Sol79 Skrevet 29. november 2018 #63501 Del Skrevet 29. november 2018 På 28.11.2018 den 17.13, elisaday skrev: Alle som har IG må sjekke ut kontoen "omgjustdont" idag. Kanskje noen med bedre peiling enn meg klarer å lage en imgur av videoen. I korte trekk: Leo Ajkic må forklare CBE hvordan hun gir noen finger'n. For "hun har aldri gjort det før" Hysterisk 🤣 Er det lenge siden? Ser at det er før restylan, men hun ser veldig annerledes ut. Og hvordan er det mulig?? 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 30. november 2018 #63502 Del Skrevet 30. november 2018 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokanis Skrevet 30. november 2018 #63503 Del Skrevet 30. november 2018 Da blir det ny runde med bloggerne og eksponering av barna igjen da... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. november 2018 #63504 Del Skrevet 30. november 2018 7 timer siden, Sol79 skrev: Er det lenge siden? Ser at det er før restylan, men hun ser veldig annerledes ut. Og hvordan er det mulig?? 😂 Hun har forandret seg veldig i ansiktet med alderen, da hun var yngre så hadde hun veldig rund ansiktsform (ikke noe vondt ment med det, noen har rundt, noen har hjerteform, noen har ovalt, noen har firkanta), mens nå har hun veldig markert ansikt med høye kinnbein og markert kjevelinje. Pussig at det kan endre seg med alderen, jeg har hatt hjerteforma hele livet og tror ikke det vil endre seg, Med mindre kjevelinjen min begynner å sagge når jeg blir gammel da 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. november 2018 #63505 Del Skrevet 30. november 2018 2 timer siden, Krokanis skrev: Da blir det ny runde med bloggerne og eksponering av barna igjen da... Hun skjermer jo barna i "bloggerne" 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. november 2018 #63506 Del Skrevet 30. november 2018 1 time siden, halvehimmelen skrev: Det er nok en blanding av at hun har blitt eldre, endret sminkerutinene og fylt på med fillers. Og litt redigering på toppen av det hele. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. november 2018 #63507 Del Skrevet 30. november 2018 Vedr. reklame for "Julegenserbutikken"? Er reklamemerkingen`på instastory (lagt ut for ca. 11 timer siden) - https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno - fremtredende og tydelig nok? Forbrukertilsynet - https://www.forbrukertilsynet.no/veiledning-reklame-some#chapter-3 - viser til at merkingen bør ha en fremtredende plassering, tydelig skrift og stor nok skriftstørrelse. Dvs. man skal se merkingen umiddelbart, og en tommelfingerregel er at reklamemerkingen bør være blikkfanget i det man ser innlegget. FT skriver at merkingen kan for eksempel bli for utydelig dersom den står langt ned, langt ut på kanten, med liten skrift og nær et bilde som tar oppmerksomheten.Videre at den minst må være utformet i samme skriftstørrelse som annen tekst i innlegget. Er skriftstørrelsen på merkingen for liten sammenliknet med annen tekst, er det lett at man ikke får den med seg, og man risikerer å bryte loven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 30. november 2018 #63508 Del Skrevet 30. november 2018 Etter jeg fikk barn og ble eldre så fikk jeg et helt annet ansikt. Formen endret seg litt og jeg mistet "babyfettet" i ansiktet. Jeg tror ikke det er annet enn evt restylane. Er ikke noe fan av bedriften, men syns hun ser flott ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 30. november 2018 #63509 Del Skrevet 30. november 2018 10 timer siden, Sol79 skrev: Er det lenge siden? Ser at det er før restylan, men hun ser veldig annerledes ut. Og hvordan er det mulig?? 😂 Det er fra 2012 så det er noen år siden 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 30. november 2018 #63510 Del Skrevet 30. november 2018 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopaholic Skrevet 30. november 2018 #63511 Del Skrevet 30. november 2018 Så det var derfor hun tok opp teaterhobbyen.. Innhold til Bloggerne. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 30. november 2018 #63512 Del Skrevet 30. november 2018 5 minutter siden, Shopaholic skrev: Så det var derfor hun tok opp teaterhobbyen.. Innhold til Bloggerne. Hvis det stemmer er det absurd i jeg vet ikke lenger hvilken potens. Når man faker en interesse og hobby for å produsere innhold til realityserien om hverdagen sin må det jo bare være toppen av ironi. Jeg blir nesten litt svimmel. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 30. november 2018 #63513 Del Skrevet 30. november 2018 1 time siden, Shopaholic skrev: Så det var derfor hun tok opp teaterhobbyen.. Innhold til Bloggerne. Det var det jeg tenkte også. Tipper skuespillerkarriere stopper samtidig som bloggerne er over. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 30. november 2018 #63514 Del Skrevet 30. november 2018 Hun var da ganske aktiv i teaterkretsene da hun var ung, her i byen. Tviler på at det kun er for bloggerne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 30. november 2018 #63515 Del Skrevet 30. november 2018 2 timer siden, Aricia skrev: Hvis det stemmer er det absurd i jeg vet ikke lenger hvilken potens. Når man faker en interesse og hobby for å produsere innhold til realityserien om hverdagen sin må det jo bare være toppen av ironi. Jeg blir nesten litt svimmel. Brenner med andre ord like mye for teater nå som hun i sin tid gjorde for PT-utdanning? Kjempeinteressert inntill reklameperioden opphører. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 30. november 2018 #63516 Del Skrevet 30. november 2018 5 timer siden, Shopaholic skrev: Så det var derfor hun tok opp teaterhobbyen.. Innhold til Bloggerne. Kan jo ikke reise til granka flere ganger og late som de har tenkt å kjøpe leilighet der... Eller på Geilo.. Det blir lettere å vise fram teater som de ellers er ganske gode på? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 30. november 2018 #63517 Del Skrevet 30. november 2018 Kan gjøre collage: Many faces of Fotballfrue: https://www.socialzon.me/videos/watch/yOseljHXtjI https://www.nettavisen.no/na24/leserne-rmmer-fotballfrue/8530465.html https://www.vg.no/rampelys/i/Kwgd5/fotballfrue-jeg-er-saa-utrolig-lei-meg http://dssm2016-12.blogspot.com/2016/09/om-brenne-seg-i-sosiale-medier.html Totalt magisk! (har utelatt de aller eldste bildene, fra heeele 9 år siden, 2009, da bloggen ble stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopaholic Skrevet 30. november 2018 #63518 Del Skrevet 30. november 2018 8 timer siden, Aricia skrev: Hvis det stemmer er det absurd i jeg vet ikke lenger hvilken potens. Når man faker en interesse og hobby for å produsere innhold til realityserien om hverdagen sin må det jo bare være toppen av ironi. Jeg blir nesten litt svimmel. Hun skriver i hvert fall at i neste sesong av Bloggerne, får seerne blant annet være med på teaterøvelse. 😑 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. november 2018 #63519 Del Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, Shopaholic skrev: Hun skriver i hvert fall at i neste sesong av Bloggerne, får seerne blant annet være med på teaterøvelse. 😑 Hele bloggen er et skuespill så «teaterlivet» er intet nytt under solen.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 30. november 2018 #63520 Del Skrevet 30. november 2018 Jeg skjønner ikke helt jeg.. er hun stolt over at de er oppe kl 06:52? (ref snap om kaffe) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg