Tørst Skrevet 9. november 2018 #63081 Del Skrevet 9. november 2018 2 timer siden, Anonym90059005 skrev: Igjen forteller hun om en utrolig hektisk uke, som altså har inneholdt blant annet fellestrening med mannen midt på dagen, og handling av julekalenderstæsj og annet krimskrams før vi snakker 10 november. Hvem her inne ville prioritert dette, dersom man hadde en "utrolig hektisk uke"? De fleste vil jo da droppe litt trening, og i hvert fall shoppingen. Men frua lever i en så fjern virkelighet, at for henne er trening og unødvendig shopping å regne som ting hun MÅ gjøre. Ellers har hun ikke noe å skrive om, vettu. Må produsere "innhold". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 9. november 2018 #63082 Del Skrevet 9. november 2018 10 timer siden, Snaskesnusken skrev: Ja, alstå visste du ikke at en må ha en kjole til grøten, en annen kjole til middagen pluss en kjole som matcher nissen som kommer senere på julekvelden? Du må være riv ruskende gal om du tror at barna kan bruke samme kjole to dager etter hverandre.. Så kommer nyttår og da er julekjoler ikke brukendes lenger da barna må ha egne antrekk til det også 😏 (ironisk ment) Ja, utrolig spesielt. Må man ha egne kjoler til å spise grøt i på lille julaften? Hvis julen hennes skal være så regissert så stakkars dem. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 9. november 2018 #63083 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Stakkars CBE som har det såååå himla hektisk. Rekker bare så vidt å trene og shoppe julegaver på dagtid (!?), sammen med mannen! Tenk så fælt å ha så mye å gjøre. Og LKE hadde sikkert tatt hele 10 bilder den dagen, han må jo være utslitt! Det var vel bare så vidt de rakk det 2-timers kaffebar-besøket i lunsjen! Noen hadde blitt uføretrygdet på dagen om de måtte tatt en 8-16 jobb! Endret 11. november 2018 av Annypanny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 10. november 2018 #63084 Del Skrevet 10. november 2018 Jeg syns det er litt... spesielt kanskje, å vite hvilke kjoler egentlig to helt ukjente jenter skal ha på seg når når de skal spise grøt lille julaften. I det hele tatt at de skal spise grøt på lille julaften med kjoler å nisseluer på, syns jeg er spesielt å vite. I det hele tatt syns jeg det er spesielt å se små glimt av hva de gjør i hverdagen. Jeg kjenner egentlig at jeg blir kvalm av det, og jeg føler at jeg smugtitter inn på noe jeg absolutt ikke har noe med. Jeg vet jo mer om hva barna til CBE får/gjør/liker enn barna til mine venninner. Og det er egentlig helt feil. Ja, CBE har begynt å vise minder bilder av barna på bloggen, i iallfall mindre bilder av ansiktet deres, men det betyr ikke at hun har skjermet barna mer fra bloggen. Jeg vet fortsatt veldig mye om barna hennes, som er helt feil for hvem som helst å vite, og nettopp det syns jeg er forferdelig trist. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. november 2018 #63085 Del Skrevet 10. november 2018 CBE tror hun skjermer barna. Om et år går eldste på skolen og da bør eksponeringen ta helt slutt av hensyn til barnets beste. Har CBE noen gang tenkt på hva som er barnets beste eller kun hva som er mors beste. Barn er ikke en kjole, en håndveske eller accessories de er mennesker med egne rettigheter. Den snikfotograferinga de driver med er grusom. Litt som å tenke hvordan kan vi stjele uten å bli tatt. Barnets beste er veldig enkelt, de skal overhodet ikke eksponeres. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 10. november 2018 #63086 Del Skrevet 10. november 2018 Har ikke lest det siste innlegge "girl's night out", men lurer på hva bedriften ønsker å formidle med bildet av frua i den merkelige posituren med pinetrange lakkbukser, masse sminke og høyhæla sko med nagler (jada, vet det er et kjent merke). Synes bildene bare blir merkeligere og merkeligere........ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 10. november 2018 #63087 Del Skrevet 10. november 2018 3 minutter siden, Chrisssi skrev: Har ikke lest det siste innlegge "girl's night out", men lurer på hva bedriften ønsker å formidle med bildet av frua i den merkelige posituren med pinetrange lakkbukser, masse sminke og høyhæla sko med nagler (jada, vet det er et kjent merke). Synes bildene bare blir merkeligere og merkeligere........ Tenkte på det samme. Skjønner ikke helt hva merket cbe.no forsøker å formidle lenger. Siste innlegget er «kom å ta meg blikk», men innlegget før er om ullklær hun skal gi til barna i julegave, så er det trening også er det en suppe. Hadde cbe bare hatt hverdags innlegg hadde jeg vært mer med, men når det blir det her kroppsfokuset inne i mellom barn oa allskens, da mister du meg. Når man til å med stiller i familiepakker med pin korte skjørt og singlet uten BH og stive bryst vorter da blir det ganske snodig hele greiene. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 10. november 2018 #63088 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Hadde jeg ikke vist hvor gammel CBE er, så hadde jeg trodd hun var nærmere 50 enn 30. Endret 10. november 2018 av MorUgle 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Articuno Skrevet 10. november 2018 #63089 Del Skrevet 10. november 2018 Veldig seksualisert. Men hun var fin på håret der, det skal hun ha! Damete og fin frisyre. 