Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

På 28.11.2018 den 17.13, elisaday skrev:

Alle som har IG må sjekke ut kontoen "omgjustdont" idag. Kanskje noen med bedre peiling enn meg klarer å lage en imgur av videoen. 

I korte trekk: Leo Ajkic må forklare CBE hvordan hun gir noen finger'n. 

For "hun har aldri gjort det før" 

Hysterisk 🤣

Er det lenge siden? Ser at det er før restylan, men hun ser veldig annerledes ut.

Og hvordan er det mulig?? 😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Sol79 skrev:

Er det lenge siden? Ser at det er før restylan, men hun ser veldig annerledes ut.

Hun har forandret seg veldig i ansiktet med alderen, da hun var yngre så hadde hun veldig rund ansiktsform (ikke noe vondt ment med det, noen har rundt, noen har hjerteform, noen har ovalt, noen har firkanta), mens nå har hun veldig markert ansikt med høye kinnbein og markert kjevelinje. 

Pussig at det kan endre seg med alderen, jeg har hatt hjerteforma hele livet og tror ikke det vil endre seg, Med mindre kjevelinjen min begynner å sagge når jeg blir gammel da 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krokanis skrev:

Da blir det ny runde med bloggerne og eksponering av barna igjen da...

Hun skjermer jo barna i "bloggerne" :ironi:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, halvehimmelen skrev:

Det er nok en blanding av at hun har blitt eldre, endret sminkerutinene og fylt på med fillers. 

Og litt redigering på toppen av det hele.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vedr. reklame for "Julegenserbutikken"?  Er reklamemerkingen`på instastory (lagt ut for ca. 11 timer siden) - https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno - fremtredende og tydelig nok? 

Forbrukertilsynet - https://www.forbrukertilsynet.no/veiledning-reklame-some#chapter-3 - viser til at merkingen bør ha en  fremtredende plassering, tydelig skrift og stor nok skriftstørrelse. Dvs. man skal se merkingen umiddelbart, og  en tommelfingerregel er at reklamemerkingen bør være blikkfanget i det man ser innlegget.

FT skriver at merkingen kan for eksempel bli for utydelig dersom den står langt ned, langt ut på kanten, med liten skrift og nær et bilde som tar oppmerksomheten.Videre at den minst må være utformet i samme skriftstørrelse som annen tekst i innlegget. Er skriftstørrelsen på merkingen for liten sammenliknet med annen tekst, er det lett at man ikke får den med seg, og man risikerer å bryte loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg fikk barn og ble eldre så fikk jeg et helt annet ansikt. Formen endret seg litt og jeg mistet "babyfettet" i ansiktet. Jeg tror ikke det er annet enn evt restylane. Er ikke noe fan av bedriften, men syns hun ser flott ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sol79 skrev:

Det er fra 2012 så det er noen år siden 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Shopaholic skrev:

Så det var derfor hun tok opp teaterhobbyen.. Innhold til Bloggerne.

Hvis det stemmer er det absurd i jeg vet ikke lenger hvilken potens. Når man faker en interesse og hobby for å produsere innhold til realityserien om hverdagen sin må det jo bare være toppen av ironi. 

Jeg blir nesten litt svimmel.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shopaholic skrev:

Det var det jeg tenkte også. Tipper skuespillerkarriere stopper samtidig som bloggerne er over.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var da ganske aktiv i teaterkretsene da hun var ung, her i byen. Tviler på at det kun er for bloggerne. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aricia skrev:

Hvis det stemmer er det absurd i jeg vet ikke lenger hvilken potens. Når man faker en interesse og hobby for å produsere innhold til realityserien om hverdagen sin må det jo bare være toppen av ironi. 

Brenner med andre ord like mye for teater nå som hun i sin tid gjorde for PT-utdanning? Kjempeinteressert inntill reklameperioden opphører. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Shopaholic skrev:

Kan jo ikke reise til granka flere ganger og late som de har tenkt å kjøpe leilighet der... Eller på Geilo.. Det blir lettere å vise fram teater som de ellers er ganske gode på? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tranedatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Aricia skrev:

Hun skriver i hvert fall at i neste sesong av Bloggerne, får seerne blant annet være med på teaterøvelse. 😑

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Shopaholic skrev:

Hun skriver i hvert fall at i neste sesong av Bloggerne, får seerne blant annet være med på teaterøvelse. 😑

Hele bloggen er et skuespill så «teaterlivet» er intet nytt under solen..

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...