Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Vet godt hvem Fingern og Jenny er, ikke personlig selvsagt, men har jo sett begge mye på tv. Hvor mange unger har de? Hvor går de på skole eller barnehage? Hva heter de? Hvor gamle er de? Hvor er de på høstferie? Hva slags farger liker de? Hvordan ser soverommene deres ut? Hva slags klær går de med? Osv...

Kjente det rett og slett var creepy å skrive alle de spørsmålene, ordentlig private ting jeg ikke burde vite om noens barn som ikke er i min private omgangskrets, men om CBE sine unger vet jeg alt dette, pluss litt til.

Det jeg mente med "Hvem" er at vi knapt vet hva barnets fornavn er, og dermed har null informasjon om det. Fordi foreldrene nekter å eksponere det.

Kan alltids endre formuleringen min litt.

Tilføyelse: Hvis det ikke var fordi jeg har fått med meg navnet på barnet, ville jeg ikke engang visst hvilket kjønn det hadde. Og slik syns jeg det skal være.

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Det jeg mente med "Hvem" er at vi knapt vet hva barnets fornavn er, og dermed har null informasjon om det. Fordi foreldrene nekter å eksponere det.

Kan alltids endre formuleringen min litt.

Tilføyelse: Hvis det ikke var fordi jeg har fått med meg navnet på barnet, ville jeg ikke engang visst hvilket kjønn det hadde. Og slik syns jeg det skal være.

Jeg er helt enig med deg, jeg vet ikke en gang om deres junior er gutt eller jente, aner faktisk ingenting om barnet, i motsetning til wannabr kjendisene CBE og mannen. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En leser skriver til CBE at hun synes det er så flott at de ikke eksponerer barna i sosiale medier. Jeg bare, er det mulig? Bare den siste uka er de jo overeksponert på bloggen.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Surikatt skrev:

En leser skriver til CBE at hun synes det er så flott at de ikke eksponerer barna i sosiale medier. Jeg bare, er det mulig? Bare den siste uka er de jo overeksponert på bloggen.

Kanskje det er en "leser"? 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk ser det de vil se, tenker jeg. CBE.no slår jo faktisk Anne-B ned i støvlene med barne-eksponeringen sin for tida. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg er helt enig med deg, jeg vet ikke en gang om deres junior er gutt eller jente, aner faktisk ingenting om barnet, i motsetning til wannabr kjendisene CBE og mannen. 

Minner meg om da Didrik Solli-Tangen fikk barn. Han sa de fikk en sønn, men navnet kunne de vente med til sønnen eventuelt sa det selv 😊

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Justlooking skrev:

Minner meg om da Didrik Solli-Tangen fikk barn. Han sa de fikk en sønn, men navnet kunne de vente med til sønnen eventuelt sa det selv 😊

Så bra sagt! Visste ikke en gang at han hadde barn, skjønner ikke at ikke CBE og mannen føler seg uglesett i det miljøet de så gjerne vil være en del av, nemlig kjendisene. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Skavlan og Finger'n har vært forbilledlige hva gjelder ungen(e?) sine. 

Mer enn man kan si om CBE, MammatilMichelle (jeg vet ikke hva mor HETER en gang) og hun der som er sammen med han kjedelige komikeren som terget på seg Atle Antonsen 🤦‍♀️

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Asti skrev:

Ja, det er så sjokkerende at Dagbladet lar seg bruke slik... Jeg lover dere at dokumentasjonen etter en stund skal oversendes journalisten. 

Husk å sende til redaktøren også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cocosa skrev:

Husk å sende til redaktøren også 

Dette er viktig. Fordi "journalisten" bryr seg nok ikke. Jeg har sendt henne to henvendelser for en god stund siden, og ikke fått svar. 

Og ja, jeg skriver ordet journalist i hermetegn. Som tidligere nevnt i denne tråden, anser jeg henne ikke som journalist i ordets rette forstand.

Til hennes forsvar, gjelder det ikke bare henne. Det gjelder også en drøss med "journalister" som arbeider såkalt kjendisstoff. Både på TV og i andre deler av media. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Surikatt skrev:

«Alle» vet at dette utsagnet er ren løgn. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

«Alle» vet at dette utsagnet er ren løgn. 

Det burde jo være en god sak for Dagbladet som kan gi klikk og penger! "Blogger hevdet hun skjermet barna - her er sannheten! /klikk her for å lese sannheten" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Newroz skrev:

Det burde jo være en god sak for Dagbladet som kan gi klikk og penger! "Blogger hevdet hun skjermet barna - her er sannheten! /klikk her for å lese sannheten" 

👏👏👏👏👏 JA!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Justlooking skrev:

Det samme med Fredrik Skavlan når han blir spurt hva den nyfødte jenta heter:

Sitat: "He he, akkurat det vil jeg ikke gå ut med. Jeg lar henne bestemme det selv når hun blir litt eldre. Sånn har det vært med dem alle. De er liksom ikke sosiale medier-barn, medgir han."

https://www.vg.no/rampelys/i/On7K5V/nybakt-pappa-fredrik-skavlan-avsloerer-kjoennet-paa-babyen

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2018 den 23.31, Titori skrev:

Denne ferien, vi vet jo hva som kommer. Gleder meg til bilde av cbe med mikke mus-ører og et lekent uttrykk foran et eller annet slott. Wait for it. Og ikke minst masse delikate bilder av barna. Grøss. Apropos barna, de har da virkelig vært eksponert i nesten hver bloggerne-episode hun har vært med i så langt? (Har ikke sett alle) Og mange private øyeblikk.. Det er ikke greit på noen som helst måte. 

Haha, i går kom NØYAKTIG det bildet jeg visste ville komme (blogginnlegg fra 7.okt). Er ikke ofte innom bloggen, men en gang i blant, og den blir jo bare mer og mer kjedelig og forutsigbar. Er det noen som syns disse ørten bildene fra Disney og banale tekstene er interessant? Jeg bare lurer.

Ellers enig i at eksponeringen av barna bare har eskalert i det siste, lurer på om de bare ikke ser det selv, eller om de velger å drite i det så lenge det blir penger av det. Heller mot det siste. Synd for barna. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Newroz skrev:

Ja, ikke sant.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...