Ultiva Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #62141 Del Skrevet 4. oktober 2018 38 minutter siden, LilleSnupp skrev: Her frontes både barn og mer til.. Spenstig topp på bloggeren i en fornøyelsespark for barn ja 🙈 Det er forresten et ganske så annet frontparti enn i april: https://imgur.com/a/xj1aYvo Her frontes løsvipper, tannbleking, løsnegler, restylane og siden starten på sommeren - også bloggerens nye fordeler. Til og med "godsiden" av ansiktet prioriteres, sammen med å alltid huske å løfte det ene beinet i slankende og forlengende positur. Selv på bildene med de små i Disneyland. Forbildet sitt det. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 4. oktober 2018 #62142 Del Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, LilleSnupp skrev: Her frontes både barn og mer til.. 25 minutter siden, Ultiva skrev: Spenstig topp på bloggeren i en fornøyelsespark for barn ja 🙈 Det er forresten et ganske så annet frontparti enn i april: https://imgur.com/a/xj1aYvo Her frontes løsvipper, tannbleking, løsnegler, restylane og siden starten på sommeren - også bloggerens nye fordeler. Til og med "godsiden" av ansiktet prioriteres, sammen med å alltid huske å løfte det ene beinet i slankende og forlengende positur. Selv på bildene med de små i Disneyland. Forbildet sitt det. Tilsynet for høg moral har sitt ukentlige møte, ser jeg 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 4. oktober 2018 #62143 Del Skrevet 4. oktober 2018 Fin størrelse på de nye fordelene da. Bra hun ikke tok helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 4. oktober 2018 #62144 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg har på følelsen at CBE selv mener at så lenge hun ikke forteller direkte om denne frontpartiforandringen så tror hun det innafor. Hun har formidlet slike holdninger tidligere. Men slik hun har holdt på siden mai er selvfølgelig ikke greit selv om hun kanskje tror det selv. Hun er influenser og selv om hun ikke skryter av forandringen i ord så er det jo ingen tvil om at denne ekstreme kroppsfokuseringen hennes er dårlig innflytelse. Før sommeren ble det plutselig intens puppefokus og man er dum om man som blogger tror at dette ikke blir lagt merke til (er vel uansett oppmerksomhet hun vil ha vil jeg tro). Oppmerksomhet både fra de som tenker "herregud voks da opp kvinne" og av dem som ikke føler seg gode nok som de er. Når man er influenser har man ansvar. Et ansvar som det virker som CBE ikke kunne bry seg mindre om så lenge hun får oppmerksomhetsbehovet sitt dekket. I tillegg er denne promotering av frontpatiet så alt annet enn delikat. Det går an å se smashing ut uten å være så simpelt eksplisitt som CBE. Noen vil kanskje mene at jeg er prippen, men jeg mener ikke det. Å forholde seg til hvilke signaler man sender ut når man har lesere (og ikke minst barn!) er ikke prippent. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #62145 Del Skrevet 4. oktober 2018 9 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Tilsynet for høg moral har sitt ukentlige møte, ser jeg Nipler på stilk i Disneyland, ja akkurat der går grensa selv for meg 😆 Men CBE forteller jo at hun stadig vekk dropper trusene, så kanskje ikke så rart at bh'ene har forsvunnet heller. Er det virkelig ingen som kan sponse reklamedronningen med litt undertøy? I det minste av hygienemessige årsaker? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4. oktober 2018 #62146 Del Skrevet 4. oktober 2018 Det var et eller annet med både Sunn fornuft-plakaten og nå Etiske retningslinjer for influensere...det blåser en flau vind mot den bekreftelsesavhengige bloggeieren som var russ for 14 år siden, men likevel Boomeranger klistretopper, korte skjørt og piruetter en masse på instastory under dekke av "outfit of the day" 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #62147 Del Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, Revenge of Cthulhu skrev: Det var et eller annet med både Sunn fornuft-plakaten og nå Etiske retningslinjer for influensere...det blåser en flau vind mot den bekreftelsesavhengige bloggeieren som var russ for 14 år siden, men likevel Boomeranger klistretopper, korte skjørt og piruetter en masse på instastory under dekke av "outfit of the day" Og som tvinger på seg både kontaktlinser og sminke to små døgn etter at øyeeplene så ut som det her: https://imgur.com/a/2sGzs4K #dethandleromprioriteringer 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4. oktober 2018 #62148 Del Skrevet 4. oktober 2018 4 minutter siden, Ultiva skrev: Og som tvinger på seg både kontaktlinser og sminke to små døgn etter at øyeeplene så ut som det her: https://imgur.com/a/2sGzs4K #dethandleromprioriteringer Forbildet sitt det, gitt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. oktober 2018 #62149 Del Skrevet 4. oktober 2018 55 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Tilsynet for høg moral har sitt ukentlige møte, ser jeg Nå tillegger du oss meninger vi ikke har ytret. #ufint 