💁♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sad_shadow Skrevet 10. november 2018 #63090 Del Skrevet 10. november 2018 Lurer på hvor ofte de spiser ute med tanke på kafébesøk, middager med vennepar/date nights. Tror neppe de spiser ofte hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølv_dugg Skrevet 10. november 2018 #63091 Del Skrevet 10. november 2018 De eneste barna jeg kan mer om enn CBE’s sine, er mine egne. Ikke nieser, ikke nevøer, ikke nære venners barn, ikke kollegaers barn, venner av mine barn, men en helt random dame i Sarpsborg med to helt vanlige barn som får barndommen sin solgt til høystbydende. Og fansen (og enkelte andre med ikke helt rent mel i posen) er over seg av begeistring for hva som blir delt. Våkn opp! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laduena87 Skrevet 10. november 2018 #63092 Del Skrevet 10. november 2018 57 minutter siden, MorUgle skrev: Hadde jeg ikke vist hvor gammel CBE er, så hadde jeg trodd hun var nærmere 50 enn 30... på enkelte bilder ser hun eldre ut enn min mor på 65... Det der blir for dumt og lite seriøst. At du sier hun ser ut som hun nærmer seg 70 er nettop sånne kommentarer som gir denne tråden dårlig rykte, ærlig talt, ha litt respekt for de andre her som faktisk kommer med saklige innlegg og dokumentasjon på det de formidler! Forøvrig synes jeg Caroline ser flott ut på bildene og det ser ut som om hun trives med seg selv! Det er det viktigste synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 10. november 2018 Populært innlegg #63093 Del Skrevet 10. november 2018 Gjenkjennelsesfaktoren på bloggen er høy. Jeg får også alltid gubben til å ta bilder av meg i stua iført lakk, høye heler og dyp utringning. Skrevende ben, innsugd mage og forsøk på kom-og-ta-meg-Lasse blikk, når man nettopp har sett bloggeieren "pakke inn sponsede julegaver til barna" i et betalt partnerskap med "Småungene". Jeg skjønner ikke budskapet bloggeierne selger: hektisk småbarnshverdag med fetisj i stua etter leggetid? De er så forbasket i utakt med resten av verden🙄 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. november 2018 #63094 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Har sett en del slike bukser i det siste, de fleste kombinert med ullgenser eller hvit skjorte. Her er det vel kombinasjonen «lakk og lær» i en besteborgerlig stue inkludert en posering som virker ute av kontekst - som er så kontrastfylt at det blir lattervekkende. De som får det til: https://imgur.com/gallery/aL1PqHJ Endret 10. november 2018 av Kollontaj La til imgur 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 10. november 2018 #63095 Del Skrevet 10. november 2018 På 9.11.2018 den 14.07, Snaskesnusken skrev: Ja, alstå visste du ikke at en må ha en kjole til grøten, en annen kjole til middagen pluss en kjole som matcher nissen som kommer senere på julekvelden? Du må være riv ruskende gal om du tror at barna kan bruke samme kjole to dager etter hverandre.. Så kommer nyttår og da er julekjoler ikke brukendes lenger da barna må ha egne antrekk til det også 😏 (ironisk ment) Jeg lurer på om det yngste barnet i det hele tatt arver noen av kjolene som hun eldste har brukt eller om alle selges på Finn, eller enda verre; går rett i søpla..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. november 2018 #63096 Del Skrevet 10. november 2018 3 minutter siden, nicecar skrev: Jeg lurer på om det yngste barnet i det hele tatt arver noen av kjolene som hun eldste har brukt eller om alle selges på Finn, eller enda verre; går rett i søpla..? Godt spørsmål. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
listefyll Skrevet 10. november 2018 #63097 Del Skrevet 10. november 2018 57 minutter siden, nicecar skrev: Jeg lurer på om det yngste barnet i det hele tatt arver noen av kjolene som hun eldste har brukt eller om alle selges på Finn, eller enda verre; går rett i søpla..? Hun har da i alle år vist at hun gir bort klær til veldedighet. Det er ingen grunn til at hun ikke gjør det med baeneklærne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 10. november 2018 #63098 Del Skrevet 10. november 2018 15 minutter siden, listefyll skrev: Hun har da i alle år vist at hun gir bort klær til veldedighet. Det er ingen grunn til at hun ikke gjør det med baeneklærne. Og det er fint, men det endrer ikke på det faktum at disse klærne faktisk blir produsert. Så lenge de blir kjøpt er de en del av overfloden vår. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. november 2018 #63099 Del Skrevet 10. november 2018 Skulle jo tro at det lå igjen en kjole eller to fra eldste som minste kan bruke, men de må visst være likt kledd. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
listefyll Skrevet 10. november 2018 #63100 Del Skrevet 10. november 2018 27 minutter siden, PecanPie skrev: Og det er fint, men det endrer ikke på det faktum at disse klærne faktisk blir produsert. Så lenge de blir kjøpt er de en del av overfloden vår. Det er jo en helt annen diskusjon. Jeg måtte bare kommentere fordi det tidvis er komisk å se hvor absurde ting det spekuleres i at hun gjør her inne, som at hun kaster klær. Det finnes jo langt mer logiske alternativer til hva hun gjør med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg