Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som blir helt målløs??🤔 på en fredagskveld sitter det voksne folk og gjør alt de kan for å finne mest mulig dritt om en annen person ( også de små detaljene dere henger dere opp i, væææ.. bra jeg lever mitt eget liv så jeg slipper å irritere meg over bloggere).. jada personen er i rampelyset og kan forøvrig takke seg selv, men eehhøø er det ikke bare å la vær å henge seg opp i det menneske.. hvis ingen hadde lest bloggen eller handla på de fantastiske reklame linkene måtte personen funnet seg noe annet å gjøre.. er mange år siden ho tjente på klikk fra meg, da det er rimelig gjennomsiktig blogg.. ha en fin kveld videre, luskenes på nett🤪😁 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Irja skrev:

Jeg skjønner ikke helt jeg.. er hun stolt over at de er oppe kl 06:52? (ref snap om kaffe) 

Var ikke samme snap i går? Altså akkurat den samme ikke bare kaffe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som blir helt målløs??🤔 på en fredagskveld sitter det voksne folk og gjør alt de kan for å slenge dritt om andre mennesker ( også de små detaljene dere henger dere opp i, væææ.. bra jeg lever mitt eget liv så jeg slipper å irritere meg over metakritikerne).. jada personen er i rampelyset og kan forøvrig takke seg selv, men eehhøø er det ikke bare å la vær å henge seg opp i det at andre lar seg engasjere.. hvis ingen hadde lest bloggen eller handla på de fantastiske reklame linkene måtte personen funnet seg noe annet å gjøre.. er mange år siden jeg klikket over metakritikerne, da det er rimelig kjedelig kritikk.. ha en fin kveld videre, luskenes på nett🤪😁 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke ment som kritikk..blir heller skremt av hele kg og alt som skrives her..😓 er ikke her for å finne personlig detaljer om dere for så å henge detaljene ut på nett.. mer en felles oppmuntring til at hvis alle sluttet å vie et menneske oppmerksomhet så måtte det menneske heller funnet en annen retning i arbeidslivet..  😋 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shadowofthewind
1 time siden, Irja skrev:

Jeg skjønner ikke helt jeg.. er hun stolt over at de er oppe kl 06:52? (ref snap om kaffe) 

Hun er alltid stolt når hun står opp tidlig. Er vel uvant for "influencere"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I 2011 og 2012 så bloggeieren slik ut. Man får gjøre seg opp sin egen mening. I 2012 var det heller ingen som kjente bloggeieren. Men gjør vi det idag, da?

https://www.tv2.no/a/3739830/

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and

Tilføyelse: Bloggeiere kan endre så mye de vil på utseendet sitt om de syns de trenger det. Det er en privatsak. Men dersom de reklamerer og går god for hudpleie, sminke og lignende produkter/tjenester er det innafor å ta opp om mangelen på porer og rynker er et resultat av produktet/tjenesten som pushes eller bilderedigering. Det siste er villedende markedsføring.

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, elisaday skrev:

Det er fra 2012 så det er noen år siden 😁 

Ja, hun har jo hatt noen år å øve på det der med fingeren, for i en episode av bloggerne så kom fingeren opp i rett posisjon i en fart da mannen ertet henne vedr. et kart hun hadde tegnet. De var visst på ei hytte i påsken og skulle jakte på en skatt eller noe. Mannen lurte på om det var et av barna som hadde tegnet kartet.....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på jenter i starten av 30-årene som fyller så mye i ansiktet, at de ser 10 år eldre ut. Og at det oppfattes som GOD reklame for disse inngrepene, er merkelig. Det er bare å se på blogger gjengen, rimelig fikset på de fleste av de. Det er vel ikke normalen blant folk flest  fikse seg slik?

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shadowofthewind
3 timer siden, Anonymvises skrev:

Er det bare jeg som blir helt målløs??🤔 på en fredagskveld sitter det voksne folk og gjør alt de kan for å finne mest mulig dritt om en annen person ( også de små detaljene dere henger dere opp i, væææ.. bra jeg lever mitt eget liv så jeg slipper å irritere meg over bloggere).. jada personen er i rampelyset og kan forøvrig takke seg selv, men eehhøø er det ikke bare å la vær å henge seg opp i det menneske.. hvis ingen hadde lest bloggen eller handla på de fantastiske reklame linkene måtte personen funnet seg noe annet å gjøre.. er mange år siden ho tjente på klikk fra meg, da det er rimelig gjennomsiktig blogg.. ha en fin kveld videre, luskenes på nett🤪😁 

Det er ikke bedre at du er her bare for å kritisere oss som har meninger om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tranedatter skrev:

Wow! Jeg blir både imponert og litt skremt av dette. Lurer på hva de ser når de ser i speilet, disse bloggdamene som transformeres. Ser de seg selv, eller ser de den nye masken? Hvordan påvirker det psyken at man ikke er seg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MiniMjau skrev:

Tequilafylla og skingrende falsk bursdagssynging. 

Ja fysjom! Tenk å ha det artig på lørdagskvelden?!? Vet du, det tar seg ikke ut. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MiniMjau skrev:

Tequilafylla og skingrende falsk bursdagssynging. 

Trur det er ett forsøk på å vise at de er folkelige? 😂🤷🏻‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
30 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Ja fysjom! Tenk å ha det artig på lørdagskvelden?!? Vet du, det tar seg ikke ut. 

Alt må ikke deles i some. Lørdagsfylla er et godt eksempel på ting man kan definere til å høre til privatsfæren. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shopgirl2014 skrev:

For min del kan hun få oppføre seg så pinlig hun bare vil på en privat fest. Men hvorfor denne trangen til å dele det med resten av verden? 

Tror hun vil dra fordel av å holde enkelte ting privat. 

Endret av Inocybe
La til siste setning.
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Alt må ikke deles i some. Lørdagsfylla er et godt eksempel på ting man kan definere til å høre til privatsfæren. 

Ja, ihvertfall når man er over 30 år og småbarnsmor. Det blir veldig fjortis, hele oppførselen hennes minner meg om en umoden og usikker personlighet. Nå bruker ikke jeg snap, heldigvis. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...