kanskje noe av det mest vanlige jeg ser. Dette gjelder da både privatpersoner og de som er mer i offentlighetens søkelys. Så du hva "kjendissegment"-folkene posta da det var p3-gull feks? 

Dette er jo en story man glatt kan droppe å se dersom man finner innholdet så kjedelig som det påstås her, eller hvis man ikke skjønner "poenget" med å legge det ut?🤔

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, skyflakes skrev:

Hun har delt ett bilde av tequila og en kort snutt der hun og venner synger bursdagssang (av det jeg har fått med meg.)

Har hun brutt noen lover? Har hun filmet uten tillatelse? Av alle ting som hun deler på some er vel dette, som attpåtil er midt i julebordssesongen kanskje noe av det mest vanlige jeg ser. Dette gjelder da både privatpersoner og de som er mer i offentlighetens søkelys. Så du hva "kjendissegment"-folkene posta da det var p3-gull feks? 

Dette er jo en story man glatt kan droppe å se dersom man finner innholdet så kjedelig som det påstås her, eller hvis man ikke skjønner "poenget" med å legge det ut?🤔

Hvem skrev det var ulovlig? Strengt tatt er det vel du som nå drar diskusjonen ut av proporsjoner. Jeg skrev at jeg synes det var pinlig oppførelse på en bedriftskonto. Privat er det ok. 

I tillegg skrev jeg at jeg ikke skjønner hva hun ville formidle med den. Men kanskje du passer bedre i målgruppen for slikt :) 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Inocybe skrev:

Hvem skrev det var ulovlig? Strengt tatt er det vel du som nå drar diskusjonen ut av proporsjoner. Jeg skrev at jeg synes det var pinlig oppførelse på en bedriftskonto. Privat er det ok. 

I tillegg skrev jeg at jeg ikke skjønner hva hun ville formidle med den. Men kanskje du passer bedre i målgruppen for slikt :) 

Det var ikke meningen å dra diskusjonen så langt ut, men jeg lurte vel egentlig bare på om det var noe jeg hadde gått glipp av siden det ble reagert på, og mye av diskusjonen her inne går jo på de gråsoner som CBE er kjent for å operere under når det gjelder både markedsføring og alkohollovgivning.  (Får håpe dette ikke var sponset fest da hehe🤪)

Men fra spøk til alvor så tror jeg nok ikke man kan forvente at alt hun deler har en "formidlingsverdi". Akkurat i dette tilfellet var det vel ganske tydelig for meg at dette var privat moro som man deler et par snaps fra, og heller ikke noe som i min verden kan klassifiseres som pinlig. Så at jeg er mer i "målgruppen" kan vel stemme :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

POenget mitt er at det er jo helt merkverdig at hun bruker samme kanal som hun selger (dyr) markedsføring via,til å dele fra en tydeligvis privat bursdagsfeiring - komplett med shots. Hva er poenget med å dele absolutt alt men driver med?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...