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 4. oktober 2018 #62150 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) 20 minutter siden, LilleSnupp skrev: Nå tillegger du oss meninger vi ikke har ytret. #ufint Hvilke meninger er det jeg tillegger deg/dere da? #forklar Endret 4. oktober 2018 av Shopgirl2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. oktober 2018 #62151 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) 1 time siden, Shopgirl2014 skrev: Tilsynet for høg moral har sitt ukentlige møte, ser jeg Gjelder dette også motsatt, dvs at det er greit å svare de som forsvarer cbe.no/Treasures sin uetiske drift over år - https://imgur.com/a/3mO86 - at de har lav moral? Tilføyelse : La oss heller diskutere litt mer saklig... Det er alle tjent med. Endret 4. oktober 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. oktober 2018 #62152 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg vil heller beskyldes for høy moral enn for lav. Ellers er det bedre med argumenter og synspunkter enn å omtale brukere. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. oktober 2018 #62153 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jepp, debattere sak - droppe personkarakteristikker. Takk! Jeg har fulgt med på instastories siden artikkelen i Dagbladet, og det er helt surrealistisk hvordan hun kan stå frem i Dagbladet og hevde at hun eksponerer ungene mye mindre, når hun faktisk eksponerer dem HELE tiden. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 4. oktober 2018 #62154 Del Skrevet 4. oktober 2018 28 minutter siden, pøbelsara skrev: Jepp, debattere sak - droppe personkarakteristikker. Takk! Jeg har fulgt med på instastories siden artikkelen i Dagbladet, og det er helt surrealistisk hvordan hun kan stå frem i Dagbladet og hevde at hun eksponerer ungene mye mindre, når hun faktisk eksponerer dem HELE tiden. Ja, det er provoserende. Journalisten burde kanskje fulgt opp denne saken. Eksponeringen på Instagramstories er intens. Tenk å vokse opp med en hel gjeng fremmede som vitner til det aller meste du gjør. Jeg forstår ikke hvordan foreldrene forsvarer dette for seg selv. Det er ille 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 4. oktober 2018 #62155 Del Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, Ultiva skrev: Og som tvinger på seg både kontaktlinser og sminke to små døgn etter at øyeeplene så ut som det her: https://imgur.com/a/2sGzs4K #dethandleromprioriteringer Hun sier selv hun kan gå med linser og på antibiotika samtidig. Aldri hørt om, øyeleger jeg har vært hos for det samme ga meg linseforbud i flere uker. Hun bør skaffe seg briller som avlastning snarest. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 4. oktober 2018 #62156 Del Skrevet 4. oktober 2018 36 minutter siden, pøbelsara skrev: Jepp, debattere sak - droppe personkarakteristikker. Takk! Jeg har fulgt med på instastories siden artikkelen i Dagbladet, og det er helt surrealistisk hvordan hun kan stå frem i Dagbladet og hevde at hun eksponerer ungene mye mindre, når hun faktisk eksponerer dem HELE tiden. Jeg spurte henne jeg, i kommentarfeltet. Hva tror dere odsen er for at det blir publisert? For ikke snakke om svart på (av henne selv og ikke en av de trofaste forsvarerne) Holder ikke pusten foråsidetsånn 🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 4. oktober 2018 #62157 Del Skrevet 4. oktober 2018 Er ikke ofte synet endrer seg så mye etter fylte 30 år heller, slik som det har gjort for frua siden brillene ikke passer i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L0lip0p Skrevet 4. oktober 2018 #62158 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Herregud, denne tråden oser så sjalusi at man kan nesten ta og føle på den. Og før dere klikker i vinkel, går i forsvarsposisjon og konfronterer meg som «fan» - nei, jeg er ingen fan av CBE, er innom bloggen en gang iblant, thats it. Hun er langt fra min type forbilde. Men å sitte her inne og kommentere hennes liv? Det holder jeg meg for god til. Får dere noe ut av det? ALT dere skal rakke ned på ass. Ikke rart det er krig her i verden. Endret 4. oktober 2018 av L0lip0p Skrivefeil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 4. oktober 2018 #62159 Del Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, L0lip0p skrev: Herregud, denne tråden oser så sjalusi at man kan nesten ta og føle på den. Og før dere klikker i vinkel, går i forsvarsposisjon og konfronterer meg som «fan» - nei, jeg er ingen fan av CBE, er innom bloggen en gang iblant, thats it. Hun er langt fra min type forbilde. Men å sitte her inne og kommentere hennes liv? Det holder jeg meg for god til. Får dere noe ut av det? ALT dere skal rakke ned på ass. Ikke rart det er krig her i verden. Sjalusi? Bloggeren blottlegger ikke bare eget liv i sosiale medier med barnas også. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. oktober 2018 #62160 Del Skrevet 4. oktober 2018 edit: orkerikke 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg